Bazz mondtam hogy ne.De te tudod majd ha bemelegszik a forgattyúsház meg kapja a benzines levegőt szépen belemállik a főtengelybe és vége lessz neki.
Inkább ezt ajánlanám.link
Ott egy deklitömítés van egy talptömítés egy membrán egy hengerfej meg kipuff,és a hátsó hajtás tömítése.A két O gyűrűből az egyik a termostátházé asszm a nagyot fogalmam sincs.A kicsi és a nagy blokkfél közé tömítőpaszta kell.
Ha az a loctite pirosas-arany színű tubusos cucca az bőven jó.FBS-t isten ments nem hőálló lassan köt büdös és van ott annyi hő hogy szétfollyon.Az lefolyókhoz meg budicsövekhez való.
Bazz most kezded először a szétszedést?
Ha igen legyen melletted valaki aki látott már ilyet.Nem árt digi fényképező használata jó lessz az összerakásnál.
Amúgy 5-6-8 csavar fogja össze a lendkerék alatt míg kinn nincsenek ne is próbáld széthúzni mert elcseszed.Az összerakásnál blokktömítőpaszta kell hozzá körbe kell kenni vele sziloplaszt FBS nem jó spec loctite kell hozzá venni kell.
ha nincs meg a megfelelő célszerszám akkor a csinálásával együtt 1,5 óra ebben a legtovább az anyag megkeresése volt kell egy KB 60 cm es szögvas amibe egy pont olyan méretű lyukat fúrtam hogy beleférjen a főtengely menete de felfeküdjön a bordás résznél majd 2 kisebb amibe M6 os menetes szár került a deklicsavarok helyének megfelelően 2 átellenes oldalon.Na ezt a miskulanciát M6 os anyákkal elkezded felváltva leszorítani és ha nem hagytál benn összefogató csavart akkor szépen egy reccsenéssel szét fog cuppanni.Majd jön a gyujtás oldal ugyanez a metodus csak kissebb vastag laposvas kell és asszem M5 ös anya meg szár hozzá.
Nálam 5 v 6 csavar fogta egymáshoz a kettőt, semmi más. Könnyen szétjött. Nem tudom mi foghatja úgy össze a két blokkfelet? Lehet h a csapágy és főtengely között van elég szoros illesztés, emiatt előfordulhat h nem jön szét. De hülyeséget nem akarok mondani! Van itt pár szakértő, aki majd tud mondani neked vmi használhatót!
minarelli a blokk, már le van szedve csak a két blokkfelet kéne
elválasztani egymástól hogy végre hozzáférjek a főtengelyhez.
Bármilyen házi megoldás érdekel, a blokk széthúzásra.
Lehet kapni külön motorblokk széthúzató szerszámot de 30 rongy,
A szerelői díj 5000 ft / óra.
Hát inkább megpróbálom otthon kivitelezni,
Még az se baj ha a régi főtengely és csapágyak sérűlnek, mert úgyis újat rakok be. kösz.
a csapágyak külső felületét nem kell-e bekenni LOCTITE 648 csapágyrögzítővel? kösz.