Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kíváncsi lennék mi halt meg a kipufogóban. Láttad, hogy csinálják vagy ezt mondták? Furcsa egy kipuff nem szokott meghalni...
Van olyan ismerősöm, aki alatt egy vadi új harley vagy vmi hasonló típusú gép döglött be! A lánccal, vagy a fogaskerékkel történt vmi, befékezett a hátsó kerék, akkorát esett a srác... Sajnos nem emlékszem a tröténetre pontosan. Kapott egy újat garanciában.
Üdv! Bár nem vagyok márkatárs, azért nem semmi ami a motoroddal történt. Még szerencséd, hogy garanciában javították. Remélem a továbbiakban nem lesz problémád. Azért érdekes, hogy ezeket a robeszokat több százezer pénzért árulják és nem minden moci tökéletes.
Az lesz! Beleimádkozom az 5 bar nyomást! Az egü oldalán van beszerelési útmutató! A gyűrű beállítása világos. Fogom a hézagolót, addig reszelem ameddig a megadott hézag nem lesz, persze a henger falához számítva! De amit nem értek h a tengely hogy játszik szerepet a felújításban? Azt érzem, h ici-picit vállas a csapágynál, de az a lekopott rész ennyit jelentene? Hogyan kell beállítani a tengelyt? Nem nagyon értem az útmutatót...
Ma voltam a szervízben, végre kaptam időpontot, elvittem a mocit megcsináltatni (hibalista az előzményben olvasható), és hát megdöbbentő az eredmény: kipufogó behalt, cserélték gariban, és lám, ismét 80-90 km/h-val tép a gép :D Remek.
Ja bizony.De inkább lutri belerakod a felújítót és imádkozol hogy jó legyen.
Kiszedtem a kompresszort! Mondtátok h ha a fenékszelep rossz akkor kb kuka az egész! Honnan tudjam h jól működik-e? Ha fújom visszafelé akkor nem enged át levegőt, csak akkor h megnyomom a szelepet! És ezt a szelepet a dugattyú okozta nagynyomású levegő nyomja fel ugye?
Jah csak azt felejted el hogy tömegesen ditech a 01-03-as morinis szériából jött ki ergo a nagy számok és a digó hulladéklego miatt épp ezekből van a legtöbb ratyi példány ergo a letöbb probléma is a morinis ditechhel van.És ugye jó magyar szokás szerint általánosítunk és nem tapasztalat alapján döntünk hanem városi legendák alapján.Van benne igazság is de a legtöbb csak felnagyított marhaság.Pl ide diteches általában csak akkor jön ha gond van és nem tud hova fordulni tehát a forumon 90% ban csak olyanok jönnek fel akik utálják mert megszivatta őket.Engem is de én élveztem semmivel sem tnultam többet mint evvel a gizmoval.

Nameg az is belejátszik hogy míg használt morinis ditechet boldog boldogtalan kisbusszámra hozta be pigis ditechet mivel 04-től indult és márkaképviselet is volt inkább újonnan vették és a 600 akárhány ezres végösszeg sokakat eltántorított.Így nagyságrendel kevesebb fut az utakon.Nameg az NRG pure-jet pont emiatt importőr nem is hozott be így még ritkább.
Én azon csodálkozom inkább hogy a kiforrotnak mondott piaggios karbisokkal mennyi a gond mind világítás mind gyujtás ügyileg és hát elég ratyi a menetteljesítménye is az újabb karbisoknak 4 literes fogyihoz képest.
Hy mindenkinek!visszaolvasgattam az a kérdésem hogy miért vitáznak azon még mindig hogy ditech vagy karbis? ditech egy kiforratlan technologia értem itt a moriniset mert az volt az elsö de piaggios ditechröl mennyi rosszat hallottatok?ugyan avval a blokkal készül a Nrg,runner stb azt senkisem szidja csak nem ditech hanem pure jet néven fut!ha tuningolni akarsz vagy csak simán televagy zsével akkor karbisat vegyél!megeszik 4litert simán és 1000km/1lityó olaj.és hozáteszem mert karbis attol még nem feltétlen hibátlan!ahoz minden kuka szerelő hozzámer nyulni bár ditechhez is az a baj!
Jobb menetes.
Sziasztok
Kaptam egy defektet,A hátsókerék bal vagy jobb menetes?
Az a baj, hogy hogyha a motorja kivan, és a csapágy is, kompresszor, esetleg pillangó szelep vagy ezek kombinációja esetleg még valami aprólék (szíj, görgő, gumi, fék, akksi, gyertya) akkor könnyen bele szaladni egy igen szép összegbe. Persze ez a karbisnál is áll. Egyedül ami ditechen plusz költség a kompresszor és a pillangószelep. Meg az, hogy nem értenek hozzá és csengettyűzni kell jobban a szerelésért.
full millás a gyerek,meg krossz motort akar de addig nem vesz neki a faterja amig ezt el nem adja,nemérdekli hogy mennyit bukik rajta csak vigyék el!köszi a választ!még meg gondolom,de szerintem nem veszem meg.jobb félni mint megijedni!
Itt egy kérdés van. Miért ilyen olcsó? Full millás a haver nem érdekli csak vigyed? Meg van szorulva? Vagy van valami rejtett hibája. Azon is gondolkodj, ha megveszed és véletlen valami probléma van vele tudod hova vinni? Ha igen akkor vedd meg.
hello köszi a választ,sajnos nemtudom belinkelni mert nincs hirdetve hanem egyik ismerősömé,és ismerjük a hátterét nem volt vele gond,de azt írtad ha ismert ditechet vesz az ember nincs vele több gond mint egy karbissal. attól félek hogy elhozom és megy pár hétig vagy honapig és egyszer csak beszarik.amugy kereken 100ezerbe van! Jó ár érte? szerintem az! köszi előre a választ!
Inkább szombaton mennék ha mennék, mert a vasárnap nálunk szent dolog. Szombaton mennék inkább, mert szombaton amúgy is tekergek. 8-kor indulnék 10-re ott vagyok, 4-kor elég vissza indulni. Meglátjuk.
Egynapos túrának vasárnapra szerintem még asszony pajtással is jó lehet.És legalább majd megtudjuk a krumpli hogy gurul a gokartpályán.
Amúgy meg szerintema nagyrobisok is kint lesznek.
Na ha minden igaz rájöttem. A kakucsring, Kakucson van. M5 mellett. 162 km. 2 óra. Lehet gondolkodom rajta. Az autópálya az biztat, hogy nem kell sokat gyökérkedni hanem felmész rá és go. Fene tudja addig még sok idő van.
Most néztem mikor lesz az egü tali. Július 11-12. A születésnapom. 29 leszek. A kakucsringen lesz. Már csak azt kell megtalálnom, hogy hol a rossebben van a kakucs. Mert a honlapjukon van minden, kávé likőr kinek mi köll, de helység név és térkép egy deka sem.
Mind igaz színte szögre.Nekem se 100+ volt a gép mire jó lett.
De a ccm tényleg segít a vigyorfaktoron.
Annyit hozzátennék, hogy ha egy ismert ditechet vesz az ember akkor nincs több baj vele mint egy karbissal, de ha nem akkor csúnyábban bele lehet tenyerelni. Annak idején igazából én voltam lila ködben és nem néztem meg mit veszek, és én akartam tuningolni mindenáron, ami végül is sikerült. A pénz megoldotta a problémát. De mennyi is volt? Pár lóerőért kibasztam az ablakon 6 jegyű összeget. Megérte? Ó dehogy. A vége csak az lett jogsi le, köbcentiből kell megoldani a teljesítményt és nem +20ccm segít, hanem minimum +400, + 500 ami igazán változást hoz.
Hát nemsokára itt az egütali ott leszek így pályán is lehet menni vele.Ha felruccansz ott lehet.Szerintem ez a legközelebbi.Sok a meló.De ha eljutok szegedre mindenképp szólok.Kösz hogy dícsérsz még a navit kéne elintézni rajta és jó is lenne minden.Csak kicsit szeles 140-nél már felnyomja a sisaplexit a szemgolyómra.A fotelnél ilyen gond nincs gondolom.Nameg mivel kezdő vagyok olyan mint ha minden kanyarnál tolnám mint a camping bicót.Ezen még javítani köllene.
Zoli!

Ismerősnél van a ditechem. 4 ezer kilómétert ment már el. Gond nélkül. Annyira nem lehet szar.

Nehéz itt eladni mindent. Nem megy semmi csak ár alatt. Ha egyszer szeged fele jársz feltétlen szólj. Megnézem az SV-d. Hihetetlen milyen érzékkel raktad rendbe. Megmutatom a burgonyát. Kerülsz vele egyet. Meglátod milyen egy guruló fotelban utazni.
Szegény ditechek.Ha rajtad múlik én sem fogom eladni az enyémet pedig a hét végén fenn lessz eladóban.Ha lehet az rekámozd.
Linkeld már be. Megnézzük, hogy tényleg olyan jó ár-e. Valóban 2003-as -e, festett-e, stb... Egyébként meg ne higgy a csodákban, hogy kapsz óccsóért jó motort, pláne nem ditechet. Felejtsd el szerintem.