Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez az egyetlen dolog ami nem igaz. Miért lenne lomhább mint a karbis társa? Nehezebben lehet tuningolni, és a szervíz problémásabb a szakértelem hiányától, drágább alkatrészek (kompresszor, légtömegmérő) érzékenyebb konstrukció, és nem utolsó sorban 150e-vel drágább. Én nem vennék újonnan sem.
csak egy hülye kérdés: miért pont ditech? alapból drágább és ha abban elromlik valami, akkor az drágább mint a karbis változat alkatrészei.. lehet kevesebbet eszik meg kicsit jobban megy...
azt is vedd figyelembe, hogy nem sok helyen értenek hozzá...
Szeretnék venni egy új ditech-et.. Nagyon rossz teszteket olvastam itt róluk..
Tényleg ilyen lomhák?
Cáfolja ezt meg valami injectoros SR tulaj!

Én újat vennék egyébként..
Helo!

Ha nem sajnálod a pénzed akkor: Laser X-pro, Hebo performer, Yasuni Z.. stb..
Nekem a régi Runner-en Hebo performer van fent, nagyon jó..
szia! szép, az enyém is ilyen:)
Persze hogy felrakhatod, de a ZX akkor jó, ha mással is akarod bővíteni a tuningot később. Ha csak csövet akarsz rá, akkor elég a TT. De erről a szakértők majd bőven ellátnak információval itt a fórumon.
Aprilia Sr 50 Sport Pro Street-re( 2007,50cm3)Fotók az adatlapomon,felrakhatom a Leo Vince Zx-et,vagy esetleg más alternatíva?
Köszönöm.
köszi
Én plussz 15 fokról beszéltem de mindegy.

A ledes index elé meg ellenállást kell beforrasztani hogy ugyanolyan legyen ellenállás szempontjából mint a normál izzóé.Vagy ki kell az index relét cserélni hogy passzoljon az indexhez.
Nekem meg egy olyan kérdésem lenne, hogy vettem egy ledes hátsó lámpát beépített indexel. Sikerült bekötnöm nagyon faszán néz ki és legalább letudtam vágni azt az undorító sárvédőt az sr-ről csak az a nagy gondom van h nem villog az indexem hanem folyamatosan ég ha bekapcsolom Nem tudna valaki segíteni hogy ez mitől lehet?
Mármint az Ngk kétpólusú nálam nyerő
Az én sr-em garázsba van, télen - 5 fok alá nem hűl a levegő. Második indításra már pöfög. Nekem semmi baja nincs a hidegben.
Sötétített index burához narancssárga égők szükségesek, különben fehéren fog világítani az indexed ha nem cseréled ki! én is most vettem karbonos indexbúrát, meg hozzá narancssárga izzókat és nagyon jól mutat a full fekete sr-emhez
Ja és sötétített indexbúrákhoz jó a gyárilag előírt izzó,ami van a mociban?
Sokak szerint a Mobil1 a legjobb Di-Tech-be, de szerintetek ezt is szeretné?Van vkinek tapasztalata vele? https://bolt.egumotors.hu/inde...
Kipuff kérdésben,észrevétel,tanács,javaslat?
Mert egy idióta vagy.Valakinek melletted okosnak is kell lennie.Még a végén a balos cipőt a jobb lábadra veszed a jobbost meg a balra.
már megint miért okoskodsz
... . .
Ha 2 naponta beírod a gépedet ide eladónak sem fogsz többet elérni.Inkább a nagyobb hirdetési oldalakra tedd fel többet érsz vele.Bár míg faszig érő hó van nem lessz rá kapás viszont ha kitavaszodik minden bizonnyal el tudod passzolni.
Halihó!
Eladó egy aprilia Sr50-es nagytestű robogó!
Az ára 100000 Ft
Érdeklődj a 06-30-269-8082-es telefonszámon, vagy e-mail-ben: roverpetike@citromail.hu
Illetve itt a fórumon
NEkem is fulladt meg köpködött a denso nak annak a fajtájátol amit zoli is irt!alig mentem vele 100km et..40nél odahuztam és durrogott lefulladt stb..ngk cpr8e bevált a championt meg nem probáltam még..szerintem cseréld ki..
A hőgombát mindig kijelezte a műszer,de a csere után se változott!Más hibakód nincs,csak a magas fordulat.A szakszervízben csak álltak felette!jobbnak láttam elhozni!Remélem tud valaki segíteni!
ja,hőgomba lett cserélve!
morini!denso gyertya a többit még nem tom!
Nekem a denso MU31ETR kifejezett diteches 2 pólusú 530 Km birt.De a pigis championRG6YC elég rendesen birja bár 15 fok alatt simán csinálja a puff/durr magánszámát felette semmit.Húz mint disznó a makkosban.