Véletlenül nem hajtottad kicsit túl a motort? csak mert én is 70 körül használom a motort és a tank több mint 200km-re elég...
talán kisebb kéne bele ha ennyi benzint kajol...
egyáltalán milyen évjárat, milyen motor, volt tunningolva? besült már?
én nagyon nem értek hozzá, de a szakiknak is kéne egy kis segítség...
Hali! Meg tudná nekem valaki mondani, hogy mekkora fúvókát vegyek gyári karbiba ha beteszem a Malossi red filtert? Amúgy is át kellene néznem joban mert 100alatt megeszi a tankot...
üdv segitséget kérnék
az elsö telommal volna gond menet közben nem akar müködni de álltóhelyben remekül mükszik ha lökdösöm lefele .
hozzáteszem nem lóg az eleje.
valami ötlet?
Hát nem tom,Piaggiot nem ismerem. De gondolom szivatóval megy jól,akkor ha bemelegszik kevés neki a kaja,vagy megette a görgőt. Tapasztalatom szerint ha teszel beje új vagy esetleg könnyebb görgőt,kisebb lesz benne az a lyuk amikor csak gondolkodik és nem megy. Ha megfelelő görgőt teszel bele,szinte nem is lesz lyuk :D
De majd az okosok is mondanak valamit
Üdv
Hali mindenkinek!
Volna egy problémám, amire megoldást keresnék. Van egy 2006-os évjáratú Sr 50 Street robogóm. Hidegen gyorsul szépen, de ha bemelegszik 30km/h-ig húz,30-tól 45km/h-ig mint egy csiga,utána mint egy puskagolyó! Mi lehet az oka! Találkoztatok-e már ilyen jelenséggel?
Zoli32!
Tudom h semmi köze a témához,de lenne hozzád egy kérdésem. Te mint büszke tulajdonos,mennyit eszik az SV? Mert ezen veszekedtünk haverommal h mennyit ehet... Mondom olyan 5-6 literrel elmegy,sztem...
Cső érdeklődnék!Ha tud vki segiteni! Morini blokkról szeretnék infót kapni:pontosan az érdekelne,hogy 2001-es di-tech aprilia hengerje megegyezik e vajon az ugyan ilyen évjárat karbis morini hengerjével?Azt tudom hogy a dugattyu az nem ugyan az!De vajon a hengeren is módositottak?
Gyári kuplungom van sárga Malossi kontraszttal, és úgy emlékszem fehér rugó van benne. Ezért gondoltam hogy sárgára cserélem. A varióm is gyári de 4g S6 görgők vannak bent, illetve Gianelli sportpuff, gyári henger. Kis gázzal indul, szépen gyorsul, csak azt szeretném ha kicsit hamarabb kezdene húzni. Végre most óra szerint 80at megy (83kg vagyok).
Javaslat?
Fehér,sárga,zöld.erősségi sorrendben.(malossi)meg vannak még erősebb kivitelek is,de azok még nagyobb fordulaton engedik nyitni a kuplungot.polini is csinál,meg több gyártó,de azokat nem igazán ismerem.milyen kuplungod van és most milyen a rugó benne?malossi fly-ba,deltába való ÚJ fehér rugóm van egy garnitúra eladó,ha érdekel.
persze megoldható,ahogy Zoli írta,kell hozzá egy próbalámpa,vagy egy műszer.Kiméred mikor gyújtáson van,hogy hol jön ki az amper,elvileg oda rákötheted.Én nem akartam vele szenvedni megkapta direkt a naftát,egy kapcsoló oszt hali Meg azért sem mertem rákötni ott valami plusszra,nehogy szabályozatlan fesz legyen,mert akkor kiveri a cuccost.De lehet a lustaság volt a legdöntőbb tényező
Őőőőőő izé ne akksira kösd mert akkor sajna állandóan égni fog vagy kapcsoló kell.A gyujtáskapcsoló pozitív vezetékére kéne kötni egy próbalámpával megkeresed a negatívot meg egy saruval a váz egyik pontjára kötöd és kész is.
Szia Zsolo! Köszi a segítséget! A lámpát még tegnap megcsináltam, tudtam is hova kössem, csak a neont nem akartam gányolni otthon. Szomszéd utcában van itt Győrben a Somogyi ...
Azt szeretném még kérdezni tőletek, hogy milyen kisrugót vegyek a kuplungba sárga Malossi kontraszthoz, mert alacsonyabb fordulaton akarom, hogy kapcsoljon.
Annak idején nekem is voltak ilyen próbás hirdetéseim. Ez a motor igaz, hogy nagyon szép és újszerű nem fog elmenni ennyiért. Még 320-ért is árulnod kellene. Az a baj, hogy nincs az embereknek pénzük és ennyiért már új kasznisat is kapsz.
A kapcsoló jóformán bármilyen kétállású lehet,minimum 12V,de az sem baj ha 220V-os én olyat kaptam.Ajánlott kör alakút venni a beépítés miatt,egy nagyobb fúróval,vagy pánthelymaróval villámgyorsan be lehet rakni,a négyzet alakúval macera van mire bereszelgeti az ember normálisan.Biztos van a környékeden Somogyi(SAL)viszonteladó,ott van választék,biztos találsz olyat ami tetszik,mert az sem utolsó szempont
Szia!Nem bonyolult bekötni,értelemszerűen ami a két projektorból jön 2pár kanóc,azt rákötöd a gyári lámpa helyére.Le kell vágni a sarukat és fixre forrasztani,vagy beszerzed hozzá az ellendarabot úgy igényesebb,de a kutya sem látja.én levágtam,nem volt kedvem vele matyizni és a forrasztás nem csúszik szét az tuti
Marad még egy pár vezeték amin találsz egy fekete kis műanyag dobozkáz,az a neonnak az elektronikája.Érdemes a vezetékeket és azt is hozzákötegelni kábelkötegelővel a vázhoz.Szóval a két vezetéket elvezeted az akkuhoz,teszel rá egy csavaros sarut és ennyi.Mindenképpen az akkura kösd és ügyelj a polaritásra,ha felcseréled akkor tönkremegy.A vezetéken jelölve van,hogy melyik a +.Mielőtt bekötöd az akkura szakítsd meg a + vezetéket valahol a kapcsolónak.kelleni fog még plusszba 20-50cm 2eres vezeték attól függ hol lesz a kapcsoló.1.5ös bőven elég hozzá.Én a kormányra szereltem,mert az a legkisebb olyan felület amit olcsó cserélni,ha valamit elbénázik az ember,meg jól is mutat talán,a nagy idomba nem akartam belebarmolni.Annyi a gáz vele,ha mondjuk olyan környéken hagyod a mocit,hogy piszkálják
Ez az angel eyes? link Erről a lámpáról azt olvastam, hogy nem a legjobb vagyis minimálisan ad jobb fényerőt mint az eredeti és nem utolsó sorban nem lehet állítani a magasságán.
Amúgy sok helyen megkérdeztem aztán midnenki azt mondta, hogy nem működne a xenon benne...:S
Netalántán van vknek egy működő SR 125ös lámpája?
Csak meghírdettem próbából,ha 380-395ért elviszik vihetik,de az alatt semmi szó nem lehet róla,mert tudom milyen a gép,és eljárkálok én vele,ha megmarad.
talán kisebb kéne bele ha ennyi benzint kajol...
egyáltalán milyen évjárat, milyen motor, volt tunningolva? besült már?
én nagyon nem értek hozzá, de a szakiknak is kéne egy kis segítség...