Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Áhh! Ez még régebbi! 93 vagy 94 es lehet. Még az első generációs SR.álló hengeres!
Igen asszem 98'-as
Ilyen:
Kompresszió az szerintem van benne 1 hónapja lett fúratva.
Amúgy a meghajtástól fura hangok jönnek ki, olyan mintha valami darálna főleg alapjáraton hallani.
Passz! Lehet kaja kell még neki! '98-as? Akkor kézi szivató. próbáld meg melegen is rátolni. ha nem dúsul el és jobban megy akkor az a gond! De majd Zoli megmondja
Ha jót akarsz add el alul problémásan, ha nem szeretnél rákölteni. Azt mondod minimum 60 rongy amit rá kellene költeni. Mi lenne a 60 rongy? Pillangószelep? Kompresszor? Csapágyak? Fúrás? Ha átalakítod akkor is meg kell csinálnod kivéve a kompresszort és a pillangót. Jusson eszedbe az is, hogy most ráversz az átalakításra X összeget, majd mikor el szeretnéd adni akkor egy ilyen öszvér motor a kutyának sem kell, vagy iszonyat áron alul. Akkor is buksz nem keveset, minimum egy 100-ast. Te tudod.
Nézzél egy gyertyaképet, ha őzbarna akkor érdemes lenne kompresszió fele fordulni.
A kérdésedben benne van a válasz. Vegyél karbisat, otthon is tudod szerelni és olcsóbb is ennyi. Egyszerűbb rendszer kevesebb baj.
Sziasztok!Vennem kéne egy mocit,a véleményeteket szeretném kérni! Volt egy 2001-es di-tech, eladtam!Most meg nagyon megtetszett egy 2007-es injectoros Factory!Info kijelző,gyári állapot!Tudtok erről valamit mondani? Érdemes belevágni,vagy nem? Mert bajt azt nem akarok magamnak!Abból van elég!
Sziasztok
Van egy 98-as SR-m amiben most cseréltem görgöket és szíjat, ameddig hideg addig húz erősen. Ahogy picit bemelgszik utánna már nem úgy húz olyan mintha nem lenne benne erő, pedig van hidegen.
Ma cseréltem gyertyát de azzal is ugyanez a helyzet.
Szerintetek mi lehet a probléma?
Már írtam másik fórumba is csak ha nagyon szereted a gépet és nagyon szeretnél tuningolni akkor vágj bele.Mondjuk pigis nem rossz ebből a szempontból.Kell hozzá a Kitten kívül karbi,szívócső,kézi szivató,ha marad 50-es hengerfej,ha tunig értelem szerűen komplett hengerszett,légszűrőt is variálni kell.Komplett blokkot nem érdemes venni ha minden kötél szakad ki lehet belezni a ditekk blokkot is de nem fontos.NRG stb kábelköteg nem csereszabatos az apriliáéval tehát ha ezt választod ugrik az infoképernyős műszerfal.Viszont ha ügyesen kevered a megmaradt befecskendező rendszert ha hibátlan elég jól el lehet passzolni levegő inyektor 10-12e inyektorfej 15e kompresszor 10e computer 20e pillangó szelep 8e.Én így nullára jöttem ki az átalakítással de sok vele az egyedi meló ha nincs tapasztalatod ne vágj bele mert rontasz rajta csak.
Nem ártana, ha a szakik (Zoli32, conair, + aki ért a tuningoláshoz )benéznének az új fórumos oldalra, mert megérkeztek a problémás riderek.
Az ő nevükben köszi.
http://www.sr50forum.mlap.hu/
Vagy két hete hirdettek komplett blokkot piaggio-t 30e.-ért ami runnerbe az új sr-be nrg-be van és akkor már csak kábelköteg kell szerintem 5-10e körül azt is meg lehet venni.
Ilyen megoldás is érdekelne tudsz vmit?Mert én nézegettem de elég drágaság van.Pl:kébelköteget adnak használltat jó állapotban bontóból 17 ropiért.És akkor hol van még a blokk.Legnagyobb gáz az,hogy nem indul a di.tech és bármely javitás is több mint 60 ropi,és ez a jövőben is előfordulhat még.A moci amugy meg jó állapotban van.
Annyiért kapsz egy komplett karbis blokkot kábelköteggel.
MALOSSI DIGITRONIC KRM elektronikáról szeretnék infót ha tud vki!Ez egy átalakitó elektronika ami átkonvertálja a mocit inyekciósról karbisra.Ezáltal könnyebben tuningolhatunk,vagy esetleg kelthetünk életre egy di-tech-et ami nem indul.Plusszba kell egy karbi,egy karbis hengerfej,a többi bennvan a szettben.Azt akarom megtudni hogy használlt e valaki esetleg ilyet és van e vmi tapasztalata ezzel kapcsolatban.Az elektronika ára 60 ropi.
Sziasztok!
A malossi betéttel szarabb volt, nem tudtam mit állítsak hozzá de csak fulladt ha ráhúztam a gázt. Visszatettem a gyárit hogy tudjak vele menni. A Stage6 4grammos görgőket nyár végén raktuk bele a sárga kontraszttal egyidőben. A szíjat és a 9es NGK gyertyát nemsokkal előtte cserélték amikor átnézettem a tavalyi szezonra. Amit kicsik soknak tartok az a 6literes fogyasztás...megértem h sportkipuffal többet eszik, de a karbi az gyári. És azt mondta egyik szerelő h "alacsonyabb fordulaton azért nem megy jól mert ennek a kipuffnak kell egy kis idő míg feltölt és csak utána adja le a teljesítményt". 50-től 75-ig húz mint állat, de sajnos városban nehéz tartani abban a magas fordulatszám tartományban.
http://www.sr50forum.mlap.hu/

Ezen lapon a profi sr tulajok egy pinanyalat alatt elmondják, hogy a kuplungod, a görgőd, a kontraszrugód, a kuplungrugód, vagy karbi beállítási problémáid vannak.

először azért szedd rendbe a karbit. Takarístd ki a karbit és a levegőszürőt. Tegyél egy új gyertyát nézd meg a gyertya képet. Nézd meg van-e alapjárat és veszi -e a fordulatot. Ha igen megmérheted a szíjad szélességét. Ha nem 17,5 mm körül van aszt hiszem akkor kuka. A varióban megnézheted a görgőket, hogy kockásak-e. Ha igen change. A kuplungot hagyd utoljára.
a tömítéseket nézd át, ha lehet cserélj ki minden tömítést..., egy blokk tisztítást is bevállalnék... a hajtásnál sztem cserélj rugókat meg szíjat.
nemtom, de ~17800km.nál ha még nem volt egy gyertyacsere is jó lenne...
Menj egy kört és utánna nézz gyertyaképet őzbarnának kell lennie ha világosszürke akkor keveset ha sötét vagy fekete akkor sokat kap és utánna lehet állítani a karbit ha nem jó.
Hali! Minarelli blokkos, vizes-tárcsás gép. 2001-esként vettük de utánanéztem mert akkor is tudtam h 2000 után nem gyártottak minarellivel. Szóval a beütések alapján '99-es évjáratú. Most van benne ~17800 km. Én vigyázok vele, nem járok nyélgázon csak ha sietek Nem tudom kié volt, hogy ment vele mert kereskedőtől vettük. A henger és a hajtás elvileg gyári. Én nem értek nagyon hozzá, nem akarom barmolni de amit látok h sokat eszik és a karbi kívülről csupa trutyi. Tegnap tettem bele red filtert, de nemtom hogy állítsam be a karbit mert emeltem az alapjáraton meg a levegőn is picit. Ha ráülök olyan mintha csúszna a szíj, hörög, kissé nehezen veszi fel a fordulatot.
Ha esetleg tudnátok nekem olyan beállítást mondani amivel egy gyári gép szépen megy, akkor írjátok meg! Köszi!
Hát nem tudom mennyi a zajszintje de nekem mikor az volt üvöltött rendesen.De szép volt a hangja.
hali, lenne nekem egy '01-es di-tech robogóm, szeretnék rá uj kipufogót mert ez kezd repedezni, leo vince zx kipufogót szeretnék de nem találtam rá a zajszintjére, valaki meg tudná mondani mennyi, 98 alatt van? nem szeretném ha szolnának érte meg késöbb probléma lenne belőle. üdv
Olyan aki konyít valamit a témához és nagyábból megtudja mondani milyen bajai lehetnek a motornak:D
Ki számít profi sr tulajdonosnak?
http://www.sr50forum.mlap.hu/ ----- Próbaüzemen elindult az oldal:D