Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nem tom, én sose voltam kibékülve ezekkel a MOL-os olajokkal, Catrol-t használok, vagy esetleg Repsolt Sztem ha elfogy ez a MOL-os oljad akkor sztem vegyél 1 kicsit "márkásabbat" ha jó olajjal hajtod meghálálja
tévedtem, Mol :)
ilyen:
természetesen. Fejből nem tudom, de valami Castrol aranyszinű dobozos 2T über drága cucc
Mondjuk eddig sosem csinált ilyet :)
Ez ilyen "néha van" esemény vagy előjele valaminek?
Lehet h a kipuba összegyült 1 kis olaj és az égett ki. Am mien olajat használsz? Ugye fullszintetukusat?
most gondban vagyok mit tegyek. Hétvégén szépen megtakarítottam a motorom kívülről. Tegnap (mint máskor is) jöttem vele dolgozni, 5 km után elkezdett a kipufogón keresztül kékesfehér füstöt tolni kifelé. Mikor leállítottam(ezután szinte rögtön), a kipufogó vége tiszta olaj volt. Felhívtam a márkaszervízt, időpontot egyeztettem velük, bennhagytam a motort a melóhelyen. Ma gondoltam bemelegítem a motort megnézem mit csinál. mentem vele 2-3 km-t, húztam neki mikor bemelegedett, semmi füst, semmi olaj. Mi lehet vele? Küldjem így be márkaszervízbe? Nem néznek hülyének vele?
2007-s karbis SR.
ata6 vedd ki a bendix et és kézzel mozgasd meg pici olajat neki meg pucold ki aztán töröld le és rakd vissza.az öninditó teker rendesen?
Én 500 Km vegyes gáz nem nyelezve csak szép finoman öregurasan.
Helló!
Nekem olyan problémám van most újítottam fel az önindítót a di-techemen és a bendix nem ránt be. Hogy lehet megállapítani, hogy rossz? Honnan tudok rendelni? Köszi
Igen enek harangoztak láttam pár kompresszort de ez viszi a pálmát.Vagy bontott vagy új.Bár a bontott lutri.
Húú,ez aztán szétkopott rendesen!Igen,nem ártana cserélni.A tűgörgös része széthullott?az a gond ahogy látom,hogy a hézagoló alátét szépen kimarta a dugattyú belsejét,ha felújítod is,de ott lötyögni fog.én a helyedben vennék egy bontottat és arra tennék egy új gyűrűt,meg csapszeget.
Helló
Most tervezem egy sr 50 vásárlását.
Azt szeretném kérdezni mire kell figyelnem vásárláskor és h melyik az a típus sr 50-en belül ami szerintetek jó
Vízhűtésest szeretnék mindenképp
Ha tudnátok esetleg segíteni megköszönném.
Sziasztok!Lehetséges hogy ez végett nem indult a gép,kicsit már elkezdte rágni.Ma megpróbáltam külső kompresszorról.Végül is sikerült,de nem volt az igazi.Felpörgött meg alapjárat is volt,csak néha akadozott.De a legnagyobb gondom,hogyha megállítottam alig tudtam elindítani.Nem tudom hogy miért.Lehet az hogy a saját kompijának csak a tetejét raktam vissza,a többit nem.Ha tudtok segítsetek.Zoli?Előre kösz! Tettem fel vidit a mutatványról.
köszönöm szépen a segítséged Zoli!Te meddig járattad?
Ő izé mert nincs hozzá max a malossi MHR 70-80e környékén.Nem érdemes jó állapotú gyári vagy a TOP gyári tengelye simán jó hozzá én nyúzom egy ideje (talán 3 éve 70-essel) de nem akar megdögleni.
hali
oks, köszi kipróbálom a másik gyertyával, de már nem remélek semmit, főtengely ki lett cserélve pont a gyertya miatt, de nem lett jobb, az egész blokk is, nem nagyon hallok semmi rendelleneset, félgázon simán el lehet vele közlekedni, illetve ha óvatosan gyorsítasz, de ha tőgázzal próbálsz elindulni elkezd rángatni, fulladozni a motor, aztán ha felpörgött közel max fordulatra, utána már megy...(najó néha durran egyet a kipufogó és akkor megint visszaesik fordulat...) új gyertyával megint minden ok...
Nekem a 2002es morinis di-tech be benne van a full malossi 70es tuning,csak a főtengely nincs kicserélve,(de még járatós)!Ki fogja nyírni a gyári főtengelyt?Van valakinek valami tapasztalata?met megerősített tengelyt nem találok sehol?
Reménytelen.Én is kerestem búrát.Azóta van egy komplett bontott lámpám.Én keresnék egy épet bontoban.
Köszi szépen!
És esetleg nem tudod, hogy sr 50 be lehet-e valahol első lámpabúrát kapni? Lámpa van, de a búra az hiányzik, és nem akarok 30e Ft-ot adni komplett lámpáért.
sajnos holnap meg kell látogassam a debreceni márkaképviseletet. Ma reggel a szeretett 2007-s karbis SR-em elkezdett a kipufogón keresztül erős olajszagú füstöt tolni. Miután leálltam vele (500m volt még a melóhelyig) a kipufogó még kicsit füstölgött, és láthatóan olajos volt. Gőzöm sincs mi lehet vele. Ha esetleg valaki felvilágosítana előjáróban mire számíthatok, azt megköszönöm.
Szervíz már nincs Debrecenben, Nyíregyházára viszik át. Ami volt (Mikepércsi úton) azok megszüntették az Aprilia forgalmazását és a szervízt (pedig állítólag nagyon jó szakemberekkel dolgoztak)
Mindkettőt a morini gyártja csak mivel az aprilia már 2005 óta nem gyártatja ezt a blokkot így a suzuki pici apró változtatásokat csinált asszem mintha a kompresszorcsövön meg a gyertyán is.De ez nem tuti csak hallomás.Igazából halottam már azt is hogy régionként változik a gépek beállítása tehát melegebb olasz éghajlathoz kalibrált gépek prüszkölnek itthon de ennek a valóságtartalmáról nem vagyok meggyőződve.Ami tény az enyémmel kapcsolatban hogy a gyári NGK cpr8e gyertyát kinyírta volt hogy 20 perc alatt mióta a piaggios champion RG6YC gyertyát tetem bele semmi gondja nincs.
Mi különbözteti meg a Suzuki Katana blokkos SR 50 DiTech-et és a crazzyboy féle DiTech-et? Vagy a kettő ugyanaz lenne? De a crazzyboy-é miért eszi a gyertyát, a másik meg teljesen tökéletes?
nemcsak az lehet a baja! lehet hogy főtengelyes! maga a blockánál halasz valami kissebb csörgéseket? vagy más nem oda illő hangot?
Kompresszor?Hőgomba?Vezetékezés?
Mind rendben.Ha igen más gyertya kéne bele.
Na végre egy elégedett ditech tulaj.
Sziasztok "Apriliás kolegák"!Nekem van egy 2002es Di-Techem!Kiégve vettem,10500 km-errel!vettem rá spoilereket,és azota futárkodom vele!26000 km-er van most benne,és a motorjához,egyszer sem nyultam!Mostmár nincs olyan szép hangja a blokkjának,de még mindig 90et megy,és 3liter fogyaszt(városban),és 3000 km-erenként kell vennem 1 liter 2T olajat!Tökéletesen megvagyok vele elégedve!Ja és ha valaki venni akar,akkor csak Suzuki Katana blokkost vegyen!üdv:Laci