Mondasz valamit ezzel a bekötéssel. Ahogy melegszik úgy csökken az ellenállás....
Nekem kb 5mm-ről indult és nagyon hamar elérte a fél és a félnél magasabb szintet időjárás függően.
Nem akarok végképp hülyeséget írni, de az ellenállás nekem ott volt és van.
Nekem mind a 4500 km alatt csak rekkenő hőségben mozdult ki kicsit, de maga a motor jó meleg volt. (víz 80-85 fok lézeres hőmérővel mérve)
Most, mikor szarakodni kezdett és megette az ngk gyertyát, akkor ment fel a mutató félállás fölé. Azóta is már 3-4 km után tartósan vízszintesen mutat-szerintem így kellene mutatnia-miközben NEM az előírt ellenállást (10-15 ohm) produkálja, hanem kb 250 ohmot. Ha én ezzel bármit sorbakötök, csak nagyobb lesz az ohm, így még több kakaót fog kapni a gép. Nem?
Ok. szólok. A komprim már 6,5 bart nyom, csak átereszt, most azon agyalok, hogyan lehetne szétszedés nélkül meggyógyítani. Az ülék, vagy a szeleplemez felverődhetett egy bekerült piszok miatt.
Erős a gyanúm, hogy a szervízben nem fairek Veled.
Szerintem sorba van kötve ahogy láttam és még mindig benne a srác motorjába. És igen korrigálja a hőértéket. Emel rajta. Nekem nem alapról indult a hőfokmutató. Így mindig magasabb hőmérsékletet mutatott, de nem cumiztam a hideg többlet benyájával, és így nem dadogott le.
Hello ha írsz egy e-mail címet küldök egy Di-Tech service manualt nagyon jó , sok mérési érték és hibakód infó is benne van ha bajvan segíthet. Bár nem magyar .
Azt tudom h sehogy sem járok jól vele! És nem tudom h mi legyen, pénzem most nincs rá, sőt nem is nagyon lesz! Az elmúlt fél évben közel 100ezret költöttem rá! Én most csak suli mellett nyáron dolgozok, de nem azért akarok dolgozni h minden lét a motorra költsek! Kell egész évben tartalék! Amúgy baromira szeretem/szerettem a motort, az összes küzöl sztem a legjobb formája van!
A szerelő szerint a hibái: pillangószelep potmétere, benzinszivattyú (egy éve cserélték), a injektorfej teflongyűrűje szétégett, a keverőszelep áterszet, nem tartja a nyomást, az akksi sem a legjobb, hátsó kerék cserés! Hirtelen ennyi! Ezeket a dolgokat kicserélték egytől egyig, de még így sem indult be!
Én nagyon sajnálom, de járni kell vmivel dolgozni, és többet nem tudok rá költeni 16.000 km-ből 13500-at én hajtottam bele!
Ne add fel, ne passzold el, mert nem jön be az "ára". Alakítsd át karbisra, ahogy Zoli32 írta és hajthatod 3l/100 fogyival.
Még én is küzdök a Morinis Ditechemmel. Már megy, (Champion gyertyával szépen)de alapon még leáll. Hőgombát kéne cserélni, meg a kompresszor fenékszelep is kicsit átereszt, de sajnálom rá a pénzt. Talán progit is frissíteni. Meg a mocit is sajnálom a maga 4500 km-ével. Azt hittem, annyit kell rá költeni, mint a 30 éves Babettámra 30 év alatt: pár cm2 ferrodó.
Szóval ne add fel!
én megvenném a sárhányót a blokk felől meg a a lámpataró mögöttit is ha alkatrészenként adod el, jah és még lehet egy két cuccot amugy szerintem a mostani helyzetbe 60-70 nél többért nem veszi meg senki vagy még annyiért sem
Sziasztok!
Meghalt az sr-em, de úgy istenigazából! Átnéztem töviről hegyire, de nem jöttem rá mi a baja! Egy hét szerelgetés után, ma elvittem szervízbe, azt mondták h sokat kellene rá költeni ahhoz h működőképes legyen! Ezért eladom egyben vagy alkatrészként és vezsek egy simsont Sajnos a mosolyom nem az igazi
Az a kérdés, h mégis mennyit kaphatok így a motorért egyben és alkatrészként el tudom-e adni?Meg persze használt alkatrész árakat sem tudok egyenlőre!
Tipus: SR 50 Ditech (2002), morini blokkos
Ami biztos h eladó: kompresszor: új, múlt héten vettem 34.500 Ft-ért, blokkot tudok mutatni róla, meg szívesen megadom a szervíz számát, ahol vettem!
Nos ez a helyzet! Ha valaki tud mondani árat az alkatrészekre, akkor nagyon megköszönöm!
Nem csavargatom, 1x belőttem, h melegen jó legyen, hidegen sincs vele gond, de mindig kap fél perc melegítést, annyi meg már bőven elég neki h ne dadogjon
Köszi!
Én 20 C˙-on 1250 ohmot, kb. a 20-adát mértem sajnos. És az adataidból úgy látom, más a rossz hőgombám karakterisztikája is, hiszen forrásponton sem megy 220 ohm alá. Akkor ezért nehéz akár egy rossz optimumot is elérni potival.
Azért a potis megoldás részlete érdekelne.
Üdv. Még egyszer köszi.
Sziasztok a ditech hőgomba gyári értékei:Check the resistance of the temperature sensor:
21430 - 24750 Ohm at 15 °C / 2613 - 2795 Ohm at 25
°C / 99.9 – 106.9 Ohm at 120 °C a gyári javítási könyvből,sok sikert a potihoz
Nekem kb 5mm-ről indult és nagyon hamar elérte a fél és a félnél magasabb szintet időjárás függően.
Nem akarok végképp hülyeséget írni, de az ellenállás nekem ott volt és van.
Most, mikor szarakodni kezdett és megette az ngk gyertyát, akkor ment fel a mutató félállás fölé. Azóta is már 3-4 km után tartósan vízszintesen mutat-szerintem így kellene mutatnia-miközben NEM az előírt ellenállást (10-15 ohm) produkálja, hanem kb 250 ohmot. Ha én ezzel bármit sorbakötök, csak nagyobb lesz az ohm, így még több kakaót fog kapni a gép. Nem?
Megköszönném, ha nekem is elküldenéd a Di-Tech service manualt.
A címem: z.bazsi@gmail.com
Előre is köszi
Erős a gyanúm, hogy a szervízben nem fairek Veled.
Gondoltam a karburátorra, de az sem egyszerű megoldás!
A szerelő szerint a hibái: pillangószelep potmétere, benzinszivattyú (egy éve cserélték), a injektorfej teflongyűrűje szétégett, a keverőszelep áterszet, nem tartja a nyomást, az akksi sem a legjobb, hátsó kerék cserés! Hirtelen ennyi! Ezeket a dolgokat kicserélték egytől egyig, de még így sem indult be!
Én nagyon sajnálom, de járni kell vmivel dolgozni, és többet nem tudok rá költeni 16.000 km-ből 13500-at én hajtottam bele!
Még én is küzdök a Morinis Ditechemmel. Már megy, (Champion gyertyával szépen)de alapon még leáll. Hőgombát kéne cserélni, meg a kompresszor fenékszelep is kicsit átereszt, de sajnálom rá a pénzt. Talán progit is frissíteni. Meg a mocit is sajnálom a maga 4500 km-ével. Azt hittem, annyit kell rá költeni, mint a 30 éves Babettámra 30 év alatt: pár cm2 ferrodó.
Szóval ne add fel!
Meghalt az sr-em, de úgy istenigazából! Átnéztem töviről hegyire, de nem jöttem rá mi a baja! Egy hét szerelgetés után, ma elvittem szervízbe, azt mondták h sokat kellene rá költeni ahhoz h működőképes legyen! Ezért eladom egyben vagy alkatrészként és vezsek egy simsont Sajnos a mosolyom nem az igazi
Az a kérdés, h mégis mennyit kaphatok így a motorért egyben és alkatrészként el tudom-e adni?Meg persze használt alkatrész árakat sem tudok egyenlőre!
Tipus: SR 50 Ditech (2002), morini blokkos
Ami biztos h eladó: kompresszor: új, múlt héten vettem 34.500 Ft-ért, blokkot tudok mutatni róla, meg szívesen megadom a szervíz számát, ahol vettem!
Nos ez a helyzet! Ha valaki tud mondani árat az alkatrészekre, akkor nagyon megköszönöm!
Én 20 C˙-on 1250 ohmot, kb. a 20-adát mértem sajnos. És az adataidból úgy látom, más a rossz hőgombám karakterisztikája is, hiszen forrásponton sem megy 220 ohm alá. Akkor ezért nehéz akár egy rossz optimumot is elérni potival.
Azért a potis megoldás részlete érdekelne.
Üdv. Még egyszer köszi.
21430 - 24750 Ohm at 15 °C / 2613 - 2795 Ohm at 25
°C / 99.9 – 106.9 Ohm at 120 °C a gyári javítási könyvből,sok sikert a potihoz