Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csá!

Eladó 5 küllős sr felni! Irányár 10 e Ft (aludni lehet de ésszel )
(Tökéletes állapot, szürke színű, nicnsen megpatkázva!)
Érdeklőni E-mail-en dpaco@citromail.hu

Üdv:dpaco
Én is próbáltam kiégetni az enyémet amikor szét volt szedve, de nem volt szükség rá! A leömlő résznél és a kis-nagy dob közötti résznél próbálkoztam, de még ott sem volt eltömődve!
Jaja ez így igaz némi finom grafitszerű korom max ,ha trutyisodig régen rossz valami.
A ditech olyan tökéletesen ég, és kevés olajat használ, hogy mi a fészkes fenétől trutyisodna le?
Hali!
Azt szeretném kérdezni h kb mennyibe kerül szakival belerakatni ezeket a cuccokat 1 robogóba? (Henger, főtengely, karbi meg még 1-2 dolog)…jah és még vmi… nem tudná vki megmondani h mi a f@szért nem villog a ledes hátsó lámpán az indexem? Pedig vettem hozzá ellenállást rákötöttem azt is és még mindig csak folyamatosan ég a villogás helyett, ha tudtam volna h ennyi zűrrel jár ez a köcsög lámpa akkor inkább meg sem vettem volna, csak az tetszett benne h beépített indexes és így legalább letudtam vágni az sr rendszámtábla tartóját.
Válaszotokat előre is köszönöm
Ja és szerelésnél is segítség lehet
Itt mindent megtalálsz gyári számmal http://www.apriliagenuineparts...
conair azt hogyérted hogy (azt jelenti kicserélték)? minden gyári volt rajta 23e km van benne azalatt nemgyülik meg?
Nekem azt a kipuffból fekete trutyilövést csakis kizárólag reggeli elsö inditásnál csinálta mikor beinditottam és ráhuztam egy kis gázt hagyott egy foltot a földön..mindegy mostmár remélem sohatöbbet nemkell visszaraknom! és tényleg 2emberes mutatván felrakni néha.. vanvagy 10 kiló
Mile motor KFT.Dunakeszi.Vagy bontottan.Nálam, őt 8e ért.
Oké és ilyet hol találok neten újonnan?
Én meg majd megnézem pontosan hogy mint van, márha apa még nem szerelte át a másik vázba!
Hát a Japo népek nem hülyék jó valamire a 2 bowdenes megoldás talán valamelyik motordokis részél olvastam régebben egy ilyen kérdésről a totalbike-on.De hogy miről volt szó azt már nem vágom.
De igazából furcsa, mert ha van egy erős rugó, akkor az azonnal húzza vissza a szelepet az alapállapot felé, ha elengeded a gázkart. Ha meg nem lenne rugó, akkor a másik bowden tolná vissza a szelepet. Mármint a rugó szerepét váltaná fel. Így viszont azért nem jó megoldás, mert a bowden hajlékony.
Zoli bátyánk nem mondhat hülyeséget. A karbit sohasem vizsgáltam még, én is suberesre gondoltam. Mint a kisebb szekereken. Ezek szerint nem így van.
Nem akarok hülyeséget mondani, nem néztem meg rendesen, de ahogy mondja Zoli, valahogy úgy lehet. Karbis a Burgmann.
A karbiban is van pillangó szelep méghozzá jó nagy.Ezek nem tolattyúsak mint a pici robeszkarbik.
Amúgy megnéztem az SV-t mert annak tuti 2 bowdenje van egy olyasmi ív két végére van rakva mint a ditech gázbowdenje csak az egyik húzza a másik engedi és fordítva persze rugó is van. Gondolom így finomabban/pontosabban lehet vezérelni a pillangószelep mozgását mint egy bowden+rugó.
Nem légtömegmérő az autóknál van bár a célja ugyanaz.Ez csak a pillangószelep állásszögét méri egy potméter segítségével.Amúgy a szívócső előtt van megy bele a gázbowden meg egy 4 vezetékes csatlakozó.
Jut eszembe a burgmanom karbis, nincs benne pillangószelep. Mire gondolsz?
Szerintem megy, mert a nagy hő begyújtja a kokszot és elég. Sok kis összeégett koromdarab jött ki annak idején.

A burgmanon van 2 bowden? Sosem néztem. Pedig egyszer kétszer átnéztem már. Hazamegyek és megnézem. Lövésem sincs mire jó. Bár ha megnézném karbit hogy hova megy rá lehetne jönni.
Az a megoldás nem működik, hogy lánggal felhevíted izzásig, és utána kompresszorral fújod a levegőt az "égésnek"? Így elvileg végig"ég" egy vörös izzó csíkban(átmérőre gondolj)
?
Mi célja van a két gázbovdenek? Mert a pillangószelepnek rugó tart ellent.
szaisztok! érdeklődnék az sr50 karbis mociról!, mert ilyet szeretnék venni! megéri? mesélnétek róla kicsit?, ha megkérlek! bár annyira nem értek a mocikhoz! most van 8éve egy simson sr-em és 60at megy elég sokat költöttem már rá! szóval srt akarok venni! szerintetek jó ötlet?, és mindenkékk zsír ujjat! várom mielőbbi válaszotokat! és előre is köszi a tanácsokat!
Mondjuk az elég baj ha a ditech puffja trutyis. Az annyit tesz, hogy kicserélték. Azt hogy nehéz az természetes minden gyári puff nehéz. Mikor leszedtem a keeway focusomról át kellett hívni apámat mert egyedül nem bírtam leemelni.. Na viccel kívül az is baszott nehéz volt. Mikor tökéletlen az égés előfordul, hogy lő egy kis feketét de akkor szaggat rángat.

Kipufogó takarítás:
1. lánggal kiégetheted (leég a festés is mint szar)
2. szétvághatod.
Én kiégetném. Volt egy hondám ami itta az olajat és lőtte a kipuffba. Iszonyat hogy füstölt, de ment. Lánggal égettük ki. Jó lett.
Még itt vagyok. Felteheted a kérdésed a burgmannal kapcsolatban.