Minden inyektor alkatrész ugyanaz a computer programja tér el a kompresszor görgője nem merőleges az oldalára hanem szöget zár be így ezek nem jók a morinibe a többi simám és gond nélkül belerakható.Olajozás mechanikus nem elektromos pumpa.Vario meg a többi KB ugyanaz csak az alkalmazott blokk miatt tér el de a hajtása egy az egyben a pigi karbisé stb.pár dolog pl főtengely erősebb mint a morinisé.Kb ennyi.
Ja valahogy így.De csak ha vezetve van és zsabályos.A tulajok szeretnek megfeledkezni róla minek az alapon a kereskedő meg szereti emiatt megtagadni a garit.A karbis meg ja szerelhető bár egy kis ésszel a ditekk is.
Hát eddig garanciáról meg szervízkönyvről szó sem esett!Azt mondta minden működik rajta!Ezt egy kicsit kevésnek találtam,úgyhogy lehet ki is hagyom!Szóval szerinted a di-tech is gút lehet egy garival vagy füzettel,de a karbis szerelhetőbb!Kb .ez van ugye?
Ha félsz tőle akkor karbis.
Viszont ha ellenőrizhető az előélet garifüzettel is rendben van minden és itthoni akkor mért ne.Elvitted ellenőrizni egy márkakereskedésbe már a gari miatt is célszerű mivel ha 06-os és itthoni van még 2 év gari rá lehet azt is választani.Karbisba is bele lehet nyúlni az újabbakon mint hallom nem valami stabil a gyujti nem birja a tuningot.Tehát ha körültekintő vagy nem veszel digó agyonhajtott hullát és nem akarsz nagy tuningot csak A-B-be nem gáz a factory sem.
Helló Zoli!
Sok mindenben segítettél már,meg is fogadtam a tanácsaidat,most viszont a véleményed szeretném kérni egy sr factory di-tech-ről!Azt tom,hogyha jó a di-tech nagyon jó,de ha megpusztul az kész szopás!Ráadásul már digit a műszerfala,meg hadd ne soroljam!Bele merjek vágni,vagy válasszam ugyan ezt csak karburátorosban!Rengeteg di-tech factory van meghírdetve,lehet hogy nem véletlenül?Bár 2006-os körülit nézegettem,mégis egy kicsit tartok tőle!Megköszönném ha véleményeznéd a motor és a vásárlási szándékomat!Üdv:zsolti
sziasztok, egyik isminek van 1 "új" srje karbis, és ezelött ment 100körül, most meg 90nél van a vége , azt mondta h valami az elektronikával van(?) mit gondoltok? 120ért adná
Ja tudom a morini elég szegény tuning téren,de most el is tekintenék a tuningtól csak működjön a paripa.Majd aztán ha bevállt akkor ráérek mégegy blokkot csinállni ha kopratni akarok!Na meg a teljes malossi hajtás meg a malossi végáttétel igy is sokat dobna a lattban még sima vas 50-es hengerrel is!
Nem amiatt hanem mivel egy nyomorult vashenger van hozzá tuningként így viszont sokfélét fel lehet felpattintani rá.Viszont morininél már nem csak pigire igaz.Morinire max italkit alut lehetne.
A motor 50 meg a malossi cucc 60 rugó,igy még mindig csak 110 ropi nál tartok,ennyiért ilyen állapotu gépet nem találnék mint ez ha jó lesz!Tudom van az a fránya ár érték hányad pl: egy ilyen mocc mint az enyém mondjuk 170-180 környékén árban,annál nem érné meg ezt csinállni mert nem érne annyit mire kész lenne!Ez az uj factory sr inyekciósnál lenne buli még mert azok jó áron mennek,és ha üzemképtelenül venne az ember egyet jó állapotban akkor kilehetne jönni vele 0-ra vagy még jól is járna az ember.De az én mocimnál még nincs annyira gázos helyzet ilyen téren mert jó áron vettem! Egy kicsit az olajzásnál vok beszarva mert ugye ez elektromos és keveset nyom nagyon a befecskendezés miatt!mert ugye a pigis befecskendezős blokk ugyan ugy olajpumpás mint a karbis! De azt irja a malossi,hogy az elektonika az olajzást is modositja ez miatt is gondolkodtam kicsit! NA IRJATOK VMI BIZTATÓT,HOGY EZZEL ADJATOK EGY LÖKÉST ÉS BELEVÁGJAK! Majd irok,hogy mi a fejlemény a dologgal. De mondjuk sztem nem véletlen találták ezt a cuccot ki,a sok hibás di-tech miatt!
Szeva Conair és Zoli32! Conair néztem a mocikat amiket belinkeltél alternatíva képpen de nekem mindegyik motor messze van,és még az enyémet is elkell adni akkor.Ami ugye nem könnyű egy müködő motornál sem manapság,hát akkor egy üzemképtelennél!Továbbá sr mániás vok,meg nekem volt aerox 2 is és nem jönnek be nekem!Ezt a rossz sr di-tech et 50 rugóért vettem és azt leszámitva,hogy nem indul jó állapotu és rengeteg alkatrészem van hozzá.Teljesen makulátlan kábelkötege van a mocinak amire csak rákellene dugnom ezt a cumót,szerelgetni meg sztem tudok és szeretek is!Tuningban meg csak játszadoztam a gondolattal,hogy ilyenkor mikor már ugyis van egy másik blokkom hozzá amit alapjaiból épithetek(fötengő,hengerszett,kipuff)mert ugye egy karbis moccot könnyebb felsegíteni 100km/h környékére,mint inyekciós testvérét!De igazából az eredeti hengerjével is megelégszem csak működjön tökéletesen és tudjam használlni!Valamint a di-tech (morini)és ugyan ilyen évjáratu karbis morini sr 95%-ban egyezik alapjaiban!Így igazából nekem már csak a malossi cumó kellene hozzá,hogy karbis legyen!Az meg a másik,hogy a mocc eredeti állapotában van és hiánytalan még a nagy szarcsapó is és a kerék feletti sárvédő is megvan rajta,és ha a dugajokat csak összekell dugni,a pillangó helyére meg egy karbi kerül akkor nem is tünik ugy fel a dolog pláne ha tökéletesen mükszik!A burkolatok mögött meg minden robesz csunya!Eledni meg adtam el meg régebben vettem is már érdekes dolgokat!De most nem tervezném eladni,ha igényesen csinálom még tetszhet is nekem és talán másoknak is!
Most én vagyok nehéz kicsit vagy nem voltam egyértelmű.Az adatlapon szereplő pigis sr-ben üzemel az átalkító szett köszöni szépen működik.Picit jobb is mint a karbisok mert a gyujtija nem annyira beteg mint a karbisoké.Igaz drága de nem szokott tönkremenni pláne eredeti kábelköteggel az enyém egy agyontoldozott NRG pure-jet köteg házilag variálva rajta egy HEBO aluhenger egy s6 Pro kipuff malossi delta eddig alattam 94 KM/h volt a valós GPS sebesség de mivel nehéz vok mint az iszap egy könnyebb emberkével a 100-110 is megvan.Tehát műszakilag simán megy a dolog biztos mint a halál.Anyagilag nem biztos mivel nem tudom menniért vetted a kócerájt de ha csak ez hiányzik és el tudod passzolni ám legyen.Későbbi eladásnál ha eredetimániás vevőt fogsz ki így se meg úgy se fogja megvenni mivel gáz van vele.A vevők a hibás ditekktől irtóznak mint ördög a szenteltvíztől tehát nem oszt nem szoroz.
Ha nem kötsz el valamit nem megy ki a gyújtás. Ha pro vagy a szerelésben akkor belevághatsz. Én akkor sem tenném. Én csak a gyárinak vagyok MÁR híve. Tehát ha a konstrukciót nem úgy tervezték azok a fakezű mérnökök akkor nem igazán érdemes átalakítani mert csak baj lesz belőle (nem tudod belőni karbit stb..)
Így elmenne betegen 120-ért mondjuk vagy egy 100-asért. 60 rongyot szánnál az átalakításra. Én azt mondom add el és vegyél 160-ért egy karbisat.
Szeva conair! Már nincs meg a másik moci!most csak ez van a garázsban és ezzel tökölök most.Már csinálltam hozzá egy másik ugyan ilyen blokkból egy full felujitott motort karbival meg sima hengerfejjel és csak ez a cucc kellene hozzá,de gondolkodok tünődök rajt hogy belevágjak e vajon.sztem müködne a dolog és ha tudnám használlni nem sajnállnám a 60 ropit. de ha esetleg kimenne egyszer a cdi mondjuk akkor megint 60 ropi? ilyeneken agyalok.
Ebbe a malossi leirásba az irja,hogy kell karbi meg karbis hengerfej.Nekem van hozzá mindenem,a karbi is és a hengerfej is tipusazonos,minden további nélkül passzolnak.Ezt a malossi cumót meg csak összekell dugni a csatlakozóval.Az üzemanyagnál kell vezetékezni a karbiig de benn van a szettben a cső és a leirás.Meg egy gázbóvdent kell behuzni a karbinak.Kompresszorhoz adnak egy dugót amivel kikell iktatni majd a helyét ezzel a dugóval lezárni.Ezek után már állitólag pik pak a moci! CSAK drága 60 ropi. Irjatok erre vmit vmi olyat várok aki már találkozott ilyen cuccal! Egyébként sok morinis di-tech alkartészem van ha kell vmi irjatok vagy hivj:06209364333.
Ha fillérért vetted áruld szét és add el. Hidd csak szopás lesz. Már túl is vagy egy részén csak még nem költöttél rá. Szerintem nem véletlen vetted fillérért. Ha nem akarod megtartani, akkor jobban jársz ha megszabadulsz tőle. Szerinted megéri 60-80 rugóért átalakítani karbisra, hogy legyen öszvér motorod? Szerintem nem....
Szeva ezt a mocit fillérért vettem tele malossi cuccokkal,és nem volt jó!Volt egy müködő ugyanilyen di-tech em és egyenként mindent átpakoltam de semmi,a jó ditech meg minden alkatrészel elindult a hibás ditechből.hibakód sincs.Igy gondoltam kezdek vele vmit mert nincs szivem kiárulni alkatrészbe,eladni meg nem akarom.Egyébként uj benne szinte minden csak nem indul.igy gondoltam megpróbálnám ezt az átalakitó cuccot csak nem tudok róla a malossi leirásnál többet.
Viszont ha ellenőrizhető az előélet garifüzettel is rendben van minden és itthoni akkor mért ne.Elvitted ellenőrizni egy márkakereskedésbe már a gari miatt is célszerű mivel ha 06-os és itthoni van még 2 év gari rá lehet azt is választani.Karbisba is bele lehet nyúlni az újabbakon mint hallom nem valami stabil a gyujti nem birja a tuningot.Tehát ha körültekintő vagy nem veszel digó agyonhajtott hullát és nem akarsz nagy tuningot csak A-B-be nem gáz a factory sem.
Sok mindenben segítettél már,meg is fogadtam a tanácsaidat,most viszont a véleményed szeretném kérni egy sr factory di-tech-ről!Azt tom,hogyha jó a di-tech nagyon jó,de ha megpusztul az kész szopás!Ráadásul már digit a műszerfala,meg hadd ne soroljam!Bele merjek vágni,vagy válasszam ugyan ezt csak karburátorosban!Rengeteg di-tech factory van meghírdetve,lehet hogy nem véletlenül?Bár 2006-os körülit nézegettem,mégis egy kicsit tartok tőle!Megköszönném ha véleményeznéd a motor és a vásárlási szándékomat!Üdv:zsolti
http://www.kepesmotor.hu/piaggio-robogo/p16316
7
http://www.hasznaltauto.hu/2859242_yamaha_aerox_2001
http://www.hasznaltauto.hu/2875501_yamaha_aerox_2003
Így elmenne betegen 120-ért mondjuk vagy egy 100-asért. 60 rongyot szánnál az átalakításra. Én azt mondom add el és vegyél 160-ért egy karbisat.