Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Párhuzamosan lenne kötve ezek szerint? hmmm
Mondasz valamit ezzel a bekötéssel. Ahogy melegszik úgy csökken az ellenállás....
Nekem kb 5mm-ről indult és nagyon hamar elérte a fél és a félnél magasabb szintet időjárás függően.
Nem akarok végképp hülyeséget írni, de az ellenállás nekem ott volt és van.
Ez engem is érdekel!
Nekem mind a 4500 km alatt csak rekkenő hőségben mozdult ki kicsit, de maga a motor jó meleg volt. (víz 80-85 fok lézeres hőmérővel mérve)
Most, mikor szarakodni kezdett és megette az ngk gyertyát, akkor ment fel a mutató félállás fölé. Azóta is már 3-4 km után tartósan vízszintesen mutat-szerintem így kellene mutatnia-miközben NEM az előírt ellenállást (10-15 ohm) produkálja, hanem kb 250 ohmot. Ha én ezzel bármit sorbakötök, csak nagyobb lesz az ohm, így még több kakaót fog kapni a gép. Nem?
szasanyi!
Megköszönném, ha nekem is elküldenéd a Di-Tech service manualt.
A címem: z.bazsi@gmail.com
Előre is köszi
hiruyu@freemail.hu
Ha jól tévedek, zoli32 és laci 995 már csinált ilyet, beszélj velük.
Ok. szólok. A komprim már 6,5 bart nyom, csak átereszt, most azon agyalok, hogyan lehetne szétszedés nélkül meggyógyítani. Az ülék, vagy a szeleplemez felverődhetett egy bekerült piszok miatt.
Erős a gyanúm, hogy a szervízben nem fairek Veled.
Szerintem sorba van kötve ahogy láttam és még mindig benne a srác motorjába. És igen korrigálja a hőértéket. Emel rajta. Nekem nem alapról indult a hőfokmutató. Így mindig magasabb hőmérsékletet mutatott, de nem cumiztam a hideg többlet benyájával, és így nem dadogott le.
Hello ha írsz egy e-mail címet küldök egy Di-Tech service manualt nagyon jó , sok mérési érték és hibakód infó is benne van ha bajvan segíthet. Bár nem magyar .
Na de látom más is kételkedik
Szia, biztos hogy jó szerelőhöz jársz ?Amit felsoroltál az mind hirtelen egyszerre ment tönkre ?Picit gyanus ,szerintem vagy nem?!
sziasztok. Tudtok ajánlani valami jó oldalt ahonnan minden cuccot be tudnék szerezni morini blokkos sr-be.? az egü meg a scooter-on kívül.
.Ennyi hiba egyszerre soha nem jön ki már egytől is működésképtelen.
Ha érdekel a kompresszor, akkor szólj
Gondoltam a karburátorra, de az sem egyszerű megoldás!
Azt tudom h sehogy sem járok jól vele! És nem tudom h mi legyen, pénzem most nincs rá, sőt nem is nagyon lesz! Az elmúlt fél évben közel 100ezret költöttem rá! Én most csak suli mellett nyáron dolgozok, de nem azért akarok dolgozni h minden lét a motorra költsek! Kell egész évben tartalék! Amúgy baromira szeretem/szerettem a motort, az összes küzöl sztem a legjobb formája van!
A szerelő szerint a hibái: pillangószelep potmétere, benzinszivattyú (egy éve cserélték), a injektorfej teflongyűrűje szétégett, a keverőszelep áterszet, nem tartja a nyomást, az akksi sem a legjobb, hátsó kerék cserés! Hirtelen ennyi! Ezeket a dolgokat kicserélték egytől egyig, de még így sem indult be!
Én nagyon sajnálom, de járni kell vmivel dolgozni, és többet nem tudok rá költeni 16.000 km-ből 13500-at én hajtottam bele!
Ne add fel, ne passzold el, mert nem jön be az "ára". Alakítsd át karbisra, ahogy Zoli32 írta és hajthatod 3l/100 fogyival.
Még én is küzdök a Morinis Ditechemmel. Már megy, (Champion gyertyával szépen)de alapon még leáll. Hőgombát kéne cserélni, meg a kompresszor fenékszelep is kicsit átereszt, de sajnálom rá a pénzt. Talán progit is frissíteni. Meg a mocit is sajnálom a maga 4500 km-ével. Azt hittem, annyit kell rá költeni, mint a 30 éves Babettámra 30 év alatt: pár cm2 ferrodó.
Szóval ne add fel!
én megvenném a sárhányót a blokk felől meg a a lámpataró mögöttit is ha alkatrészenként adod el, jah és még lehet egy két cuccot amugy szerintem a mostani helyzetbe 60-70 nél többért nem veszi meg senki vagy még annyiért sem
Én tuti megkeresném a gyíkját és úgy passzolnám el ha megy.Vagy komplett karbis átalakítást csinálnék.
Sziasztok!
Meghalt az sr-em, de úgy istenigazából! Átnéztem töviről hegyire, de nem jöttem rá mi a baja! Egy hét szerelgetés után, ma elvittem szervízbe, azt mondták h sokat kellene rá költeni ahhoz h működőképes legyen! Ezért eladom egyben vagy alkatrészként és vezsek egy simsont Sajnos a mosolyom nem az igazi
Az a kérdés, h mégis mennyit kaphatok így a motorért egyben és alkatrészként el tudom-e adni?Meg persze használt alkatrész árakat sem tudok egyenlőre!
Tipus: SR 50 Ditech (2002), morini blokkos
Ami biztos h eladó: kompresszor: új, múlt héten vettem 34.500 Ft-ért, blokkot tudok mutatni róla, meg szívesen megadom a szervíz számát, ahol vettem!
Nos ez a helyzet! Ha valaki tud mondani árat az alkatrészekre, akkor nagyon megköszönöm!
Nem csavargatom, 1x belőttem, h melegen jó legyen, hidegen sincs vele gond, de mindig kap fél perc melegítést, annyi meg már bőven elég neki h ne dadogjon
sziasztok van 1 eladó malossi computerem sr ditechez! irj ha érdekel vagy vegyél fel msnen
Köszi!
Én 20 C˙-on 1250 ohmot, kb. a 20-adát mértem sajnos. És az adataidból úgy látom, más a rossz hőgombám karakterisztikája is, hiszen forrásponton sem megy 220 ohm alá. Akkor ezért nehéz akár egy rossz optimumot is elérni potival.
Azért a potis megoldás részlete érdekelne.
Üdv. Még egyszer köszi.
Bontó?
Sziasztok a ditech hőgomba gyári értékei:Check the resistance of the temperature sensor:
21430 - 24750 Ohm at 15 °C / 2613 - 2795 Ohm at 25
°C / 99.9 – 106.9 Ohm at 120 °C a gyári javítási könyvből,sok sikert a potihoz