Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is balek voltam mikor megvettem az srt. Friss olasz importot... ne részletezzem, maradjunk annyiban, hogy mindent nekem kellett rá vennem.
Azért madarak vannak. Egyik ismerősöm fia vett egy 1999-es vizes minarelli 70-es srt pár éve 300-ért. Mondom biztos 180-ért vette. Persze újrafestve kopott gumival. Egy vicc. Mondom így torkon rántani a bránert. Aztán odaadták valakinek 100-ért. Mondom miért kellett olyan olcsón odaadni? Azt mondta a gyerek apja ha már pár hónapig nincs a háznál sokkal többet hoz, hogy nem kell rá költeni, mint amennyit most bukott...
Mondjuk én az összes robogómra és autómra nem vertem annyit, mint az sr-re szűk három év alatt.
130-ért esetleg. Jó lesz az évjárat 96-97-nek is. Minerelli kipufogó... Giannelli sport 6. Mindent fel kellett újítani már de a henger tökéletes... garantált 100.... Gyári hengerrel. 120-ba volt... (micsoda került 120-ba?). Sült bolond ez a gyerek. Madarat akar fogni.
http://www.hasznaltauto.hu/2960994_aprilia_sr50_2000



szegény gyerek....
Nem éri meg az árát. Nem fogsz érezni semmit, esetleg egy hajszálnyit. Egy zx-t vagy egy tt-t tegyél fel. Persze vegyél hozzá görgőt is.
Sziasztok! Aprilia sr 50 Factory -ra milyen kipufogót tudtok ajánlani?
semmit se akarok tuningolni csak a kipufogó, persze csak ha ezzel érek el változást valamibe. köszi.
Igen körlámpás srt kapsz ennyiért:
Én ezekben gondolkodnék ha 2k-t szánnék 50-es motorra:
http://www.hasznaltauto.hu/2930553_piaggio_(ve
spa)_nrg_2005
http://www.hasznaltauto.hu/2902758_piaggi
o_(vespa)_nrg_2005
http://www.hasznaltauto.hu/2911882_a
prilia_sr50_2006
http://www.hasznaltauto.hu/2982273_apr
ilia_sr50_2006

Aeroxból és Sr-ből nehéz vadászni normálisnak tűnőt. 2k körül. Én már a mai eszemmel piaggiot vennék.
Pár lóerőért kibaszni százezreket. Kezet foghatunk. Ma már én sem így csinálnám. Tuningolna a tetű. Úgyis kevés minden. legalább 30-40 le-t ugorjon az ember. A gsxr legalább tényleg húzna egy kicsit.
*kipun kívül minden új
Huh, az jókérdés olyan 250 körül tartok, a kipun minden újonann vettem, hengerhez is elég korrekt áron jutottam hozzá mert pont akciós volt, csak ha azt nézem akkor a motor van 900ba (650e-ért vetem+a tuning) és hát annyiból már lassan 600as GSX-R-t kapsz k2-es körülieket... és hát mit mondjak... annyira nem vágott földhöz ez a tuning, többet vártam tőle...
remélem így lessz, simsonnál már tudom mit kell nézni, csk nem fog ki rajtam egy rotyogó:) a "középső" Sr a jó vétel ekörül, igaz?
Mennyibe is került a tuningod kicsijoe?
Ez így ebben a formában nem igaz.Az enyém szíp,jó és ócsó.
200ért még simán beletenyerelhetsz egy fosba, de ha van szemed akkor már korán észreveszed ezek jeleinek egy részét. Gumik, fékbetétek. A motorba nem látsz bele, de ha hidegen indul, van alapjárat, szépen gyorsul akkor már megvan minden esélyed, hogy nem bontószökevény. Ami kívülről szép általában belülről sem hulladék. A használt az lutri.
valamint milyen sr-t érdemes ekörül venni?
200huf örüli SR-el el lehet lenni sok-sok km-en amire nem kell költeni?
Két dologra tippelek.
1. hoki sportprogram van rajta, azért nem jó helyre és kevesebbet vagy több benzint nyom a hengerbe, azért "beköpi a gyertyát"
2. haldoklik a kompresszorod, nem nyom elég nyomást, nem tud rendesen porlasztani és lekormolja a gyertyát.
Így látatlanba ezek a tippjeim vannak
Nekem a 19 es cuctól kezdődik szóval nekem nincs rajt az a cső
Ha teljesen nyitottá szeretnéd tenni a légszűrőházat, akkor vedd ki a 19-essel jelölt szűkítőcsövet, esetleg tegyél bele egy redfiltert. Csak ne felejts el újrakarburálni!
Helló!A hátsó kerék előtt,van egy kis fedél a blokkon!Az a kompresszor!Az csinál plussz levegőt az injektornak vagyis segít elporlasztani a benzint nagy nyomáson!Szóval erre a kis fedélre megy egy gumicső,ennek a gumicsőnek a másik vége meg az injektor házon landol!Első lépésben ezt a csövet vedd le róla,pucold(fújasd ki)tedd vissza és nézd meg hogy reagál!
Sziasztok!Keresek FACTORY-hoz hátsó sárvédő tartót!Csak a keretet amin a fényvisszaverő prizma van!HA VALAKI TUD KÉREM DOBJON EGY E-MAILT!Előre is kösz !Sziasztok!
sziasztok
Sr50 ditech-hez kellene nékem segítség olyan problémám van vele hogy durrog nem megy nincs benne erő kiveszem a gyertyát megtisztítom utána jó egy darabig és megint kezdi a durrogást már vettem bele új gyertyát azzal is csak egy ideig volt jó és utána durrogott nagyon keveset megyek vele pont ezért majdnem minden indulás úgy kezdődik hogy gyertya ki pucol vissza indulás akkor egy darabig megint repül a gép .Ha valakinek volt már milyen problémája vagy tud valamit gyógyírt megköszönném .
Helló !
Ezekbe melyik a folytás a AIR házban.
már értem köszönöm a segítséget !
Hmmmmmmm?