Még annyi lenne a gond, hogy pont ma fél órát állt a motor és harmadjára indult be és még itt is járatni kellett egy kicsit! Ennyire hamar lehülne a motor? mert ha 5-10 percet áll pöccre egyből beindul. Szval még akkor mindig a karbit meg a levegőszűrőt nézzem meg ? az nem befojásol semmit hogy új henger, új dugó van beene meg ilyen apróságok és még bejáratós ? mondjuk azóta már 700 km ert mentem vele...!
Nos. Takarítsd ki karbit és a levegőszűrőt, vegyél bele egy új gyertyát. Ezután próbáld ki, hogy berugóval hogyan megy ez a 3 órát állok és indítok művelet. Ha marad minden a régiben, akkor kopott lehet hengered, mert melegnek már elég meleg van szerintem, hogy szivató nélkül is tudjon menni. Mikor járatod, felmelegszik a dugó és lesz annyi kompresszió, hogy el tud indulni szegénykém.
Aprilia sr 50 en van (1993) kitünő állapotban. Annyi "gond" lenne vele, hogy első beindításkor és akkor amikor ilyen 1-2-3 órát áll másodjára vagy harmajdjára indul be és akkor is járatni kell vagy 1-2 percet hogy tudjak vele menni mert ha nem járatom akkor hiába húzom a gázt lefullad alattam.! Mitől lehet ez ? Nem nagy probléma csak azért jó lenne ha ez sem lenne..? A válaszokat és a tanácsokat várom! Előre is kösz!
Tegnap kiköpte a motorom a gyertyát (az hogy sikerült neki nem tudom). Megtisztítottam, mert tiszta korom volt az egész. Most érezhetőbben jobban megy a motor. Aztán elgörbült az oldaltámasztóm is. Úgyhogy most csak középsztender van, arra meg gyúrnom kell mert nehéz a motor
Egy leovince touring,sp3,esetleg egy zx szóba jöhet,ezek nem dobnák meg nagyon a fogyasztást.Az sp3 nekem kifejezetten tetszik,annyira nem jönnek be a visszafordított sportdobok és az ára sem vészes
jaja, az egyértelmű, hogy távolságban is csal valamennyit, de olyan sokat nem hiszem, napi használatban van munkába járáshoz (40km kb), nekem végülis az a lényeg, hogy nem 10et kajál mint az autóm :) csak ez a gyári kipuf olyan hitványul néz ki
Ezért mondom ha meg vagy vele elégedve akkor ne változtass.Amúgy a KM óra ha csak akkor a KM mérése is csalni fog.Karbisokra jellemző 3,5 literes fogyi a végseb óra szerint és autóóra szerint is jellemző a tipusra.
Én nem tennék semmit vele a kipuff is csak rontana a fogyasztáson mivel fuvókát kéne hozzá cserélni nagyobbra.
ez a baj, hogy tényleg nem akarok rontani rajta, a végén lehet, hogy marad így ahogy van. nem volt célom senkit sem meggyőzni az adatokkal, nem nyélgázon közlekedek vele, óra szerint 80 körül járok (teljesen gyári autó órája szerint az kb 68), és rendszeresen 190-200km táv megtétele után tudok bele 5litert tankolni. de tényleg nem akarok ezekkel az adatokkal meggyőzni senkit, kinőttem már abból a korszakból :)
Aprilia sr 50 en van (1993) kitünő állapotban. Annyi "gond" lenne vele, hogy első beindításkor és akkor amikor ilyen 1-2-3 órát áll másodjára vagy harmajdjára indul be és akkor is járatni kell vagy 1-2 percet hogy tudjak vele menni mert ha nem járatom akkor hiába húzom a gázt lefullad alattam.! Mitől lehet ez ? Nem nagy probléma csak azért jó lenne ha ez sem lenne..? A válaszokat és a tanácsokat várom! Előre is kösz!
Szerintem ne csinálj semmit evvel a csodamasinával.Inkább tedd vitrinbe.Karbis 11 éves gép és 2,5 et eszik meg süvít 90-el.Ejjj ez még egy ditechnek is becsületére válna.Én kicsit hitetlen vagyok az adatok valóságtartalmával kapcsolatban.
adott egy '98as sr stealth (vizes minarellis), motorikusan elvileg gyári. :) erre szeretnék tenni egy sportkipufogót, de igazából csak a hangja és a kinézete miatt (most gyári van rajta). kellene még ahhoz nekem mást is cserélni (görgőket, karbit vagy bármi mást)? azt sem szeretném ha a csere után óriásira nőne a fogyasztás (most elég baráti, 2,5l/100km), valamint a sebességből sem szeretnék veszíteni, ami most óra szerint 90km/h. szóval csak annyi lenne a cél, hogy ne a "csúnya" gyári kémény legyen rajta, valamint legyen egy kicsit jobb hangja :) köszi előre is a tanácsokat
Hali! Azt miért van, hogy mikor önindítóval indítok, akkor először elég gyorsan pörög aztán lefullad az indító, de az uccsó pillanatban mikor már úgy hangzik hogy leáll, akkor beindítja a motort. Az aksi jó benne, tehát nem tom miért van ez. Lehet hülyén írtam le, de remélem azért értitek.
Igazából a milton AX az cordura.A bőr ami ugyanaúgy néz ki az másik.Én mindíg igyekszem egyszer venni de akkor jót mikor sporoltam mindíg ráfáztam.Ami most van az is a 20e res kategória de egyrészt 120 után felfúvódik és irtóra libeg másrészt az ujjai túl nagyok nem tom rendesen lefogni így a lényeg most nem az ár hanem hogy passzoljon rám.Bár 40-50 nél többet nem szánok rá.
Hűha Zoli te nem fikázol. Nekem az olcsóbb termékek megfelelnek. A shoxot néztem ami árban és minőségben megfelelő. Bőrt nem akarok, maradok a corduránál. Reméljük nem repülök nagyot mikor eljön az idő. Pedig már repültem. Nem volt jó érzés. Az első gondolat mikor feleszméltem az az volt, hogy most el leszel temetve öreg....
Jógyerek te minek hívnád ha egy ácskapcsot beleakasztanak a kuplungba és egy pájszert? Nem megbántani akarlak, mondjuk inkább, hogy célszerszám. De ne mondd, hogy ez készült. Találtatok otthon 2 cuccot amit ha beletettetek nem fordult el a kuplung és megjárja. A célra alkalmas.
Ruhát még nekem is kéne szerezni.Majd még megvizslatom a témát egyenlőre a difi milton AX ami szimpi de mivel valami mindenre jó ancug kellene így elég tanácstalan vok.Igazándiból pízt kéne gyüjteni a dologra de egyenlőre marad a robiról rámmaradt cucc.
A naviból a Zümo 550 lene az igazi de az horror.Így maradt a Givi tasi a kormányra és autós navi ami a sisakba karattyol kékfoggal.Mondjuk a givi tatyót kifejezett robik kormányára találták ki de én felraktam az SV-re is nagy nehezen.
Ismét várom a hasznos gondolatokat!
Kösz