Hát KB így kéne csinálni.Ráteszel egy nyomásmérő órát de ne csak úgy odatartva hanem jól.Nem ereszt semelyik csatlakozónál?A cső nincs kirepedezve sehol?Ha minden jó és indítózásnál nem megy fel 4 barra minimum akkor gáz van.Lehet a fenékszelep is kuka akkor a felújító nem segít.
Hogy kell a kompresszor nyomását megnézni?Ráteszek a csövére 1 nyomásmérőt és indítózok?Mert így csak 1 barit mutat,ti pedig 5-6 ot írtok?Beleraktam a felújítót is,de pont1.Lehet ez a szar?légyszi segítsen valaki!
Köszönöm a sok hasznos infót!
Hát olyan nagyon messze távokat nem tervezek,de lehet,hogy a lacházai robogós talira eltépnék,bámulni,tanulni......Az idén megrendezik?Mint már említettem Pest megyében lakom,és csak boltbajárni,melózni,meccsrejárni használnám,ezek nem olyan hatalmas távok,de viszont ha ráülök nehéz róla leszállnom.Most már írtatok annyi kipuffot,hogy teljessen tanácstalan lettem,szerintem a következő lesz:kivetetem a gyári fojtásokat megyek vele2-3ezret,majd utánna dobatok rá vmit(ha még meglesz)
köszi:$!Jaa ez morini blokk,pigishez nem néztem,de lehet van nekik,érdemes megereszteni egy telefont.Használtan vettem,de nagyon jó állapotban volt,csak el kellett vinnem,lakatoshoz,mert minarellire való volt,pedig rákérdeztem a gyerekre vagy 3x...
Nekem a polini van rajta,1000km-ig járattam,aztán hajrá!:)érdemes messzebbre menni,ha városban járatod sok az indulás-sávváltás,amit nem nagyon lehet tatásan csinálni:)görgőket 6.5gr-et használok,sárga nyomórugóval,de ez ízlés kérdése,ha mondjuk messzebbre jársz vele,lehet nehezebb is...
Ha kiveszik a folytást,óra szerint simán viszi majd a 80at.TT,ZX jók,technigas next-r nekem nagyon jó volt, anno mikor 50es volt,óra szerint(nekem még a 120as van benne)95körül lépett vele,tudom ajánlani,az ára is tűrhető.Ha elfogadsz egy tanácsot és belefér a költségvetésedbe,krómozott kipuffot vegyél,a sima lakozott csak addig szép még kicsit bebarnul,utána leég a lakk és elkezd rozsdálni:(Ha esik picit,már nem viszem ki a mocit,de akkor is.Lehet festegetni,de az sem tartós,szóval ha lehet inkább krómos.
TSA!Nincs közöttetek miskolci,vagy környékbeli!Nem tudom ki ért a környékünkön a di-tech-hez!Jó lenne valami segítség,hová érdemes vinni ha szar lesz a gép a gyertya csere után is!Köszönet
Mennyibe kerülhet? Na ne idegesíts! Ha vannak hozzá eszközeid, meg tudod, hogyan kell csinálni, akkor kb 1 óra (lehet sokat mondtam). Nekem még kevesebb időbe telt. De ha gyenge a fékhatás, akkor nézd meg a betéteket, mert lehet kopottak. De a fékhatás betétfüggő, mert nekem volt piros malossi betétem, azzonnal lehetett vele stoppie-zni, de ette a gyári tárcsát. Az RMS, ami most van, pedig a malossi-hoz képest gyengébben fog, persze megfelelő, de megbarátkozott a tárcsával.
Köszönöm!
Jelenleg 1058km van benne....
A 60Km/h nekem egy picit lassúnak tűnik,szeretném azt a 70-80,ha ez megvan akkor nekem az már elég.Fojtások kivétele után összejöhet?Bízom benne
Sziasztok!
Csütörtökön vettem meg első motoromat egy 2003mas aprilia SR 50-t! Teljesen gyári, nagyon szép volt! Igen mert már csúsztam is vele...:S Pár kis karc lett rajta. De nem ez aggaszt, hanem az első fék nem annyira akar fogni! Egy légtelenítés kb mennyibe kerülhet?
nemtom pontosan, hogy hány km van benne, de várj vele... 4-5 ezer km-t menj előtte.. addigra eléggé összekopnak a cuccok... ha fojtáskivétel után kiveszed, akkor az nem a legjobb a motornak.. a sportkiputól magasabb ford.számon fog járni..
Köszi az eddigi tanácsokat!az érdekelne még,hogy a malossi 70-es hengert meddig kell járatni?+leo zx van rajta hány grammos görgők kelenek szerintetek?
Membránt néztétek már?