Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hátha mákod lesz.
már +bántam, de már késő...
88az óra
Egyébként, ha megtörnek egy mocit nem feltétlen, hogy a műszerfal is sérül. Az orrom elől vittek el egyet 20-ért, törött mociról.
Mondjam, hogy megérdemled, ha ennyi eszed volt? 50 rongy körül mozog az óra azt hiszem, bontottam meg nem fogsz találni. Ami motor le van zúzva ott szétszáll az óra is.
Láttam, hogy vízcseppek vannak a kijelzőn belül. Gondoltam még nem késő, szétszedtem, kifújattam, megszárítottam. De már késő volt. A nyák lapon végig folyt a víz. Game over.....
Az órát egyébként csav.húzóval kell szét feszegetni, ami maradandóan nyomokat hagy a hátoldalon.
2 hónapig állt a moci a szervízben, mire a pesti központ eldöntötte: szarnak rám
Minek bontottad meg?
Engem behívtak kpm-re minap éppen robogóval voltam (SR 50 2006 full gyári) gondoltam magamban városba jó ez meg keveset eszik, megállított a yard és közölte hogy ez egy 600-as motor és be kell mennem kpmre...
Barmai a világnak
Láttam én is sok SR-t és meg tudom már különböztetni, de remélhetőleg egy rendőr még ennyire se ért hozzá:D. Amúgymeg mért szórakozna egy vacak kis robogóssal, holott a 125-ös speedmotorok mind rendszám nélkül rohangálnak. Ha meg nagyon akadékoskodik akkor jöhet a Deák-kedvezmény :-)
Én tuti nem hinném el.Sokkal mélyebb a hangja egy 125-150-es a kipuff nagyobb és a légszűrő is mint a berregőknek.
Szerencsére az óra ki van cserélve egy 50ccm-es Ditech órájával tehát csak 80-ig van számlázva. A kerék is ugyan akkora meg az egész kaszni is szerintem. Szerintem el lehet hinni, hogy 50-es.
Foglalkoztam vele persz De már nem emléxek h mennyit mértem Be van kötve 1 poti azt, azt csavargatom
köszi zsolo76 az infót! én is nézegettem a használtakat is csak nem nagyon bízom az ilyen cuccokban, jobb lenne az új

Érdekelne a kuplung csak a jövő7en tom meg h mekkora van benne (105 vagy 107) mert akkor lesz szétszedve! de sztem amilyen mázlim van tuti h 107-es lesz benne mert azt mondták h a minarelli blokkos sr-ek álltalában 107-es kuplungal vannak felszerelve, de majd jelentkezem h mi a helyzet és ha jó akkor kérnék róla majd több infót! köszi
Köszi a választ!Igen,sajna kénytelen leszek lemondani róla,pedig rendesen beleszerettem Na majd nézelődök még.További szép napot!
Sziasztok!
!S.O.S!Segítségre van szükségem!
2008-as factory ditech-em van.Beázott a műszerfalam, megbontottam.
A szervíz visszautasította a garanciás javítást, mivel látszott , hogy megbontottam az órát. Ilyen műszerfalat keresek megvételre!
Újonnan szerintem nem éri megvenni,használtan kb féláron megkapod és nem igazán tudsz melléfogni.Olyan kemény a felülete,hogy jóformán lehetetlen elkoptatni.Két éve van a mociban egy Delta kuplung és még 3-4évig tuti nem kell cserélni,pedig volt már olyan,hogy behúztam a féket,motor tőgáz ,kuplungharang belilult ,füstfelhő,de a kuplungnak semmi baja nem lett,csak kicsit feltükrösödött,kis csiszolás 120as papírral és ennyi
Ha 105ös kell,azt tudok is egy eladót.
vki nem tud fiatal eladó sr50est ? szomszédomat érdekelné erőteljesen
Igen. Mikor megvettem megkapta amit kell. Olajcsere, olajszűrő, összes szűrő, kontaktok meg miegymás és ennyi. A swiftel sincs problémám. Megvan két éve a ráköltött összeg 2 ablaktörlő az olajcserétől eltekintve ami ugye természetes. Szeretjük. Amit ráköltenénk egy drágábbra inkább elnyaraljuk. Nem vagyunk full csórók, de millásak sem.
Na de az sutyuki jappán.Nem kell szervizelni sosem.
A bálnával meg vagyok elégedve. Kop kop. 3ezer kilóméter. Csak 1 gyerta a ráköltés.
1x cseréltem 8e ért valamikor 4 éve.
De nekem szerencsém volt.
Tütüt, csak lemaradt a t:) amúgy kocsit veszek igen! meg mellé majd egy 600-as honda xr-t, de csak hobbi motornak.
A tütü nálam piát jelent.
Persze hogy megvan az előnye, csak az nem tetszik, mikor 2x kellett pillangót cserélni 20e/db-os áron. Szaros 5ezres km alatt.
Szerintem kocsit akar.
Tütü veszek az biztos

Ez a mondat nem igazán tiszta. Lehet, nem tudom perfekt fordítani a szlenget. Nézd el a vén szarnak.
ez így van! de inkább bele sem akarok gondolni! majd lesz vmi, amúgy én tavaly nyáron el akartam cserélni a kis SR-t egy Aeroxra, ami full tuningos volt! Felutaztunk a Balaton déli partjáról Győrbe(ráment majdnem 1 napunk mire megfordultunk) és végül a csere nem jött létre mert mikor megláttam azt a motort akkor majdnem elhánytam magam:( a képen gyönyörű, talán még a fénykorában készítette a srác azokat a képeket azokon nagyon szépen nézett ki a motor, csak ő 1 suttyó volt, széthajtootta (csörgött-zörgött a motor) nem foglalkozott vele és hülyének akart nézni engem. Végül nem cseréltem el, tehát maradt az 50-es kis SR és akkor eldöntöttem h inkább magamnak tuningolom meg a gépet, de utólag rájöttem h az oké h az lesz benne amit én szeretnék és tuti h az is van benne de nagyon sok pénzbe van az egész manőver:S szal én is tom conair h mi lesz a köv gépem!:) Tütü veszek az biztos, mert már beleuntam az egész tuningolásba:S szal mindenki gondolja meg h mire és mennyit akar rákölteni!