Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Bocs h. ide írok, cska nem leltem ide vágó topikot!
Yamaha TRY-hoz nicsn valakinek első teleszkópja?
vagy esetleg nemtudjátok h. mié jó még bele?
a sportkipuról az a véleményem, hogy először faszán kopjanak össze az alkatrészek és csak utánna jöhet..
figyu, nemtom, hogy a többiek hogy vannak vele, de a fojtások kivételét inkább bízd rá szakemberre... sok helyen van és utánna kicsit át is kell állítani a motort...
TT vagy ZX... én nem nagyon értek hozzá, de tény, hogy a TT akkor jobb, ha nem nagyon akarod tunningolni.. a ZX meg azokra jó, amelyeknél más is változtatva van
Én anyagiakban a 25-35 közötti kategóriát céloznám meg,kipuval kapcsolatban.
Köszönöm.
Nos nekem úgymond egy tartozás fejében lett ez a motorom,és akkor úgy voltam vele,hogy megkapja az asszony,de mint már írtam neki az NRG,vagy a Runner tetszene..............ezért fogom használlni én az SR-t.Ezért kérdezek tőletek sokszor,mégha néha hülyén is hangzik,de köszönöm a válaszokat.Nos akkor eddig 1"szavazatot"kapott a Leo TT,Érvek ellenérvek?Ki mit javasol?Gyári kipu fojtások kivitétel(vakcsövek levágása)vagy sport cső,és teljes egészben marad a gyári,ha esetleg késöbb eladásra kerül a sor.
Én az utóbbi felvetéssel szimpatizálok,de kérném a ti tanácsotokat is.
Köszönöm!
Előbb utóbb mindenki megtalálja a hibát nem olyan bonyolult a dolog.Itt inkább arról van szó hogy túl sok szervízóradíjat kell a hibakeresésre számolni és így nem éri meg mert a tulaj szíjja a fogát. Egy zárlat megkeresésére vagy nem tipikus hiba megtalálására elmegy egy csomó idő.Ezért nem szivesen tökölnek vele.Most mondjuk egy diteches szerelő egyből oda nyúl ahova kell és fizetsz egy kompresszor felújítást anyaggal 10e ért mondjuk a sima szerelő kicserél 3 gyertyát megfuratja a kóceráljt szétszedi 5x és neked kerül 35-40e be simán.És még mindig nem jó a gép na itt kezdődnek az anyázások.Mikor nekem a kezembe nyomták 3 éve a computert hogy döglött.Két hétig jártam is egy gyárival amit 27e ért vetettek meg velem majd kísérletképp visszadugtam a malossit.Na azóta is avval megy a gép de plusz 15 fok alatt köhög rendesn és folyamatosan ég a chek lámpa mivel valami láma rádugta egy pigisre és azóta keresi a külső légnyomásmérőt.
Ja, gondolkodtam használton is..
De új motor a legjobb motor!
Főleg így olcsóbban, inkább az új mellett döntök!

Azért köszi!
az a motor fix, hogy fain gép.. értő kezek gondozták...
miért nem veszed meg zoliét?:S mármint ha már eladó a gép...
Értem..
Hár mondjuk a szervízzel nem lesz baj, egyik jó ismerősöm csinálja..
Ezért vennék újat, ár alatt..

Azért még tényleg átgondolom, köszi!
youtube?
Hát sok fakezű szervizest ismerek de hogy nem lehet otthon szerelni az kicsit túlzás.Én otthon szerelem.Igaz már nem sokáig el kell adni.A legnagyobb szívás hogy nem tudod árában eladni mert mindenki hallomás útján mondja hogy hú ha elromlik drága lessz.Ugyan aki ezt mondja nem volt ditechje de szent meggyőződés mindig tartja hogy drága lessz.Bontott inyektor egy karbi árában van KB a levegő inyektor szintúgy és a kettő nemigen szokott egyszerre elromlani.De mindenki inkább vegyen karbist annál is inkább mivel egyre inkább ki fog halni.
Zoli megtalálja a hibát. Elég régóta pályolgatja már a ditechek lelkét. Ő már elég sok mindennel találkozott. Van műszaki érzéke, és ráadásul még esze is hozzá.
Bizos nincs itt senkinek új SR-ből injectorosa?
Kiváncsilennék hogyan megy..
Azt mondják majd nem rendeltetés szerű használat, rossz üzemanyag stb... De szervíze válogatja. Én nem mennék bele. A tököm pereskedne utána. Én karbisat vennék.
igen, megcsinálják, de azért is fizetsz.. mondom, egy jó szerelő kell vagy zoli32 különben keresgéli a hibát, de nem találja meg.. a ditech egy nagyon érzékeny motor... én legalábbis ezt hallottam róla

én is újonnan vettem a karibst és nem bántam meg.
Ja, lehet, hogy igazad van..

Ha bármi baj van az injectorral saját költségre kell kifizetni? Ilyen szemétséget..
Lesz itt érv, ellenérv, ha neked bevált és most újat veszel azért biztosan nem fogsz csalódni. Mondjuk az új az csak új.
Értem, kösz!

Azért esküszöm a ditech-re ennyire mert már volt egy morini ditech-em (Suzuki KatanaR) volt rajta sportkipufogó és chiptuning..
Szinte mindent otthagytam velem, alig fogyasztott valamit és semmi de semmi baja nem volt!

Úgyhogy én eddig az injector pozitívumait használtam ki!

Szerintem nem szervízigényes az új piaggio blokkos injectoros SR, ha újat vesz az ember..
Használtnál én is karbisat vennék, de ha új, és vigyázok rá akkor azzal se lesz semmi!
Vagy ha bármi baj történik szakszervízben garira megcsinálják..
Gari csak a vázra van. Ugyanúgy csengettyűzöl minden alkatrészt és szervízdíjat. Zavart, hogy elég sűrűn kell gyertyát cserélni ha gond van megeszik többet is. (darabja 2e) volt egy hondám a 4 év alatt nem cseréltem gyertyát. Hmmm. Egyszer megállt alattam. (leesett a karbi.) illetve mégegyszer, mikor kilyukadt a benzincső és elfolyt a benzin. Én már csak a karbisnak hiszek, vagy legyen 4t injektor.
igen.. a ditech-hez egy nagyon jó kezű szerelő kell...
ha rosszul van összerakva, akkor egy életen át a szervízben lesz... tény az, hogy gyorsabb a karbisnál, DE nem sokkal...
Alapvetően ez tényleg hülye kérdés.Mivel újonnan veszi ketyeg rá az 5 év gari az újabbak messzemenőkig kevesebbet romlanak el mint a régiek.És mivel tél is van meg válság is szerintem a 150e árkülömbség javát is le lehetne alkudni.Akkor meg elég jó ajánlat lehet.Persze nem tuningmániásnak hanem annak aki A-B be szeretne eljutni kis fogyasztással.
A piaggio ditechre is igaz a szakértelem hiánya, drágább új motor, drága alkatrész, érzékeny konstrukció. Talán valamivel megbízhatóbb mint a morini. De a piaggiot sem tudod otthon szerelni, max gyertyát cserélni. Csak a fogyasztásért? Én nem vennék újra már.
Szerintem nem igazán van közöttünk Factory tulaj... DiTechről tudok (tudunk) véleményt mondani, nekem Morini-s van, de az újba már egy teljesen más (Piaggio) blokkot raknak. Szóval passz.
Én olyat vennék ami Ivokának van. Király festés, újszerű állapot. Nekem tetszik nagyon. Egyszerű motor, amit szükség esetén otthon is lehet gyógyitani.