hülyeséget írtam nem a kuplung vált fel gyorsan hanem a varió de lényeg az hogy ez minimális eredményt hoz,(persze ha rosszul van behangolva jelen állapotában akkor sokkal jobb lesz) sportkipuff sokkal nagyobb teljesitményt ad egy multivar varióval mint a sima görgöcsere!
ha valakit érdekel van eladó középsztenderem piaggio blokkos ditechre és gyári kipuff,elsö plexi(karcos) fekete.elsö zsir ujj féktárcsa,zsir ujj fehér malossi kontrasztrugó és 7.2 grammos görgők.gyári variátor és gyári kuplung kék rugókkal ami érdekel cserébe ujj kasznis Sr factory ról gyári tükör 2db.vagy hullámos féktárcsa..jöhet minden hasonló ha érdekel valami akkor gregus16@gmail.com ra dobj 1 emailt és megbeszéljük
igen jóltudod,kisseb görgö =jobb gyorsulás DE kissebb végsebesség! nagyobb görgö lassabb gyorsulás és pár km/h val nagyobb végsebesség!Kicserélheted a görgöt de tökéletesen csak a megfelelö beállitással lesz!korán vált a kuplung fel és nem adja le jól a motor erejét! itt vannak a gyári görgök mérete és sullyai: http://www.egumotors.hu/index....
itt pedig a varió behangolása! :http://www.egumotors.hu/index....
olvasd el ebböl megtudsz mindent!sok hasznos dolgot leír!
lesz ÁPR.4 én motoros-túra, nemtúl nagy, de robogosoknak is!
Debrecen -Abádszalók között a debreceni CORA parolojátol indul ugytudom, 1200 egy ebéd abádsz.on de elöre lekelladni a rendelést 3 menü van, ha érdekel vkit leirom bővebben
Tudtommal ha te kisebb sulyut teszel bele,akkor hamarabb kiold a kuplung,és könnyebben gyorsul. Ha nehezebbet akkor meg nehezebben forog és magasabb a végsebessége. De lehet tévedek.
Szia!
Ha tölteni akarod akkor ügyelj a töltőáramra és ne töltsd túl sokáig, hacsak nem motorhoz való automata töltővel töltesz.
Pld.: egy 3 A-es akksit max. 300MA-el töltsd.
ati 445 ha van potkulcsd a ditech hez akkor szed szét a zárat és vedd ki a beletört darabot a régi sré nemhiszem hogy jó bele!ha nemmegy sehogy és potkulcs sincsen akkor zárszettet vegyél rá vagy néz körül vaterán expressen árulnak bontott ditechböl zárszetteket pár ezerét azthiszem nemmondok árat inkább nemtudom mennyi. vagy: www.robogobonto.hu
Hy,görgőtöl nemlesz harapósabb!a görgöböl csak egy súllyú a megfelelö beállitás ha kisebb vagy nagyobbat raksz bele az vagy a végsebesség vagy a gyorsulás kárára megy majd!nincsen 2 beálllitási lehetöség,amivel tökéletes lenne!70es henger,kipuff vario csere megoldja de az 100körül van összesen!
Hyhy!
Tudnátok segíteni, hogy milyen görgő szettet érdemes vennem a 2003-as DiTechembe? Vm olyasmit szeretnék, amitől a motor kicsit harapósabb lesz. Előre is köszi
Bye
sziasztok. van két SR-em. egy 96-os , és egy 2002 es di tech. a di tech gyujtáskapcsolójába beletört a kulcs és azt szeretném kérdezni, hogy a régebbi 96-os sr zárja jó lenne szerintetek bele ? ? mert akkor kicserélem, és még ma tudok menni...
Sziasztok.Lenne egy kis gondom a mocimmal(morinis ditech).A télen kapott egy kis felújítást motorikusan.Ma elősször megpróbáltam elindítani,de csak nagy killódások árán sikerült.Elősször is csak alapjáraton ketyergett,vagy még az alatt.Ha odahúztam neki akkor lefulladt.Ma már odáig eljutottam vele hogy azért elindul,de nem az igazi.Csak egyszerűen nincs rajt alapjárat,felpörög rendesen,meg tartja is a fordulatot,de alapjárat az nem akar lenni rajta.Lehet hogy az elektronikája állítodott el?Ha tudtok légyszi segítsetek.Előre is köszi.
ha valakit érdekel van eladó középsztenderem piaggio blokkos ditechre és gyári kipuff,elsö plexi(karcos) fekete.elsö zsir ujj féktárcsa,zsir ujj fehér malossi kontrasztrugó és 7.2 grammos görgők.gyári variátor és gyári kuplung kék rugókkal ami érdekel cserébe ujj kasznis Sr factory ról gyári tükör 2db.vagy hullámos féktárcsa..jöhet minden hasonló ha érdekel valami akkor gregus16@gmail.com ra dobj 1 emailt és megbeszéljük