Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja valahogy úgy.Olvasd el a csomagoláson lévő utasítást.
1:1 arány, pl 1 literhez vízhez 1 liter hűtőfolyadék? vagy hogy?
Csak azt ha koncentrátum 1:1 ben higítva.
Sziasztok!
Csak biztos akarok lenni magamba ezért kérdezném, hogy hűtővízhez csak sima desztillált vizet használljak, vagy kell valami speciális hűtőfolyadék? Van itthon fagyálló hőtőfolyadék, azt belerakhatom?
Hát ha nem volt bántva 75-80-at illene mennie ha hangolva volt megy neki a 90- is igaz óra szerint ez valósan legjobb esetben 80-85.Persze pilótasúly kérdése is.
Köszi szépen,körübelül mennyit kell neki menni ha alap 50 es?
A malossi a profi könnyű és biztos megoldás igaz drága és én 2 hónapot vártam rá de 54e volt.A többi elég barbár mókolás.Amúgy a 200e az egy elég ijesztő szám de szerintem annyi sosem lessz azért ekkora pénzért gyakorlatilag az egyész belső részt szét kell szedni és gyári újra cserélni.Ez a vidi szerencsétlen ditekkről se semmi.Nagyon hiányzik a computernek valamelyik csati mert a chek lámpa folyamatosan világít.Apromotor tényleg rendesen megcsinálja az enyém is volt nála mikor nem boldogultam vele korrekt és nem tul drága szerelő.Igaz sokat kell rá várni igy nyáron nagyon tele van.

A belinkelt SR egy 97 körüli körlámpás levegős minarelli gép elég régi darab én 130-150e nél többet nem adnék érte.Egyenesen menjen, egy nyomon, ne kacsázzon, ebben az évtizedben álljon meg ,ne füstöljön,csattogjon, torpanjon meg ,induljon pöccre önindítóval is, semi gyanus zaj, a kaszniban ne legyen egy barkácsbolt csavar és szigetelő szalag készlete és nem lessz vele gond.
Ja kipróbálltam de semmi, feltoltam 8bar-ra de semmi életjel nincs. Egyébként a te problémád az,hogy hibát jelez de megy alapjáraton a moci?És ha tökig tekered a gázt akkor is csak alapjárat?Mert ha müködés közben lehuzod a pillangó csatlakozóját akkor villogni fog a hibajelző lámpa,és ugyan az ECU-ban eltárolja ezt a hibakódot de a moci müködik! Lehet hogy rossz a pillangó szeleped egyik havernak ez volt a probléma!
Hát ezt eltaláltad.Télen kapott egy nagy generált,azóta csak szívok vele.Pedig mindent kicseréltem rajta.Hétvégén azért nagynehezen életre kelt,de köpködte a fekete füstöt.Azt mentem vele egy kört,akkor meg bejelzett a hibajelző.Még alapjáraton ment egy drabig,persze csont gázon,azt azóta annyi.Ezért én is gondolkodom a dolgon.Kompreszoros dolgot kipróbáltad?
Hellosztok!
eggyik haverom most akar Aprilia sr 50 et venni,ha valaki leírná mire kell figyelni vételkor az alap dolgokon kívül?
mennyire megbizható gépezet?
széria gép mennyit megy végre?
köszi a válaszokat előre is

Erről a gépről lenne szó
jó lenne ha valaki már sorba összefoglalná a fontos tundivalókat
Miért a te géped ugyan ugy járt mint az enyém? Baxik indulni mi?
Isten hozott a csapatban akkor!
Egyébként már hallottam ennél a morini di-tech-nél a gyári ECU megtartásával való karbis használatról de nem tudok róla semmit!
De sztem kevésbé igényes mint a malossi!
De azon gondolkodom,hogy Nagykáta lesz belőle mert jó áron van a dolog! Meg veszek még egy rossz di-tech et meg talán ha rám szakad a vagyon sztem di-tech lesz az uj robogóm is! Na ez a gép az ami nekem többet nem köll hahahaha!
Lehet igazad van.Csak gondoltam olcsóbban meglenne.
Uff megelőztél.
Bocs Nagykátára
Szia,Laci995!Hát az nem is pénz érte! Gondolom nem viszed le nagyátára?Nem nézted meg a vidit?
Szeva lacika78!
Néztem a vidit amit belinkeltél,müködik a dolog de ez számomra is MÓKOLÁSNAK számít,mert agyon vissza van kötögetve a vezeték és látszik is a felvételen,sztem vmi ügyeskezü autóvillamossági szaki lehetett,de ezt azért inkább én kihagynám, ha már ijenben gondolkodok akkor inkább egy világmárkától rendelek egy ilyen cumót az a biztos.Ez csak kisérletezgetés sztem!
SZeva Zoli32 és conair!
Nemrég beszéltük ezt az átalakítás dolgot és egy ismerősöm ajánlotta,hogy azért előtte hivjak fel egy kifejezetten di.tech gurut!
Nagykátán az Apro motor kft-t. Felhivtam ma és azt mondta a szaki,hogy ő borsos munkaórában atomjaira szedi a gépet, ami KO benne azt mind kicseréli uj alkatrészekre,olaszból szerzi be az eredeti alkatrészeket,Igényesen speciális szerszámokkal szerel,és minden tárolt hibakódot elemez és töröl valamint frissíti a szoftvert is ha kell.
Majd ezek után esküszik,hogy jó lesz a gép és garanciát vállal a szervizelésre.Valamint további átvizsgálásra visszavárja egy behatárolt intervallumonként.Majd végül a cserélt alkatrészek és munkaóra függvényében a javítás dijja a 200.000.- ot is elérheti!
Na ez volt számomra a kellő lökés ahhoz,hogy a már emlitett megoldást válasszam inkább!
HOGY MIK VANNAK! Ezek után azt javaslom a srácnak aki most akar venni sr apriliát,hogy csak KARBURÁTOROSAT!
Sziasztok!Csak lenne egy kérdésem a ditechből carbissá alakításról.Hogy az eredeti elektronikával nem lehet megcsinálni az átalakítást?Vagy ahhoz át kell alakítani vmit.Mert van itt egy videó,ott az eredeti ecu van rajta.Zoli? esetleg tudnál vmit mondani óla?http://www.youtube.com/watch?v...
Rakok be képet amelyiket kinézte én nem tudom melyik...
erről lenne szó
ditech vagy karbis? milyet akar?
Hellosztok!
eggyik haverom most akar Aprilia sr 50 et venni,ha valaki leírná mire kell figyelni vételkor az alap dolgokon kívül?
mennyire megbizható gépezet?
széria gép mennyit megy végre?
köszi a válaszokat előre is
utána járok, mert érdekel
2005 utáni factory megy csak nem megy 100-al semmi baja.A srác egy mártír 600e res új árú gépet amit el lehet pattintani minimum 270-300e ért és neked odaadja 120e ért csak mert 90-el megy óra szerint.
Hát vagy komplett idióta a gyerek vagy nem kóser lopott stb.Ami túl olcsó a normális átlagárnál az nekem gyanus nagyon.