Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Engedd le. És tégy bele vagy kevertet, vagy eleve olyat ami már kevert. Biztos ezért forr. Egyébként a hengerfej környékén kellene keresned a légtelenítő csavart, amit feltöltés után kell meglazítani és ha már nem jön levegő hanem szépen szivárog akkor visszahajtani. Ennyi. Nem árt elolvasni mi van a flakonon. A fagyállót desztillált vízzel szokták keverni.
helloztok!légyszi segítsetek! van egy 2003as sr 50 ditech,nagyon jo áron és jo állapotban,de félek megvenni mert sok rosszat hallottam a ditechről,18500km van benne meg egy leo zx kipufogó,a tulaj azt mondja soha nem volt vele gondja,de persze azt mond amit akar.Segitsetek mit csináljak,vegyem meg vagy hagyjam a francba,de tényleg nagyon jo áron van!köszi a válaszokat előre is!széles utat mindenkinek!
Szia!
Köszönöm szépen a választ!
És ha azt mondom,hogy...nem kevertem be és ...és hogyan kell légteleníteni?Mondtam,hogy hülye vagyok hozzá
Üdv:J.
Sziasztok!
Van egy 2007-es Aprilia SR50 karburátoros robogóm. Normális a 4-4,5 L-es fogyasztás?
Újonnan vettem nem használtan. 500 km után lett kivéve a fojtás, egyéb tuning nincs. Van valami ötletetek?
Nemsokára eljön érte a kaszás. Először cserélj egy gyertyát és takaríts egy levegőszűrőt, majd nézd meg mennyire kockás a görgő és milyen kopott a szíj. Utána majd ráérsz gondolkodni a kompresszión és a kompresszoron.
Sziasztok
Folyamat használom a Di-Techem és a héten észrevettem, hogy egyre kevésbé akar gyorsulni és egyre nehezebben indul meg és erre még rájön az, hogy körübelül 3 litert eszik 100on, igaz hogy Pécsett lakom, ami dimbes-dombos, de akkor sem kéne ennyit bekajálnia.
És mitől lehet, hogy a teljesítmény akadozik, tehát nem úgy megy a gép, ahogy kellene?
Előre is köszi
Sziasztok! Van egy 97-2004-ig gyártott léghűtéses Minarelli blokkal szerelt SR 50 Amico-m. Nincs valakinek repair, vagy owner manualja?
Gondolom bekeverted a fagyállót, 50-50%-ban. Gondolom le lett légtelenítve. Ha igen a vízpumpát kellene megnézni. Keress egy service manualt és nézd meg, hogy mekkora és milyen súlyú a gyári görgő méret. VAgy hátha itt megtudja mondani, hogy egy minarellibe mekkora kell. 17x12? 5,5 gr? Ez csak tipp.
Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre:Ősszel leengedtem a vizet a mociból('97 Sr50),és feltöltöttem fagyállóval.Na azóta azt csinálja,hogy felmelegszik,felmegy a mutató teljesen a pirosig,és a tartálynál jön ki a víz.Leállítom,megvárom míg lehűl,aztán újra megyek vele,megint csak felmegy pirosig,de akkor már bekapcsol a termosztát,és visszamegy a mutató.1x így,1x úgy.Mit lehet vele csinálni?Meg a karbit is kipucoltam 1x,és azóta nagyon dadogva indul.Nagy spiller vagyok a motorokhoz .Pesten tud valaki egy jó szerelőt,aki nem húzza le az embert?Átnézetném a gépet,ráférne.Ja,meg a másik.Mekkora görgőket kell belerakni,hogy a gyorsulása picit javuljon?Szerintem ebbe a gyári lehet(nem tudom)Honnan lehet tudni,hogy a mostani mekkora,és mekkorára kellene kicserélni?Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv:J.
indexrelét nézd meg szerintem
Index témában valakinek vmi ötlet?

Mostanában az indexen nem igazán működik, bekapcsolom és csak 10 mp késéssel kezde a lámpa villogni.

Sajnos nem igazán értek az elektronikához és nem is tudom,hogy merre induljak.

2004-es SR 50 karburátoros
Nem kellene folynia. Vákumos benzincsap. Egyik cső a vákum a másik a benya. Ha nincs vákum, nincs benya.
Sziasztok! 2006-os evjaratu R factorym van. A problemam a kovetkezo: magasabb fordulattartomanyban a motor egyfolytaban durrog. haverom szerint a gyertyaval van a gond. kicsereltuk, egy darabig ment aztan megint kezdte a durrogast . ujjabb gyertyacsere. megint jott a durrogas.volt benne mar champion, ngk meg denso irridium is. Ha valaki tudja h miert csinalja ezt kerem irja meg! Elore is koszonom!
lenne még 1 kérdésem...hol lehet 21-es Dell orto karbihoz olyan müanyag adaptert (vagy minek nevezzem) venni ami a légszűrő felöli oldalon kéne h legyen gyárilag (menetes felén)?
köszi Zoli! Leszedtem az idomokat h jobban hozzáférhessek a dolgokhoz + a tankot is, de a tank alatt van az a bizonyos csap ugye, de abból ha kihúzom a két csövet akkor nem kéne ott folynia a benzinnek egész véletlenül?
Végig kéne követni a benzin útját.Ha nincs benya a karbiban benzincsap ha van akkor dugulás.stb.
igen, van benne bőven anyag. Tegnap 50 km-ert mentem vele és semmi gond nem jelentkezett.
Tankoltál is?
Sziasztok!

Kérlek segítsetek! Reggel kitoltam az sr-t a ház elé és elindítottam, majd hagytam egy kicsit alapjáraton ciceregni, h had melegedjen, de kb 1 perc múlva leállt magától alapjáraton és azóta nem akar indulni:( (amúgy SR Stealth-em van fekvő minarelli blokkos) ilyet még soha nem csinált, rögtön a gyertyára gondoltam h talán az szart be, nah kivettem megnéztem de adott szikrát…tehát nem ez a gond, utána a karbira gondoltam, h talán sok retek lehet benne és vmi dugulás keletkezhetett, de nem volt időm annyira szétszedni h megnézzem a karbit. Ha valaki tudna segíteni nekem azt nagyon megköszönöm mert fogalmam sincs h mi lehet a rotyesszal:( és ugyebár jó idő van végre, viszont most itthon áll a garázsban betegen és nem tom használni:(
hello sztem nem,
szerintetek a minarellis sárhányó ami a blokknál van jó a morrinisre is?
Sziasztok!
Eladom vagy nagyobbra cserélem szeretett SR-emet!
Itt láthatjátok a hirdetést!
Azért elég betyár 2ezres gyertyákat zabáltatni vele.
Szevasz!
Hát nálad elkezdődött vmi,ami akár komolyabb gond is lehet kis idő mulva!
Nálam pont igy kezdődött a dolog és 55 ezerbe fájt!
Egy idő után amig kisérleteztem vele már heti 2 gyertya volt az adagja!
Majd szerviz!
62 tárolt hibakód,egy kompresszor csere,hengerfelujítás!
Hát srácok,akkor én egy szerencsés emberke vagyok!27000km-er van már a sr di-techembe,de eddig egy ujjal nem kellett a motorjához nyúlni!10500 km-rel vettem 1 éve!mostmár azért nincs szép hangja egyáltalán,de még mindig dinamikus,és olcsón fentartható(max:90km/h,100km:2-2,5 liter)!Ez Suzuki Katana blokkos,és 2002 évjáratú!Mindenkinek ajánlom!