Sziasztok.A segítségeteket szeretném kérni.Olyan problémám van a robogommal(2002 ditech sr),hogy néha ingadozik az alapjárat majd leáll. A multkor már csinált ilyet kicseréltem a gyertyát és eddig ment minden probléma nélkül.Ngk r cpr8e gyertya talán ennyit bír (kb 300 km) vagy másik fajtát probáljak?Multkor mielött beletettem az ngk-t beállítottam a hézagot 0.9-re, menetközben durrogott meg rángatott visszaállítottam 0.5-re minden tökéletes volt vette a lapot rendesen.Segítségeteket előre is köszönöm.
Ja ok! Te én vagyok annyira barom hogy látok mindenbe üzletet,sőt hogy van egy csomo alkatrészem ehhez a mocihoz is.
Amugy a mocit néztem,és ir vmit a kijelzőre,ez lehet már vmi kód szerüség vagy azt csak a számitógéprekötve lehet kiolvasni?
mert mintha vmi számokat irna!
Nentudsz esetleg vmi gyári hibakódokat ami ilyenkor előfordul?És azok neveit kategoria csoportjait?
Csak kiváncsiság képpen!
ÉRDEKELNE! Mert az enyém hibakód nélkül basza az annyát!
Ez meg legalább kiir vmit!
Ha malossi átalakító raksz rá akkor szerintem nem veszik el a műszerfal.Az azért van hogy a nem használt rendszert leválassza a gyujtástól.Így minden műkszik ami kell csak ami nem az nem ad ki hibajelet.
De igazából az ember 2x nem lép ugyanabba a szarba.Szokták mondani.
Ja megy!Ahogy néztem még jó értékek is megvannak!
Lehet van aki már látta,csak érdekesség képpen raktam be!
Zoli! Te figyu,lehet leszek annyira barom,hogy megint veszek egy rossz di-tech et de ez 2007-es és factory!Ha sikerül akkor jó áron!
Az átalakítót meg már megrendeltem,és asszem a factory-ra is jó(pigis).
Akkor igy ha a factory-ra akarnám feltenni csak a digit műszerfalat veszteném el nem?
Ja ilyen is van!Valamint ez mind igaz!Én is ismerek olyat mint már említettem,aki sok sok km-t tett meg di-tech mocival és semmi problem nem volt vele.Továbbá nekem nagyon sok robogóm volt,köztük 4 ditech,abból egy most van.Mindegyikkel volt problémám,de javithatóak voltak bár volt amelyik drágán,és amugy számos kilómétert tettem mindegyikbe attól függetlenül.(kivéve ami most van).De volt egy másik ditech apriliám is ami egy scarabeo volt és azzal semmi gond nem volt soha,a legtutibb gép volt amit valaha gyártottak.Igaz brutál szarul nézett ki de ha ráültél és mentél bele,maga volt a gyönyör!Óra szerint 80-at ment, 1.5l-t evett,full kényelmes ülés és futómű,elsőosztályu világítás!Jó fékek!Ha jól emlékszem 3 hónap alatt mentem vele 6500km-t!Tehát van jó véleményem is!Ez a scarabeo ugyan az a konstrukcio volt mint a többi sr-em, morinis volt!Akkor igy összevissza 5 di-tech em volt,és abból csak egy volt tuti!Pedig volt olyan sr amibe 8ezer km volt csak!Nameg ami most van azis 10 ezer km-es és jo állapotu!Tehát sztem azért ezekkel van gond tapasztalatom szerint!
Megfelelő karbantartással simán lehet vele sokat menni.Igazából a leharcolt használt példányokkal van a gond.Én 2003-óta használom a ditekket.olt egy gyűrűtörésem egy kompresszort újítottam fel.A többi hibát pl a henger kukásá tételét meg az állandóan égő chek lámpát én okoztam szegénykének.Viszont tomeewarp kolléga újonnan vett pigis karbisa egy álatorvosi ló tehát az sem hibamentes.Ehez képest az én lesajnált ditekkem kész KM-gyár.Tehát karbantartás és szerencse kérdése a dolog.Nameg a használt ditechek jó része a használd és felejtsd el kategóriába tartoznak tehát addig küldik neki amíg kész nincs utána elviszik a szomszéd karesznek ő ért a simsonhoz vagy a helyi aprilia szervízbe akik a karesznál is kevesebbet értenek hozzá és ők jól megjavítják.Jobb esetben csak mindenre gyertyacserét javasolnak ami csak okozat nem ok tehát sorozatban kivágja a gyertyát.Rosszabb estben apromotor tett már fel kibontott computer hátsó részű gépet amit sziloplasztal meg kartonpapírral tömtek tele.Tehát van ilyen is meg olyan is.Csak magában a konstrukció nem rossz de több odafigyelést és gondosabb kezelést igényel amit a használt gépekre nem jellemző.
Sok a hibalehetőség:kompresszor,benzinpumpa,ECU,injektor,pil
langószelep!
Valamint a gyertyát is jobban eszi mint a karbis motorok!
Nekem volt sr di-tech nem is egy, mindel volt probléma.
Ami most van nem indul!Tehát ha rám halgatsz nem veszel injektoros robogót mert amenyivel kevesebb a fenntartás-üzemeltetés,és amennyit igy spórolsz anygilag az nem fedezi a szervizt ha majd kell!Bár ismerek olyat aki nagyonsok km-t elment ilyen motorral gond nélkül,de a nagyátlag azért nem vélekedik igy eről a gépről!Továbbá a karbis motortól kb 40%-al drágább az alkatrész és a szerviz se kutya!Külön erre specializálódtak szervizek és ebből a motorból jól megélnek!
Ha tanácsot adhatok neked CSAK KARBISAT VEGYÉL!
karbis. ez könnyebben tunningolható, egyszerűbb szerkezet.. kevesebb a hibalehetőség. ha lehet inkább vízhűtéseset vegyél. sztem jobb mint a léghűtéses.
Ha elvitted szervízbe, csöngettél érte gondolom nem keveset visszavinném. Mi tökömnek erőlködnék én rajta? Csinálják meg rendesen. Majd próba után hozd el.
Most voltam egy-két hete 8000-res kötelező szervízen. Alig vártam már, mert eléggé gyenge volt a motor 60-nál leszabályozott, berregett hangosan, nem stimmelt vele valami. Elvittem tehát szervízbe, megcsinálták, kicseréltek benne minden kopó múló alkatrészt, gyertyát, pár napig minden jó volt. Most jött a fekete leves, utóbbi napokban ismét alig megy a motor:
1. csőgázon 40-nel megy max, néha csak 30-cal, dombon tolni kell mert nem bír felmenni (ez szintén csőgázon!). Egyszerűen használhatatlan. Még egy kerékpáros is megelőzött :D
2. Minden lassításra megállásra teljesen leáll: lámpánál, zebránál, útkereszteződésnél.
Alig lett egy éves a teljesen újonnan vett motorom, mi lehet a baja?
A szervíz bénázta el szerintetek vagy kifogtam egy rosszat? Mit ajánlotok? Eddig csak a baj volt vele, már szinte minden ki volt rajt cserélve. Nagyon megutáltam.....
Sziasztok!
Segítsetek mi lehet a baj? Vizes minarellis, pöccre indul, görgők és szíj tavaly lettek cserélve. Nem veszi a fordulatot, kereszteződésben nem ugrik majdnem elcsaptak
Arra gyanakszom hogy a kuplung nem vált vissza de nem értem ez lehetséges-e. Nem értek hozzá, max jövő 7en beviszem Tichyékhez nézzék át.
Hali!
lenne egy kérdésem: beraktam az angel eye lámpát, bekötöttem a gyári helyére, a külső csík vezetékét levezettem a lábam közötti kis tárolóba. hogyan tudom bekötni? úgy szeretném, hogy már akkor világítson, ha ráadom a gyújtást. tudom, hogy valami próbalámpa kell hozzá. az milyen? mert ehhez elég hülye vagyok.
ja, sokkal jobban világít! csak ajánlani tudom.
előre is köszi
Amugy a mocit néztem,és ir vmit a kijelzőre,ez lehet már vmi kód szerüség vagy azt csak a számitógéprekötve lehet kiolvasni?
mert mintha vmi számokat irna!
Nentudsz esetleg vmi gyári hibakódokat ami ilyenkor előfordul?És azok neveit kategoria csoportjait?
Csak kiváncsiság képpen!
ÉRDEKELNE! Mert az enyém hibakód nélkül basza az annyát!
Ez meg legalább kiir vmit!
A következőbe szeretném a segítségeteket kérni.
Mostanában az indexen nem igazán működik, bekapcsolom és csak 10 mp késéssel kezde a lámpa villogni.
Sajnos nem igazán értek az elektronikához és nem is tudom,hogy merre induljak.
2004-es SR 50 karburátoros
De igazából az ember 2x nem lép ugyanabba a szarba.Szokták mondani.
Lehet van aki már látta,csak érdekesség képpen raktam be!
Zoli! Te figyu,lehet leszek annyira barom,hogy megint veszek egy rossz di-tech et de ez 2007-es és factory!Ha sikerül akkor jó áron!
Az átalakítót meg már megrendeltem,és asszem a factory-ra is jó(pigis).
Akkor igy ha a factory-ra akarnám feltenni csak a digit műszerfalat veszteném el nem?
Ez a kompresszorral !
Az előző a benzin pumpa!
DI-TECH SZERVÍZ KINLÓDÁS!
langószelep!
Valamint a gyertyát is jobban eszi mint a karbis motorok!
Nekem volt sr di-tech nem is egy, mindel volt probléma.
Ami most van nem indul!Tehát ha rám halgatsz nem veszel injektoros robogót mert amenyivel kevesebb a fenntartás-üzemeltetés,és amennyit igy spórolsz anygilag az nem fedezi a szervizt ha majd kell!Bár ismerek olyat aki nagyonsok km-t elment ilyen motorral gond nélkül,de a nagyátlag azért nem vélekedik igy eről a gépről!Továbbá a karbis motortól kb 40%-al drágább az alkatrész és a szerviz se kutya!Külön erre specializálódtak szervizek és ebből a motorból jól megélnek!
Ha tanácsot adhatok neked CSAK KARBISAT VEGYÉL!
Most voltam egy-két hete 8000-res kötelező szervízen. Alig vártam már, mert eléggé gyenge volt a motor 60-nál leszabályozott, berregett hangosan, nem stimmelt vele valami. Elvittem tehát szervízbe, megcsinálták, kicseréltek benne minden kopó múló alkatrészt, gyertyát, pár napig minden jó volt. Most jött a fekete leves, utóbbi napokban ismét alig megy a motor:
1. csőgázon 40-nel megy max, néha csak 30-cal, dombon tolni kell mert nem bír felmenni (ez szintén csőgázon!). Egyszerűen használhatatlan. Még egy kerékpáros is megelőzött :D
2. Minden lassításra megállásra teljesen leáll: lámpánál, zebránál, útkereszteződésnél.
Alig lett egy éves a teljesen újonnan vett motorom, mi lehet a baja?
A szervíz bénázta el szerintetek vagy kifogtam egy rosszat? Mit ajánlotok? Eddig csak a baj volt vele, már szinte minden ki volt rajt cserélve. Nagyon megutáltam.....
A válaszokat előre is köszönöm!
Cseréld ki!
Segítsetek mi lehet a baj? Vizes minarellis, pöccre indul, görgők és szíj tavaly lettek cserélve. Nem veszi a fordulatot, kereszteződésben nem ugrik majdnem elcsaptak
Arra gyanakszom hogy a kuplung nem vált vissza de nem értem ez lehetséges-e. Nem értek hozzá, max jövő 7en beviszem Tichyékhez nézzék át.
Nekem tetszik,vannak jó gépek! Gyönge szarok!
lenne egy kérdésem: beraktam az angel eye lámpát, bekötöttem a gyári helyére, a külső csík vezetékét levezettem a lábam közötti kis tárolóba. hogyan tudom bekötni? úgy szeretném, hogy már akkor világítson, ha ráadom a gyújtást. tudom, hogy valami próbalámpa kell hozzá. az milyen? mert ehhez elég hülye vagyok.
ja, sokkal jobban világít! csak ajánlani tudom.
előre is köszi
Ez a javítókészlet, ha erre gondolsz.
Az italmondónál is van felújítókészlet! A kínálatban nem találtam, de írtam nekik e mailt. 6000 Ft.