Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

érdekes a felfogásod könnyen meglehet h ennek több értelme van
No nem, sajnos ez a természetesnél jobban csúszik
Ismerem a CVT-t valamennyire, de ez csúszik, nem változik a vario mérete, az is ok, csak csúszik. És túlságosan is Sajnos...de egy barátom NRG-je is ebben szenved, 40 fölé már nem megy, fullgázon pörgetheted anélkül hogy elindul. Kuplung vagy szíj, csak nem tudom hogy kell megnézni...ötlet?
Nem a Game Boy szerint "keresem azt a kur..a külső légnyomás szenzort de a moriniban nincs ilyen és nem is volt mert az a piginek van,ezért bosszúból világítok".
Na KB ezt jelenti.Legalábbis nálam.
No ez is természetes.Ez robi ilyen a fokozatmentes ékszílyautómatika.Hű de hivatalos vok.
Hmm...arra azt írja a kézikönyvem hogy "könnyű/átmeneti üzemzavar, a motor működőképes, de szervízbe kell vinni"
De passz egyébként...
Szia!
Köszönöm, megnyugodtam
Azt hittem valami baja van...
Amit viszont észleltem, hogy a kuplung vagy az ékszíj
csúszkázik. Ha jól azonosítottam akkor Morini blokkos egyébként,
mert a gyújtás felett vízhűtés keringető van 2 csővel. Nagygázra
elkezd gyorsulni, de nem igazán...aztán egyszer csak elkapja. De ha behúzom a hátsóféket és gázt adok ugyanúgy felpörög csak nem forog a kerék. Valami csúszka...szerintem
Hogy tudom megnézni hogy az ékszíj vagy a kuplung-e a ludas? Egyáltalán meg lehet ezt nézni így?
( de ez már apró probléma, fő hogy befecsi jóóóó
Bár az enyém még ebben is kakukktojás.Sosem alszik el és műkszik.
Rendben van minden. Ez így természetes. Sőt ha 3x veszed le a gyújtást, akkor 3x dolgozik az ac. Nem alszik el magától a lámpa csak ha beindul.
Szia!
Köszi a hipergyors választ
Válaszok:
1. Igen, de ha nem röffen be nem alszik el gyújtáson.
Amint beröffen elalszik, rögtön És utánna nem magyaráz
Csak valami usermanualban volt hogy 10mp után el kell aludjon,
de sztem csak rosszul fordították akkor
Akkor ez így oké?
2. hmm, jól hangzik Zúg, lemértem 6,5-7mpig megy,
mindíg ugyanannyi ideig, ha leveszem és újra ráadom a gyújtást megint megy 6-7mp-ig.
Szerinted?
Köszi mégegyszer
Khömm asszem én már távolról hóban,fagyban,ködben távcsővel láttam.
Kérdések:1. Tök normális ráadod világít beröffen elalszik.Ha nem alszik el az hujjjjjjujjjj.
2.Az nem kompresszor hanem AC és az is tök normális jelenség.És szintúgy ha nem zúg akkor hujjjjjujjjjjj.
Amúgy van benne kompresszor de azt nem hallod ha megy ha nem az megint hujjjjjujjjjjj.

Sziasztok!
Egy Ditech boldog tulaja lettem.
Lenne kérdésem, hátha-valaki-itt-tudja.
Nem volt még dolgom befecskendezőssel.
Előre is köszönöm!
1.) a műszerfal piros lámpája kigyullad
gyújtásráadásnál (befecsi-ellenőrző) és abszolúte
nem alszik el amíg be nem indítom a vasat. Ha jár a motor,
nincs több piros lámpa. Ez normális? Valahol azt olvastam hogy 10mp után el kell aludjon.
2.) a kompresszor gyújtás ráadásnál kb 5-6mp-ig
kompresszálja a levegőt. Normális vagy kopott lehet?

Remélem valaki látott már ilyen mocit

Köszi!
Petya
nemtudnátok megmondani hogy mi a különbség a gyári 2 és a gyári 3 pofás kuplung között?
finom műszerész lehet tud valamit
hali!
nekem olyan kérdésem lenne, h van egy aprilia sr-em 2006-os, karbis, és a km óra csak 80ig fordul. Nem tudja vki, h hogyan lehet "kiüttetni", h tovább forduljon a mutató?
Hali!

Nekem nem menet közbe fullad le. Hanem mikor sokat áll kb 1 órát vagy még többet 2x vagy 3x-ra indul be és várni kell kicsit, hogy tudjak vele menni, mert álló helyzetbe húzom a gázt és lefullad. szval rájöttem, hogy ha beindítom és tovább rajta hagyom a szivatót kb fél percre utánna megy le se fullad.

Nekem meg az lenne a kérdésem, hogy a kormányod neked is balra egy kicsivel jobban elfordul ?

Remélem tudtam valamit segíteni.

Várom a válaszodat!
Hello!
Nekem is ugyanaz a baja a robogómnak, mint a tiédnek....beindítom és kb 20 méter után lefullad......vagy ha úgy jobban tetszik amíg felgyorsúl kb 30km/h-ra.Végűl te mit csináltál vele ami megoldotta a problémát....henger nekem sem lehet...mivel most lett benne cserélve nemrég és szintén nekemis bejáratós....

Előre is köszi
Hali!
Lenne még egy kérdésem..! Az baj hogy ha a kormány balra egy kicsit jobban elfordul? én nem tudom 1 hete van motorom nem értek hozzá azért is kérdezek ennyi mindent...! remélem nem baj!

várom a válaszokat és az eddigi segítségeket köszönöm!
szerintem itt arra célzott hogy a benyával kapcsolatban mi lehet a gond
Ja a benya az benya.Mindig is benya vót.
A "benya" benzint jelent.
Ja el is felejtettem ! ha törött a gyűrű akkor nem is menne a motor nem ? vagy rosszul tudom? beindítás után 1-2 percig ilyen csak utánna semmi gond vele!
Hali! Kösz a válaszokat!

A szivatóval tuti semmi gond nincsen! Úgyhogy azt kilőhetjük! A hengerel sincs semmi szerintem mert a régivel is így működött ! A gyertyát azt megnézem majd a "benya" az mit jelentene?

Várom a válaszokat!
Üdv.mindenkinek!Nekem 2005-ös ditechem van,kifogástalanul megy,jól indul hidegen-melegen,de a 3l fogyasztást sokallom.A gyertyát fullra lekormolja /champion rg6yca/ az ngk-t nem szerette!A motorja C361 típusú piaggio,gyárilag championt írnak hozzá!
Én inkább egyszerűbben a szivatóra gondolnék vagy beragadt és szivt állandóan vagy fordítva.Le kéne ellenőrizni.
Fene se tudja. Lehet, hogy túl lazára fúrták, vagy törött egy gyűrűd azért nincs kompressziód. Nem ártana még egy gyertaképet is nézni, hogy mi van. Ha őzbarna akkor rendben van. Ha fehér kevés a benya, ha fekete és mocskos akkor karbit kellene utána hangolni az új hengerhez.