Tuningolni csak kifogástalan motorikus állapotban lévő motorral lehetséges. Vagyis ha nem biztos, akkor csapágy és szimeringcsere kell minimum. Majd lehet hordani rá kaskaszám a tízezreseket.
Ezzel tisztában is vagyok, de azért bennem van az is hogy van a motorban 20e km, és így 6-7 évesen már nem érné meg szerintem, de én azok közé tartozok, akik nagyon nem értenek hozzá:D
Lófaszt megy úgy. Nem mondtam, hogy semmit nem ér tuning. Ne aggódj a régi szekeremmel egy körben kettőt vertem volna te a görgő tuningos motorodra. Arról próbállak, hogy meggyőzni, hogy a lóerők számánák növekedése irreállis költségekkel jár.
Reverset meg csak 70-es hengerre tegyél. Nos számoljunk. 38 reverse, 60 a henger, kell egy úgy csapágyazás is akkor már 20 (munkadíjjal), görgők, gyertyák (mire beállítod) legyen 15, kevlar szíj, levegőszűrő 10, ha variátort is szeretnél akkor még 15 + ezek munkadíjai kivéve a csapágyazást mert azt már beleszámoltam..
Ember gondolkodj mielőtt tuningolsz. Csak gyári cuccot tegyél bele. Ha mindenképp tuningoltat akarsz akkor inkább add el a tiéd és vegyél egyet. Hidd el jobban jársz. Ne akarj az én pocsolyámba belelépni. Én a polininak minden szopás bugyrát kijártam. Mire végzel 6 jegyű szám lesz hidd el. (mellesleg kapsz +4 lovat) Baszottul megéri. Ha tuningolni szeretnél add el a tiéd és vedd meg Zoliét. Az már malossi tuned. Kevésbé fogsz megőszülni, és öregedni, mellesleg megmarad egy csomó suskád.
Polini henger,vario,kipuff,kuplung.És egy csomó meló.Szerintem hagyd 50-esen görgőzd be jól és vidulj hogy 2,5-el eljársz vele.Ha tuningolni szeretnél számíts rá hogy nem éri meg.
Sziasztok, annyi kérdésem lenne, a 2003-as Di-Tech, a Polini70es hengertől menne jobban, vagy ha maradna a gyári 50es, és vennék rá kipufogót, meg variátorszettet?
Hali!
Tuning kuplungot + variót, szíjat szeretnék venni a minarelli blokkos SR Stealth-be. Nah most a kérdésem az lenne, h TI mit ajánlanátok? Malossi vagy Polini? Ha írnátok véleményt h melyik a jobb és h kinek milyen van(tipus szerint) azt nagyon megköszönném, mert nemtom h milyet vegyek.
köszi hali.
Sziasztok, nekem olyan kérdésem lenne, hogy van egy 2003-as Di-Tech-em, akarok rá venni egy Gianelli Reverse-t, ha felraktam a kiput, utánna a motoron kell vmit állítani, vagy a injektoron?
Semmi különös. Fel le mozgatva a kereket húzzad mint az állat. Régen jött le... Ha teszed vissza egy zsírt lövethetsz alá, hátha legközelebb könnyebben megy.
Nem az elsőt kell leszedni hanem a hátsót. Vagyis ahogy ráülsz és ami a térded előtt van. Leszeded a gumiharangot is, elfordítod a csatit és már ki is jön. előtte próbáld ki nehogy 2x kelljen szétszedni. 15 perc alatt megvan.
Első izzót szeretnék cserélni a motoromba (aprilia sr 50) megnéztem és mondom képtelenség amit látok, az első idomot le kell szedni hozáá ? gondolom előbb megkérdezek itt valakit mielőtt nekikezdek. létezne, hogy annyira szét kell szedni ?
Köszi! Ebből annyit megtudtam, hogy elvileg minden csavart eltávolítottam... akkor biztos létezik valami trükk, hogy leszenvedjem róla a kereket... rázni, ütögetni, forgatni vagy valami... tipp? :)
Sziasztok. SR-en hogyan kell leszedni a hátsó kereket? 2000-es SR 150-em van, de szerintem ugyan olyan mint az 50-es testvére...
kipufogót leszedtem, drótos kis sapkát szintén, aztán egy 24-es csavar volt a keréktengelyen, amit szintén lehúztam. De a kereket nem tudom lehúzni a tengelyről... van még valami amit ki kéne csavarni vagy van rá valami trükk? Köszi.
A görgő méret:asszem 17x12
Tuning kuplungot + variót, szíjat szeretnék venni a minarelli blokkos SR Stealth-be. Nah most a kérdésem az lenne, h TI mit ajánlanátok? Malossi vagy Polini? Ha írnátok véleményt h melyik a jobb és h kinek milyen van(tipus szerint) azt nagyon megköszönném, mert nemtom h milyet vegyek.
köszi hali.
Első izzót szeretnék cserélni a motoromba (aprilia sr 50) megnéztem és mondom képtelenség amit látok, az első idomot le kell szedni hozáá ? gondolom előbb megkérdezek itt valakit mielőtt nekikezdek. létezne, hogy annyira szét kell szedni ?
Valaki írjon pls!
http://www.easyparts.nl/choose...
kipufogót leszedtem, drótos kis sapkát szintén, aztán egy 24-es csavar volt a keréktengelyen, amit szintén lehúztam. De a kereket nem tudom lehúzni a tengelyről... van még valami amit ki kéne csavarni vagy van rá valami trükk? Köszi.