Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindekinek!
Olyan kérdésem lenne hogy venni akarok egy kör lámpás SR-t piago blokkosat és azt hogy tudom meg nézni motoron, hogy piaggio vagy morinis?
Jobbára sehogy többet lehet a polini kupakkal kevesebbet nem.
Benzinnyomást hogyan lehet állítani?
Keresek: levegős műszerfalat 96-os SR-re. Illetve akinek akad, használt sport-tuning légszűrő/karburátor/kipufogó és eladná, írjon kérlek! sunand (kukac) freemail (pont) hu Köszi! Vagy valami jó bontót nem tudtok Bp. környékén?
Hát a cikkszám nekem sem stimmelt a dobozon meg az elektronikán de asszem mindhez ezt adják úgyhogy valszeg jó lessz.Az olajpumpát le kéne ellenőrizni ha benn az elektronika tőgázt csavarsz rá a gyujtást nem indítasz és ha kattog a pumpa akkor megy.Esetleg le a vékony csövet a szívócsőről és ha gyöngyözik az olaj akkor jó.A hőgombás ügy is kíván kis barkácsolást.Én egy adaptert esztergáltattam rézből abba a gombát és slussz.
Szeva!
Te zoli!
Megjött a malossi konvertáló elektronikám a di-tech hez!
Egy kérdés merült fel:2001 es di-tech hez 5512894-es kóddal elátott kell (a dobozán az is van),de a dobozban található elektronikán 5512875-ös kód van! Ugyan akkor azt irja,hogy az összes fecskendős mocihoz jo!
Neked van vmi tapasztalatod ezzel? Neked is igy volt csomagolva?Biztos átkonvertállja az elektromos olajzásom is?
Nem ám kevergetnem kell a benyát! Mert ez a cucc a pigis mocikhoz is jó,és azok tudtommal nem elektromosak hanem mehanikus olajzásu mint a karbisok! igy akkor nem gázos szitu?
A másik dolog pedig,hogy igy nem tudom használlni a hőfok mérőmet a kilóméterórában mert a karbis hengerfej nem olyan,és azt monták az apriliások,hogy ennek igy az eredeti hengerjével és h.fejével is mennie kell ha rajthagyom az injektort ami igy lezárja a jukat a h.fejben ahova a porlasztófej megy!
Szerinted? Mi a véleményed erről? mert ha tényleg mükszik eredeti hengerszettjével is akkor minden ok!
Az olajzás végett meg ha teszek a benyába olajat a biztonság kedvéért és igy lehuzom egy pillanatra az olajvezetéket az olaj pumpa karbi felöli oldalán,és ott látom,hogy köpködi az olajat akkor elvileg JÓÓÓÓ NEM?
Köszi a választ!Valóban úgy volt,ahogyan irtad.
Tehát olyan 8 körül lesz.Az fincsi...
És egy öninditó mennyibe fáj?Gondolom azt cserélni szokták nemde?Vagy lehet javítani?Mert az sem működik,rúgdosni kell,és már meguntam.
Nyomáshatároló vagy kompresszor.A nyomáshatárolónak ha jól tévedek 2,4 barnál kéne engednie vissza a tankba a benzint.Mivel az AC csak nyomja és nyomja a naftát.Ha többnél enged akkor okozhat dúsulást a kompresszor meg 5-6 bar nyomáson kell a levegőt nyomnia hogy megfelelően porlasszon ha kevesebb akkor is ugyanaz a helyzet.Bár ez csak találgatás sajna ehez a géphez speciális a többi motortól eltérő tapasztalatok kellenek nem elég a sima karbis mert tök más az elvei az egésznek nem hasonlít semmire.
Motorokat én is javítgatok,és én nem rátenni akarok üzemanyagot hanem elvenni belőle mert olyan sokat fecskendez bele,hogy fojtja a motort és tiszta korom a gyergya.Amúgy a motorja teljesen fel van újítva a kompresszor meggyűrűzve és az injektor is tiszta.Én olyanra gondoltam,hogy benzin nyomással nem-e lehetne valahogy variálni?(kisebb nyomás kevesebb befecskendezett üzemanyag)A motor csak úgy indul és megy rendesen,hogy a pillangószelepből a réz kis lemzke ki van véve és úgy beépítve. A gázzal csak a potmétert szabályzom a levegő teljes keresztmetszetben szívja be.Tettem bele egy másik komplett pillangószelepet (a másik ditec-emből) és azzal is ugyan az a jelenség a motor nehezen indul.
Szedd le a deknit, mert ha pörög és nem megy akkor szíj is kancsó lehet. Egyébként gondolom hosszú csutkagáz után csinálta ezt, hogy gyújtás nélkül ment tovább. A szíj 8 körül lesz.
Nem akadhatott fel,mert ha beindítom,akkor rendesen tudom neki húzni a gázt,csak nem pörög a kerék...Mintha üresben lenne.
Felakadt a gázbowden.
Sziasztok!
Egy kérdés:Mentem a vassal,és egy kanyar után felpörgött a motor,a gázadásra nem reagált,csak pörgött,mintha kidobta volna üresbe.Megálltam,levettem gyújtásról,és nem állt le,még úgy is pörgött.Aztán egyszercsak leállt.Berúgtam(mert szar az öninditóm ),be is indult,de csak pörög a motor,de nem megy.Mi lehet a baj?Elszakadt volna az ékszíj?Hogy ha az,akkor nem tett ott tönkre semmit?És mennyibe kerül bele egy új?Előre is köszönöm a segítséget.Üdv J.
Kösz a választ motoring.
A SR alvázszáma a kormány alatt van, a lábaidnál. A műanyag idomon látsz egy kb. 10cm x 2cm fedelet. Azt kell levenni és alatta látszik (DGM kezdetű asszem). A motorszám hátúl a teleszkóp mögött... legalábbis mi azt írtuk az adás-vételibe.
Jól tudod.elaktronika állít.Házilag sehogy.Vagyis lehet de nem fogsz örülni neki:

1 veszel egy malossi elektronikát oszt az ad több üa.-ot de ha hengert nem raksz rá szarabb lessz.
2 veszel polini állító bizbaszt az inyektorfejre kínódsz vele 6 hónapot és nem lessz jó úgyhogy felgyujtod
3lehet a hőgombára potis ellenállást tenni és avval próbálkozni ez vagy bejön vagy nem de a vége tuti a felgyujtás lessz.

Úgyhogy szerintem keress egy jó szerelőt és avval kéne kooperálni ditekk ügyileg.Ez sajna nem a nekiesek és állítgatom fajta, kényes jószág.
(És még mielőtt valaki lecsesz hogy ne küldjem mindíg szerelőhöz szegényeket me lehet vele otthon is kezdeni szólok NEM LEHET.Csak alapdolgok kompresszor,vezetékek átnézése,kis pucolás,görgő,vario,kuplung,szíj átnézés esetleg bátrabbaknak inyektor kipucolása stb.A többi szerelős téma.)
Sziasztok!Egy olyan komoly kérdésem lenne,hogy a ditech-en hogyan lehet lehet a befecskendezett üzemanyag menyiséget állítani? Azt tudom,hogy a központi elektronika vezérli ki.
1997-es sr 50-en hol találom az alváz és a motor számot?
Sziasztok lenne egy yamaha dt 125ös enduróm, nagyon jó állapotban van, cserélném sr 50-re. Inkább szolnok megyében mert szállítani nem tudok.De ha eltudod hozni akkor mind1.
http://kepesmotor.hu/yamaha-en...
Sziasztok! Ma vettem egy SR 50-et és néhány alkatrész kéne hozzá. 96-os, levegős. Főképp komplett műszerfal érdekel illetve a körülötte lévő műnyag. Esetleg tuning kipuffot vennék (használtat).
heyy lenne egy olyan kérdésem hogy ömlik a fekete lééé a kipúfogómbol nem is kicsit mi lehet a probléma?elöre is köszi a választ
Vagy esetleg ez jó lenne?
Szesztok!Olyan kérdésem lenne,hogy morinis sr-re milyen és mekkora karbi való.Esetleg hol tudnák venni,vagy ha képet tudnátok dobni róla.Előre is kösz!
No akkor te sem az enyémre vágysz.
Sziasztok!Keresek sr factory di-tech-et!Csak gyári állapotút!Ha valaki tud valamit légyszi írjon!Köszi!Sziasztok!