Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hja és a ditekknek megvan nálam az előnye is.Mehetnék gyalaog bankba meg postára meg kajáért ha nem lenne így 50-esem tuti lessz mindíg nem kell beöltözni zsebkendőnyi helyen elfér nincs parkolójegy vizsga csak nevetséges bizti és benzindíj ami azért a kocsi 7,5literes és az SV 5 literes fogyijához képest baráti 2,9 most nem elhanyagolható tény 300 felé tendáló benyaár miatt.Bár full tuningot tuti nem rakok bele.
Az első meglátásom nekem is az volt mikor megvettem, hogy ez baszott nagy szekér. Mára már nem nagy. A gyakorlott motoros barátom mondta, hogy nem kell félni a nagytól.
Annak idején a nőknek mondtam ezt....
Jut eszembe a srác ki megvette tőlem már elment a 70-es polini cuccal 5500 km-tert probléma nélkül. Figyelni kell egy két dologra, de lényeges probléma nincs. Most 20500 körül van a motorba. Én 12200-nél tettem bele a polini cuccot. 10ezerrel vettem.
Jojó értem én robi meg 400 ccm meg kényelem.megy is és valszeg jobban is birnám a túrát vele vagy a hatötvennel.De elsőre ilyesztően nagy.Majd meglátom.
Ezt elírtam. Nem volt befektetés a motor sohasem. Inkább beruházás. Szerettem volna valamit amit nem kaptam meg. Azért nem mondom, hogy a végeredmény szar volt. Ment azért a ditech. A múltkor 1 év után újra ráültem. Hát mind mondjak. Mintha babettán ültem volna a burgman után.
Nem dől rád. Iszonyat alacsonyan van a súlypontja. Majd meglátod. Szeretni fogod a magad módján. Persze ha nagyon írtózól tőle akkor nem. Azért csak 400ccm egy henger. Csak mozgatja magát a bálna. 70-től jön meg igazán az erő és tart 130-140-ig. Persze ne SV szinten gondolkodj.
Ez hobbi nem befektetés ha befektettem volna akkor aranyat veszek nem ditekket.
Ahogy írtad. Azt látom, hogy mindenki szénné tuningolja a motorját és miután nem találja meg számítását, amit hogyan is találná meg +10 lótól eladja vagy szétméri óriási bukások árán. Én az összes motoromra és autómra nem költöttem annyit mint az apriliára. Senki nem szeretné feltenni ugye a költői kérdést, hogy megérte-e? Életem legszarabb befektetése volt.
Nade nem férek el két kocsi közt.Hogy teszem be a hungárián jobbról balra cikkcakkban.Még az SV is bajos túl autós szemmel nézem a lyukakat pedig elférnék de nem merem.Evvel a műanyagheggyel bajban lennék.nameg ha rámdőlne hujjuj.
Értem én a kényelmet de ennyire?
Akkor inkább itthon ülök a kaapén az legalább kisseb.
hmm ...lehet h igazad van, értem is h mire akarsz rávezetni:) csak tod amíg nemtom addig nem is érdekel ez a dolog, azt is tom h mennyibe van eddig a mocc és azt is vágom h ha el akarom adni akkor nagyot fogok rajta bukni:S de sajna ez ezzel jár!
Majd kipróbálod. Tetszeni fog, kényelmes megy is, csak nincs adrenalin szint változás. Bár én nagyon finoman szoktam közlekedni. Talán azért is mert az én dolgoztam meg érte. Sajnálom is gyilkolni.
Na de jóbarátom szeretem a kényelmet. Meg aztán kényelmesebb napszemcsiben, papucs rövidgatyában nézni a tökös sportmotorosokat kik araszolgatnak a bőrcuccukban.
Valahol azért kell nekem is engednem. Kell egy váltós motor, ahol nem szalad el a lóerő. A TDM 86 lovas 900 ccm 2 henger. Ha csere lesz más nem lehet. Remélem nem lesz kicsi majd az is.
Baccki csatahajót ne vegyél még szegednél is beakad a dunapartba akkora. Mostanában néztem és hát megdöbbentő mennyi műanyag van benne.Jópár dinoszaurusz kellett hogy olajjá váljon miatta.
Én is így voltam, és minden vásárolt alkatrésztől váltam az üdvözülést ami végül nem jött el. Most egy 400-as van alattam és folyamatosan nézem az összes médián a 900-1000-ezres kategóriát. Vond le a következtetést. Nem húz a szekér. Egyébként már tudom az útvonalam. Most 400-as burgman. Ezután 900-as yamaha TDM. Végül egy 650-es burgman.
conair! nyugi még alszok 1et rá és holnapig lehet h már MHR lesz belőle:D
jah és még annyit, h nagyon szépen köszönöm Zoli az infókat majd írok h milyen lett a rotyesz, sztem jövő7végére kész lesz v max utánna való 7re biztos.
köszi még1x hali.
Úgy emlékszem Joe foglalkozott ezzel. Ha bárki tudja írhatna. Én 1250 ohmot mértem, de félek nem jó.
Vegyél MHR-t ha lúd legyen kövér. Nehogymá megszóljanak, hogy szar olcsó géped van.
Kicsijoe!
Mérted már egy jó ditech hőgomba ellenállását hidegen? (20 C`-on kb.)
szívem szerint az MHR-t venném, de sztem most jó lesz az occsóbb:) a vélemények alapján a multivar is nagyon jó kis cucc, ja és malossi, tehát nem lehet xar!:)
Ha van lé akkor az MHR ha nincs akkor a másik.
értem, asszem akkor marad a delta:)
és variót, valamint szíjat milyet érdemes venni? Mert én abban is a malossit nézegettem: a Multivart és az MHR 2005-öt! A szíjban pedig az x-kevlart.
Hagyd rá. Ne vegyél csak rendszámosat, mert mindig szopás lesz. Vagy előbb vagy később.
Jó semmi gond nincs vele.Viszont a rugón kívül nem lehet semmit hangolni rajta.Míg a deltán a pofák súlyát,a rugót és annak előfeszítését is lehet állítani nomeg van egy merevítés benne ami a fly-ban nincs.
és az milyennek bizonyult? vagy ne is gondolkozzak, inkább vegyem meg a Delta-t?