aham, értem...bevallom, h én is ezt a két kuplungot nézegettem és azért is írtam be ide h vmi infót gyűjtsek róluk h melyik a jobb:) mert nem mindig a drágább a jobb ugyebár!:)
De amúgy Zoli volt már dolgod a fly-al is?
Szisztok!
Lenne egy kérdésem,nem kimondottan Apriliával kapcsolatban,de...
Tehát:tud nekem valaki valami infot adni,hogy érdemes-e megvenni egy olyan motort,ami 125-ös,de csak 50-es papirja van.Be akarják vezetni,hogy rendszámos lesz minden motor,akkor ez gondolom gáz lesz nem?Bevizsgálják mindet?Mert akkor van a bukfenc.Valaki valami pontosabb infót tud?Megköszönném,és bocs az offért.
Nos kuplungban én malossi delta párti vagyok harang mehet a sima RMS is.Delta annyival jobb hogy finomabban és pontosabban tudod hangolni mint a fly-t viszont az olcsóbb.
Top Due Plus 70-es henger, Top Nardo kipu, Stage6 HPC főtengely-csapágyak-szimeringek, 21-es karbi, Malossi tuning gyújtáselektronika, Malossi E5 légszűrő. Ezek a cuccok vannak jelenleg az SR-ben.
Nah most az lenne a kérdésem h ehhez a tuninghoz szerintetek elég a sport kuplung+varió, vagy inkább verseny kuplungot+variót vegyek? Mert árban rohadtúl nem mind1, de sztem minőségben ugyan az, vagy lehet h a sima sport többet bír mint a verseny. Valamint variátor szíjban mit ajánlanátok? Melyik bírja a strapát legjobban ilyen igénybevételnél? Léci írjatok véleményt h szerintetek melyik lenne jobb. Fontos lenne mert jövő 7re már le szeretném adni a rendelést! Köszi szépen.
Ha jó állapotban van a henger akkor picit nagyobb fuvit neki h legyen magasabb fordulat, hátra erősebb nyomórugó, és picit könnyebb görgő, de igazán ez akkor lenne jó ha kiput is cseréltek
Sziasztok..........
Mondja már el valaki nekem legyen szíves, hogy ha görgőt cserélek-ünk, mitől fog gyorsabban menni a motor?
Végsebességre gondolok...
Tudtommal a görgők, a súlyuktól fogva repülnek szét, és engedik össze a variátortárcsát....
Minnél kisebb göri van benne, annál későbbre tolódik a varió-"váltás"...centrifugális erő miatt...
Mivel a szíj hossza adott, és a tárcsák mérete is, így szerintem a végsebesség nem változik...
Azért lehet végáttételt vásárolni....
Bár kövezzetek meg, ha nem jól tudom.....
Persze gondolkodom simán.Igaz inkább melegben jobb lenne hidegben gyakaoroltam az elég is volt egyenlőre.Inkább a melóból nem tok hosszab időre elszabadulni de majd meglátom.Bering szövetest már találtam a Fokt-ban 47e körül link,linkKB ez az amiben gondolkodom de a próba majd eldönti.Nehéz passzoló ruhát találnom.Nem modellalkat vok.
Ha nincs több erő benne hiába teszel bele nehezebb görgőt, ha kicsivel növeled akkor is szar lesz a gyorsulás és ha leesik a fordulat nem bírja majd rendesen venni a lapot gázra, és kb. fog menni 2-3km/h-val többet, ha meg teszel bele még nehezebbet akkor nem birja kiforgatni végre sem és még szarabb lesz mint a mostanival. Ha most jól megy ne piszkáld az így jó ahogy van Ha kiput cserélsz akkor a meglévőnél kb. 0,5,-0,7el könnyebbet neki kb. de úgy is adnak a kipuhoz is görgőt
A bering mocsok drága. Bár biztosan jó is. Próbáltam az üzletben bőrt is, igaz nem volt annyi zsetonom és nem is akartam rászánni annyit, de nem igazán tetszett. Nehéz, és nem védte a derekam. A következő motorom yamaha tdm lesz. Már közel 1 éve nézem őket. Arra meg végképp nincs pénz. Szeptemberben lesz elvileg egy évzáró túra dévára. Sok motoros laza tempó. Románinában 450km-tert kellene menni. 2 nap. Lehet, hogy megyek. Az lenne az első túrám. Zoli te gondolkodsz túrán?
Hát az kapta volna az ívet.130-nál már tökmindegy mi van rajtad csak Szent Péter véd meg.
Mostanság kéne nekem is beruháznom.De hajj nincs píz bár most legalább a buktagomba megvan a gép már annyira nem sérül csak kicsit ha csúszok.Na majd ősszel.A cordura cucc nyáron ha nincs hálós betét benne meleg.Az én fura kabátom is menet közben jó de ha araszolunk olyan mintha szaunáznék.
Jó lenne valami bőrt kifigni olcsón de szerintem nem lessz.Most még felírtam a listára kipróbálni a Beringet is képről tetszik.
Beruháztam én is egy kabátra. Legyen mit felvenni ha megyek majd az egü talira. Shox nordkap lett a válaszott. 3/4-es víz,szélálló, kivehető termo stb... Nem rossz. Kerültem benne egyet, reggel jó volt, de hazafele 4kor izzadtam benne.
Tépek haza a 43-ason és épp előztem ezért felgyorsulva 130 közelébe jött kamion szembe vagy 120-al olyat léglöket jött, hogy beszitált a motor eleje. Egyből visszavettem. Mondom ne most teszteljem már a dzsekit milyen ütést nyel el.
Jah, valószínüleg maradni fog a ditech. Én úgy gondoltam, hogy veszek rá a kiput, aztán, akkor annyi elég is lesz nekem egy időre :D. Di-Tech-re melyik kipufogó éri meg a legjobban? Mit ajánlotok?
Mi is erre gondoltunk, hogy nagyobb motort veszük, csak olyan bajban vagyok, hogy a mostanit nemnagyon tudjuk eladni, az előző tulaj megfeküdt vele, és mindkét oldala karcos. Ha el tudnánk adni, biztos nagyobbat vennénk.
Szia! Volt nekem egy levegős 70ccm-es SR-em... megszorult de jól ment. Eldöntöttem, hogy tuningmenteset veszek, hogy legalább menjen. Vettem egy vízhűtéses 50-es TELJESEN GYÁRI Sr-t, az meg nem ment olyan jól mint szerettem volna... ezért vettem inkább egy 150-est... szerintem te is így járnál jól :-D
De amúgy Zoli volt már dolgod a fly-al is?
Lenne egy kérdésem,nem kimondottan Apriliával kapcsolatban,de...
Tehát:tud nekem valaki valami infot adni,hogy érdemes-e megvenni egy olyan motort,ami 125-ös,de csak 50-es papirja van.Be akarják vezetni,hogy rendszámos lesz minden motor,akkor ez gondolom gáz lesz nem?Bevizsgálják mindet?Mert akkor van a bukfenc.Valaki valami pontosabb infót tud?Megköszönném,és bocs az offért.
Top Due Plus 70-es henger, Top Nardo kipu, Stage6 HPC főtengely-csapágyak-szimeringek, 21-es karbi, Malossi tuning gyújtáselektronika, Malossi E5 légszűrő. Ezek a cuccok vannak jelenleg az SR-ben.
Nah most az lenne a kérdésem h ehhez a tuninghoz szerintetek elég a sport kuplung+varió, vagy inkább verseny kuplungot+variót vegyek? Mert árban rohadtúl nem mind1, de sztem minőségben ugyan az, vagy lehet h a sima sport többet bír mint a verseny. Valamint variátor szíjban mit ajánlanátok? Melyik bírja a strapát legjobban ilyen igénybevételnél? Léci írjatok véleményt h szerintetek melyik lenne jobb. Fontos lenne mert jövő 7re már le szeretném adni a rendelést! Köszi szépen.
Mondja már el valaki nekem legyen szíves, hogy ha görgőt cserélek-ünk, mitől fog gyorsabban menni a motor?
Végsebességre gondolok...
Tudtommal a görgők, a súlyuktól fogva repülnek szét, és engedik össze a variátortárcsát....
Minnél kisebb göri van benne, annál későbbre tolódik a varió-"váltás"...centrifugális erő miatt...
Mivel a szíj hossza adott, és a tárcsák mérete is, így szerintem a végsebesség nem változik...
Azért lehet végáttételt vásárolni....
Bár kövezzetek meg, ha nem jól tudom.....
Mostanság kéne nekem is beruháznom.De hajj nincs píz bár most legalább a buktagomba megvan a gép már annyira nem sérül csak kicsit ha csúszok.Na majd ősszel.A cordura cucc nyáron ha nincs hálós betét benne meleg.Az én fura kabátom is menet közben jó de ha araszolunk olyan mintha szaunáznék.
Jó lenne valami bőrt kifigni olcsón de szerintem nem lessz.Most még felírtam a listára kipróbálni a Beringet is képről tetszik.
Tépek haza a 43-ason és épp előztem ezért felgyorsulva 130 közelébe jött kamion szembe vagy 120-al olyat léglöket jött, hogy beszitált a motor eleje. Egyből visszavettem. Mondom ne most teszteljem már a dzsekit milyen ütést nyel el.