Hát ez egyre bonyolódik,lehet szerelő lesz a vége...talán a hőgomba is okozhatja,hogy sokat kap a és az injektort is át kéne nézni,lehet valahol elért vmelyik O gyűrű...egy jótanács:ha indítózol soha ne adj gázt közben,mert nem indul be csak megszívja magát.Egy karbis sr-es ismerösöm,egyszer ment vele,de nem várta meg még feltölt az ac,nem indult,erre ráhúzta a gázt és úgy próbálta beindítani,na ezután kellett vagy 10mp mire életre tudtam kelteni.merre laksz amúgy?
Ha gyujtást adsz és koppig húzod a gáz de nem indítod be majd elhalgat az AC picit így vársz és utána ütemes kattogást hallasz akkor megy az olajpumpa.Ez még megfejelheted hogy lehúzod a szívócsőről a csövet és ha gyöngyözik ütemesen akkor tuti van kenés.
Hali!Ez egy Di-Tech?Amugy onnan veszed észre,hogyha nem kapna olajat,akkor már rég beált volna a blokk,mert akkor nem kapna kenést!nem?erre nem gondoltál?
Hyhy!
Érdeklődni szeretnék, hogy ez az izzó belemegy-e a motorba és működni fog-e? Ha nem, akkor van vm javaslatotok, hogy hogy lehet javítani a világításon? (Xenon szett kilőve) link
Hát én már néztem a membránt is,jónak tűnik.Meg mielőtt szétszettem ment vele.Szikra van,legalábbis mikor kiveszem a gyertyát,nyomás alatt nem tudom.A befecskendezős dolgot még nem próbáltam,de amúgy is tiszta benzin a gyertya mikor kiveszem.Nem értem hogy miért nem indul.Csak az a fura hogy valameik nap meg eltudtam indítani.A kopresszort győrbe vedtem a city bike-ban 25900ft Italonál 29850 lett volna a többinél meg 35-40 körül.
21e km...Az elég keményen használva volt...biztos hogy 2006-os?A hajtásban nézesd át a kopó alkatrészeket.Csak egy sportkipufogótól nem lesz jobb,mint most,sőt.Ha veszel rá mondjuk egy TT-t,mindenképpen hangolni kell majd rajta,mert elvileg még rosszabb lesz mint most.könnyebb görgő,erősebb kuplungrugók.Az új kipufogóhoz elvileg adják is a cuccot amit,be kell építeni.
Hali srácok!Vigyázzatok nagyon a bejáratáskor!min. 500 km-ert menjetek,lassan max. 40-45 km/h-val!egyszer,kétszer huzassátok meg egy pillanatra!csak óvatosan!
Csak egyszer próbáltam ki!
De tényleg olyan rossz, minden nap végén telefonnal kiszámolom, hogy mennyit haladtam... , mind1 800-1000ig még kibírom vhogy
Hali Mki!
'98-as SRem van, nemrég lett felújítva (kifurták, uj hengerfej, uj kipuff ilyesmi), és azóta 600KM-t mentem vele-nagyon jól húzza egy fél kilóméteren fellehet húzni 95-6 fölé -pedig 90kiló vagyok
Sziasztok! Nemrég vettem egy 2006-os Aprilia sr 50 factory-t! A gondom az vele,hogy kb 1-óra folyamatos használat után a gyári kipufogóról majdnem leégett a festék! /megbarnúlt/ És ha a lámpánál megállok,akkor néha alig akar húzni elindulás után! A levegőszűrőt már kicseréltem újra! Én arra gondolok,hogy új kipufogó kéne rá! A LEO VINCE TT-az jó erre a motorra? Valaki,ha tud ,írjon! Mit csináljak?
Azt honnan tudom, hogy a benzint meg az olajt ami keveri az jó-e mert már 2 tankom ment ki és nem nagyon látom hogy fogyott volna az olaj
Érdeklődni szeretnék, hogy ez az izzó belemegy-e a motorba és működni fog-e? Ha nem, akkor van vm javaslatotok, hogy hogy lehet javítani a világításon? (Xenon szett kilőve)
link
De tényleg olyan rossz, minden nap végén telefonnal kiszámolom, hogy mennyit haladtam... , mind1 800-1000ig még kibírom vhogy
50-es! És melyik lenne jobb? Leovince tt,vagy zx?
'98-as SRem van, nemrég lett felújítva (kifurták, uj hengerfej, uj kipuff ilyesmi), és azóta 600KM-t mentem vele-nagyon jól húzza egy fél kilóméteren fellehet húzni 95-6 fölé -pedig 90kiló vagyok