Kedden viszem szerelőhöz a motort, aki pontos diagnosztikát fog mondani. Csúszik a kuplung, vagyis ezt gyanítom. Véleményem szerint ezt csak új kuplunggal lehet kiküszöbölni...:S
Milyen probléma van a kuplunggal? Lekopott a ferodol? Vagy csak a kuplungrugó törött el? Biztos újat kell venned? Vegyél te is egy fly-t ha tényleg újat kell nem lesz jobb mint a gyári, de örök darab lesz.
Nos a te motorodban tuti nem 1200 km van. Akkor még nem kellene görgőket cserélned. Gyárilag 7,2gr-es van benne súlyra, a méret ha jól emlékszem 17x12. Furcsán is nézne ki minimum 5 éves motor 1200 km... A kigyulladás lehet bármi. Ki kellene olvasni.
Tegnap írtam, hogy van vm csörömpölő hang a hajtás környékén magas fordulaton... Kiderült, hogy a kuplunggal van probléma. Szóval kell újat venni. Mit tudnátok ajánlani ez ügyben? Milyet vegyek?
Előre is köszi! Bye
Van egy Morini blokkos Di-Tech-em. Pár hónapja van meg, 1200km volt benne mikor vettem, megnézte szerelő és kicserélte a görgőket. Elvileg nem volt tunningolva, full gyári minden. A boltba mikor vettem az új görgőt, azt mondták hogy 6,8g-os a gyári ami kell bele. De lemértük azt ami volt benne és eléggé megkopva volt 7,7g. Lehetséges, hogy ez volt gyárilag benne? Vagy már ezt cserélték? Bele tették a 6,8g-ost és teljesen más lett a motor. Sokkal gyengébb lett, emelkedőn ahol eddig jött 60-al most lelassul 45-50re. Ez a könnyebb görgők hatása lehet? Ti mit ajánlotok, hány grammost tegyünk bele?
Másik hiba amit észre vettem hogy néha álló helyzetben magától elkezd emelkedni az alapjárat és olyankor húzok egy féket és vissza megy.
Meg általában egy héten vagy 2szer elindulás után 5 percel kigyullad középen a kis piros lámpa, félre állok leállítom a motort és beindítom és elalszik.
Hello,
engem a hátsó sárvédő és a közép stender érdekelne...Írj valami elérhetőséget ahol privátba megbeszélhetjük(e-mail, msn cím)Köszi előre is!Üdv.: Zolika
attól függ milyen sr-t akarsz venni morrini, piaggo meg az sr ek közt is belefuthatsz egy bontó szökevénybe de ha szerencséd van akkor kifogsz egy király gépet.
Azt szeretném kérdezni, hogy volt egy kisebb motorbalesetem, és most ha beindítom a motort, jobban füstöl és hangosabban jár,(még nem mentem vele, csak beindítottam) tudna valaki segíteni, hogy hol kezdjem keresni a problémát?(2003 karbis) A motor előröl kapta az ütést, de utána oldara dőlt. Lehet hogy valami kisebb csavar állítódott el? A másik, meg hogy az első lámpámnak a burkolata eltört, honnan tudom pótolni és kb mennyibe kerülne, ráadásul az egyik égő nem világít?
Hyhy!
Érdeklődnék, hogy a 2003as SR Ditechemen hol tudok hajtómű olajat cserélni?
Másik kérdésem az lenne,hogy ha csutka gázon megyek, akkor a hajtásból fura fémes csörgés hallatszik. Van vm ötletetek h mi lehet a baja? (görgőt most cseréltem, variátor szíjnak semmi baja sincs.)
Legalá
bbis az általad feltett képen levő légszűrőházba ez jó.
Önmagában a légszűrőtől persze nagy csodát nem szabad várni. Egy "huzatosabb" kipuffal együtt esetleg igen. Ha karbis a gép, akkor picivel nagyobb főfúvóka kell majd bele.
Hali nekem van leovince rr kipum brutál jó hang és megy mint állat.
beszámolom a gyári kipudat is 25 ropi (ujan 60).
adod a gyáridat és dobsz rá zsetont!
megbeszéljük.
06209364333
rugokat azt raktam vissza ami volt , (fehér van benne)
Előre is köszi! Bye
Van egy Morini blokkos Di-Tech-em. Pár hónapja van meg, 1200km volt benne mikor vettem, megnézte szerelő és kicserélte a görgőket. Elvileg nem volt tunningolva, full gyári minden. A boltba mikor vettem az új görgőt, azt mondták hogy 6,8g-os a gyári ami kell bele. De lemértük azt ami volt benne és eléggé megkopva volt 7,7g. Lehetséges, hogy ez volt gyárilag benne? Vagy már ezt cserélték? Bele tették a 6,8g-ost és teljesen más lett a motor. Sokkal gyengébb lett, emelkedőn ahol eddig jött 60-al most lelassul 45-50re. Ez a könnyebb görgők hatása lehet? Ti mit ajánlotok, hány grammost tegyünk bele?
Másik hiba amit észre vettem hogy néha álló helyzetben magától elkezd emelkedni az alapjárat és olyankor húzok egy féket és vissza megy.
Meg általában egy héten vagy 2szer elindulás után 5 percel kigyullad középen a kis piros lámpa, félre állok leállítom a motort és beindítom és elalszik.
Segítségeket, tippeket előre is köszönöm!
szerintetek ulyonan megveni érdemesebb egy sr 50 et vagy használtan?
engem a hátsó sárvédő és a közép stender érdekelne...Írj valami elérhetőséget ahol privátba megbeszélhetjük(e-mail, msn cím)Köszi előre is!Üdv.: Zolika
Azt szeretném kérdezni, hogy volt egy kisebb motorbalesetem, és most ha beindítom a motort, jobban füstöl és hangosabban jár,(még nem mentem vele, csak beindítottam) tudna valaki segíteni, hogy hol kezdjem keresni a problémát?(2003 karbis) A motor előröl kapta az ütést, de utána oldara dőlt. Lehet hogy valami kisebb csavar állítódott el? A másik, meg hogy az első lámpámnak a burkolata eltört, honnan tudom pótolni és kb mennyibe kerülne, ráadásul az egyik égő nem világít?
Érdeklődnék, hogy a 2003as SR Ditechemen hol tudok hajtómű olajat cserélni?
Másik kérdésem az lenne,hogy ha csutka gázon megyek, akkor a hajtásból fura fémes csörgés hallatszik. Van vm ötletetek h mi lehet a baja? (görgőt most cseréltem, variátor szíjnak semmi baja sincs.)
http://egumotors.hu/index.php?...
Legalá
bbis az általad feltett képen levő légszűrőházba ez jó.
Önmagában a légszűrőtől persze nagy csodát nem szabad várni. Egy "huzatosabb" kipuffal együtt esetleg igen. Ha karbis a gép, akkor picivel nagyobb főfúvóka kell majd bele.
a gyertya baszott ki velem mert nem volt rádiozavarszűrős.
most doxa óra!
Akit érdekel van 2db motorom eledó:mindkettő 2007-es.
-sr factory lc gyönyörű szalon állapot (karcmentes,3ezer km,3év gari,makulátlan-350 ezerért.
-runner sp hibátlan állapot 10 ezer km,költségmentes:290 ezrért
06209364333
beszámolom a gyári kipudat is 25 ropi (ujan 60).
adod a gyáridat és dobsz rá zsetont!
megbeszéljük.
06209364333