Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és nem tod honnan kapnék ilyet occsón?
Van a kerék felől szép nagyon.Leszedni azért nem akarom.
Conair!
Azóta is benne van a poti?
Ha nem titok egy egyvonalas kapcsolási rajzot fel tudnál dobni nekem?
Zoli nincs blokk felöli sárhányód ?
szerinte a filteről meg a direkt szürőtől nem változik semmi nekem multkor pzsvolt a szürőm mert én is ilyenen filoztam de semmi javulás nem volt
Jó bele.Teljesítmény javulást ugye nem vársz tőle?
Sziasztok, szerintetek di-techre megéri a gyári házba a malossi red filter?
Hali! Az én mocim kb. 90-el tud menni. Na már most van olyan, hogy csak 80-al megy vagy még annyival se. Hiába húzom a gázt egyszerűen nem gyorsul. De van mikor meg semmi baja. Szerintetek ez mitől van? Segítsetek légyszi.
A poti önállóan egyedül kapcsolódik a hőgomba vezetékre vagy sorba netán párhuzamba kötve "csak" korrigálja a hőgomba hőre változó ellenállását?
Nem egyszerűbb. Mert meg kell találni azt a pontot ahol hidegen nem dadog megy és melegen is jól viselkedik. Az új gomba, nem tud többet mint a gyári ha jó. A potival az ECU-t lehet megtéveszteni, így nem kínlódsz a hidegen a többlet kajával. Nekem is volt berakva. Természeten nem én csináltam és 1,5 hónap volt a beállítása. A szerelőm nappal ment vele tökéletes volt, nekem meg reggel mindig dadogott mint a disznó. Végül a poti megoldotta. Nem volt egyszerű... finoman fogalmazva a bakancsom is tele volt vele. Már majdnem úgy voltam, hogy dobjunk vissza mindent gyárira. Elment pár szál hajam...
Joe!
Áruld el, mi a motorozási rutinod? Mindig csavarsz egyet a potin indítás után vagy előtt? Aztán ha melegszik a gép kevesebb ohmot adsz? Nem egyszerűbb az új gomba? Az ECU-progid eredeti még?
értem, köszi.
Járjál vele normálisan ennyi. Kerüld a hirtelen gyorsítást és a nyélgázt. Pláne az első 100-300 km-en. Meg normális olajat bele.
Csáó mindenki.
Hogyan járassak be egy fúrt hengert?
Kicsit több olaj, meg óvatos gáz aztán ennyi? gondolom csak az első 100km ami nagyon meredek, utána már azért lehet jobban húzni neki, mert gondolom nem jó a folyamatos alacsony fordulat?! Mire figyeljek nagyon?

Üdv:Dávid
Üdv mindenkinek!

Még mindig eladó a gépem! Ha esetleg érdekel valakit, vagy tudtok rá vevőt, nagyon meghálálnám!
(A részletekért kérdezz!)

További szép napot!
Köszi a linket!
Felveszem velük a kapcsolatot!
Az már régen rossz.Akkor keress egy műszerfal javszerrel foglalkozó csókát.Ne mondj le rögtön róla.link
Hátha tud vele kezdeni valamit.
Az ECU a műszerfal és az immo egymás nélkül nem működik a ditech-ben.
Ezt mondták a Nagykátai profi ditech szervízben.
0-50Ohm asszem Mintha 3,8at mértem volna a hőgombira anno, és ezzel elég széles tartományba toom csavargatni
kikel sütni ha nem lehet kivenni:D
Hány ohmos poti?
Ki kell vágni az immot.Asszem külön egység.
Tudomásom szerint az ECU (központi vez.egység) csak a gyári órával és immobilizerrel együtt, szoftveresen összepárosítva működik.
Más órával nem megy.
Sziasztok!

Tudna valaki ajánlani egy jó szervizet Paks környékén?
Nemrég vettem egy 2002-es sr50-et ezt szeretném atnézetni.

kösz előre is
Rá kell dobni egy koso műszert és DH kormányt és meg is van az egész jóval olcsóbban.