Hótt mindegy.Hát ez most hajmeresztő és ha valaki szakértő szerelő hallja lekapja a fejem de egy pici benya a gyertyanyílásba majd vissza a gyértya és indítás beröffentette az enyémet hosszú állás után.
Két akksim van,folyamatosan töltöm mindeggyiket,de hiába.Az igaz hogy a vége fele már nem nagyon hajt,de akkor kicserélem frissen töltöttre.Akkor lehet hogy gyertya?Az nem gond hogy nem sima 95 van benne hanem vpower.Hát nem tudom.
Akksi feszkót ellenőrizd.A sok állás alatt lemerülhet és még van kraft hogy megpörgesse de arra már nemigen hogy begyutsa utána meg addig köszörülöd míg teliköpi.Velem fordult elő ilyen.Amúgy passz látni kell.
Zoli!Én is zaklatnálak ditech ügyben egy kicsit ha nem gond.Egyszerüen nem akar elindulni a gép.Télen kapott nagy felújítást(főtengely,csapágyak,szimering,injektor tömítések,dugattyú,gyűrű).Ma kapott egy vadiúj kompresszort,de nem akar elindulni.Minap vhogy sikerült beindítani,de kegyetlen volt,ma meg sehogy sem tudtam.A kipuffot levettem,hátha úgy,de nem.A csonknál teli volt olyan olajos benzines keverékkel.Lehet sokat kap,vagy csak az indítózástol?Az injektor fejek jók,porlaszt rendesen.Szerinted mi lehet a gond,vmit rosszul raktam össze?Az ugye nem gond hogy vpowert öntöttem bele?Ha tudsz légyszi segíts,mert már kezd az agyamra menni.
Hát máshogy nem fog menni.Max ha fejrefordítod és a tartályon keresztül kicsorog.Sajnos az egész vizpumpa zárt a levételhez mindenképp le kell venni a csöveket.Veszel awab vagy fisher bilincset és avval könnyebb dolgod lessz.A lényeg hogy minőségi bilincs legyen ne csing-csung.
Sziasztok!
Hűtőfolyadékot cserélnék, viszont nem szeretném szétszedni a gyári bilincseket a blokknál. Ha kiveszem a vízpumpát az jó megoldás, vagy macerásabb, mint egy új bilincs felrakása?
Vagy van egy tökéletesebb megoldás, amit gyárilag is javasolnak?
Ja, 98-as fekvő Mina!
Sziasztok
Nekem van egy [URL=http://flash3.extra.hu/aprilli...]Aprilia SR Viperem[/URL] annyi vele a problémám hogy a világításon nem jó. Valahogy túl sok áramot ad az izzóknak és kivágja őket. Alapjáraton szépen leadja a 12voltot de ahogy húzok neki egy pici gázt ki is vágja az égőket. Az aksi sem kap töltést valamié. Szerintetek hol keressem a hibát?
Erre is gondoltam, mert tavaly őszi benzin van benne. Kell tennem bele frisset. Remélem csak pillanatnyi hülyeség, mert 1,5 év tökéletes használat után nem vágyom semmi problémára. Meg futott kilométerre is sovány még ahhoz, hogy baj legyen vele (10300), pláne olyan használat mellett, amilyet tőlem kap.
Hát az hogy ditech szerelő lennék azt nem mondanám inkább amatőr user aki belenyúlt a gépbe és szerencsére (nem a tudás miatt) jól jött ki belőle.
Én ha a kipuff változott akkor ott keresném a bajt mert csak azon változtattatok igaz nem vágtam volna fel a világ minden kincsért sem.Ha meg most megy akkor lehet leülepedett kosz is az üzemanyag rendszerben amit a mostani indulás kinyomot ezért már rendben van.De ez csak ötletelés így foglmam sincs.
Zoli!
Te, mint sokat látott DiTech szerelő, kérlek válaszolj nekem egy kérdésemre! Lefényeztük a motort, összeraktuk, de le volt véve a kipufogó, szétvágva, és lefestve. Bátyám az előbb ment vele (még világosban, és nem én, mert beteg vagyok), mikor először elindította, melegedett kb 1 percet, és menni akart vele, a kipufogó füttyögött, meg csak erőlködött a motor, és nem ment. Visszajött, leállította, majd megint elindította, megint ment vele, és akkor húzott normálisan még dombnak felfele is, mint a barom - legalábbis ezt mondta, és nem szokott kamuzni -. Azon gondolkoztam, hogy mi lehet a baja:
1:a hideg nem lehet, mert tavaly télen mentem vele -5°C-ba is, és semmi baj nem volt.
2: gyertyára gondoltam, mert régen volt benne cserélve, de egyszer megy, egyszer nem, ez lehetetlen gyertyaproblémának (sztem) ( NGK CPR8E )
3: hőgomba (?) eddig jól működött a motor, bár sosem mozdult meg a mutató, kivéve egy alkalmat, mikor Somló mászás volt.
4: (?) valami kibaszott jeladó baszódhatott el szereléskor, de vigyáztunk mindenre.
5: a kipufogó? szét volt vágva, de tiszta, mint egy új. Kivéve a lefelé forduló kanyartól, az a kiszélesedő rezonátor résznél sztem szétrohadt benne a perforált cső, mert jött belőle egy csomó vas darabka (apró), és nem tudtuk kirázni belőle. Pont olyan hangot ad, mintha azok tömnék el a gáz útját. Bár ez nem elképzelhető.
Ha ráérsz, kérlek válaszolj, hogy mi a fuck lehet itt a gond?
Hali,Eladó lett a szinte uj Stage6 pro replika kipufogóm ,piaggióra való!KRÓM tompitó része fekete!egün vagy más shopban 34az ára ,én 28ért odaadom!Kb 200km van benne( túl erös nekem ez a kipuff)ezért eladó!dobozában minden tartozékával,akit érdekel az irjon emailt:gregus16@gmail.com esetleg cserélnék leo vince Zx re persze piaggióra való érdekel csak!lehetőleg szép állapotban és ráfizetéssel cserélném!
Az egü szerintem a legdrágább itthoni webshop,nézz szét még a scooterracing.hu-n,esetleg a scootershopban,mármint telefonon inkább,mert nekik sincs a shopban kirakva...Az italmondo elég olcsó,azt megéri megpróbálni.Esetleg a robogobonto.hu,Vatera.hu is számításba jöhet,ha mégis használt mellett döntesz,nekem tavaly sikerült kifognom egy 2003-as példányt,akkor még 7000ért adták a bontóban.
Bazz én az italmondosat 10e ért vettem igaz bevizsgált bontott lehetett.A Mile motronál meg tavaly valami 24e volt mostanra felment volna ennyire az ára?
Telefonálj holnap körbe mielőtt megvennéd.
Ne egüt kérdezd mert nem tudnak inyektoroshoz szinte semmit.Nekem a tippem a www.italmondo.hu ha van nekik postáznak is de telefonon kérdezd webáruházbanan nincs kiírva.
Vagy ha dunakeszihez közel tudsz kapcsolatot akkor a mile motornak tuti van készleten.
Igen Zsolo,az bizony széthullot.Ahogy kivettem már láttam hogy össze vannak folyva a tűgörgők.Tudod kicsit tartok a használttól,mert mivan ha egy-két km után az is széthullik.Az a baj hogy ilyen kereket nem lehet külön kapni.Zolinak van igaza elég lutri a használt.Megkérdezem egüt hogy mennyiért tudnának szerezni.
Van valakinek aluhengerhez eladó kipufogója?
Azt még sose szedtem ki.
Hűtőfolyadékot cserélnék, viszont nem szeretném szétszedni a gyári bilincseket a blokknál. Ha kiveszem a vízpumpát az jó megoldás, vagy macerásabb, mint egy új bilincs felrakása?
Vagy van egy tökéletesebb megoldás, amit gyárilag is javasolnak?
Ja, 98-as fekvő Mina!
Nekem van egy [URL=http://flash3.extra.hu/aprilli...]Aprilia SR Viperem[/URL] annyi vele a problémám hogy a világításon nem jó. Valahogy túl sok áramot ad az izzóknak és kivágja őket. Alapjáraton szépen leadja a 12voltot de ahogy húzok neki egy pici gázt ki is vágja az égőket. Az aksi sem kap töltést valamié. Szerintetek hol keressem a hibát?
Én ha a kipuff változott akkor ott keresném a bajt mert csak azon változtattatok igaz nem vágtam volna fel a világ minden kincsért sem.Ha meg most megy akkor lehet leülepedett kosz is az üzemanyag rendszerben amit a mostani indulás kinyomot ezért már rendben van.De ez csak ötletelés így foglmam sincs.
Te, mint sokat látott DiTech szerelő, kérlek válaszolj nekem egy kérdésemre! Lefényeztük a motort, összeraktuk, de le volt véve a kipufogó, szétvágva, és lefestve. Bátyám az előbb ment vele (még világosban, és nem én, mert beteg vagyok), mikor először elindította, melegedett kb 1 percet, és menni akart vele, a kipufogó füttyögött, meg csak erőlködött a motor, és nem ment. Visszajött, leállította, majd megint elindította, megint ment vele, és akkor húzott normálisan még dombnak felfele is, mint a barom - legalábbis ezt mondta, és nem szokott kamuzni -. Azon gondolkoztam, hogy mi lehet a baja:
1:a hideg nem lehet, mert tavaly télen mentem vele -5°C-ba is, és semmi baj nem volt.
2: gyertyára gondoltam, mert régen volt benne cserélve, de egyszer megy, egyszer nem, ez lehetetlen gyertyaproblémának (sztem) ( NGK CPR8E )
3: hőgomba (?) eddig jól működött a motor, bár sosem mozdult meg a mutató, kivéve egy alkalmat, mikor Somló mászás volt.
4: (?) valami kibaszott jeladó baszódhatott el szereléskor, de vigyáztunk mindenre.
5: a kipufogó? szét volt vágva, de tiszta, mint egy új. Kivéve a lefelé forduló kanyartól, az a kiszélesedő rezonátor résznél sztem szétrohadt benne a perforált cső, mert jött belőle egy csomó vas darabka (apró), és nem tudtuk kirázni belőle. Pont olyan hangot ad, mintha azok tömnék el a gáz útját. Bár ez nem elképzelhető.
Ha ráérsz, kérlek válaszolj, hogy mi a fuck lehet itt a gond?
Előre is köszönöm!
Magas hőmérsékletet!
Üdv: coolbiker
Taposó= 2500
kis ülés idom= 3000
gázkar= 3000
12-es karbi= 3000
középsztender= 2500
berúgókar= 2000
főtengely= 2500
hátsó alsó idom= 2500
rendszámtábla tartó idom= 2500
műszerfal= 4000
fékcsövek= 2500
sárga kontrasztrugó= 2000
szabadonfutó= 1500
belső idom= 2500
hátsó felni= 10000
féktárcsák, = 2000
50 ccm-es gyári henger= 6000
Hátsó sárvédő= 2500
Végátétel dekni= 3000
Gyári végátétel= 3000
CDI= 5000
Sárga indexbúra= 1000
Érdeklődni E-mail= dpaco@citromail.hu (képeket kérésre)
Telefonálj holnap körbe mielőtt megvennéd.
Vagy ha dunakeszihez közel tudsz kapcsolatot akkor a mile motornak tuti van készleten.