Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én használtan vettem 2éve egy uvex boss sisakot(6000ft ),nagyon bevált,ha veszek akkor csak ebben a márkában gondolkozom,ősszel mikor mentem vele épphogy bepárásodott az orromnál,de ahogy elindultam azonnal kitisztult,nembeszélve a szíj rögzítéséről,ami egykezes
Volt már rajtam pár olcsóbb sisak,de úgy bepárált,hogy nem láttam semmit...Vettem tavaly egy felnyitható állrészű grex sisakot,egyszer volt rajtam,el is adtam villámgyorsan,mert az is párásodott,mint egy üvegház Az új ára sem olyan húzós szerintem olyan 20-30 körül,ha vigyázol rá megéri,mivel én ütöm vágom inkább maradtam a használtnál Nézz szét a vaterán,találsz újat és használtat is jóáron
Bizony, hangolni kell hozzá a hajtást, mert nagyobb fordulaton dolgozik. Egyébként (saját vélemény) szerintem nem dob annyit a motoron egy sport kipufogó, mint amennyibe kerül, meg buta hangja is van. Szóval én lehet maradi vagyok, de nem tuningolom a gépet sehogy. Természetesen tiszteletben tartom annak is a véleményét, aki nem így gondolja.
Olvasgattam erről a :LS2 Delta nevezetű sisakról,amit dicsérnek a tesztek során,eredetileg Spanyol cég,de Kínai,gyárakban készül(de mi nem készül ott ),kesztyűre Shox-ra gondoltam,bár lehet,hogy tök felesleges.
Másik kérdés,ha egy az egyben lecserélem a kipuffot,egy sport-ra(Leo VinceZX,TTés megmarad az eredeti gyári kipu,(amit majd késöbb visszarakhatok)akkor már görgőznöm is kéne?
Kizárólag 50cm3-ben gondolkodom.
Köszönöm a hasznos infókat.
Nem vészesek ezek árba párezer forint ettől sokkal többe kerül ha szaki csinálja.Bár ha a munkát nézzük ami vele van lehet jobban megéri kifizetni és a készet felrakni.
Nekem CMS gp2 bukóm van és nem is vészes árban 18000 körül meglehet venni.
őőőő.... Asszem maradok a szakembereknél, mert nem igazán van eszközöm.
Építő jellegű kritikának szántam amit mondtam, szal nem rosszindulatból.
Nézd meg az adatlapomon a bukómat. JEB'S helmet, valami olasz, 20 ért vettem, de van ennél jobb is már. Szerintem kivehető (és mosható) béléseset vegyél. A fő szempont, hogy mennyit akarsz rászánni, és milyen típusút (nyitott zárt...). Innentől már sokféléből lehet választani.
Olcsóbbnak olcsóbb csak szar meló! Először lemarattam a festéket róla kromofággal utánna meg csiszolás 180-as papirtól egészen 2000-ig mikor ezzel megagy akkor jöhet a polírpaszta meg a rongykorong és kifényesíted.
Sajna a szervízben való kivetetés elég macerás,mert Pesten lett véve a motor,és én Újhartyánon lakom(50km),és vagy az M5-ön mennék,amit nem lehet,vagy az 50-en(5-ös fő út)ami elég veszélyes,így marad egy megbízható,hozzáértő szerelő.
Köszi.
Én ált.a fórumra mindig tanácsért,segítségért jövök,ezért szeretném majd minnél több ember véleményét kikérni a kérdéseimmel kapcsolatban.Se kesztyűm,se bukóm,nem mintha nagyon akarnék venni,de előbb-utóbb muszáj lesz(bukó),ezért kérdezném a márkákat,ár-érték arányban,ti mit javasoltok,ki mire esküszik,melyik vált be?Persze nekem is a AGV,Nolan stb.tetszenek,de nem szeretnék 70-80-120ezret kiadni a bukóért,kesztyű témában,pedig gózom sincs(késő őszi,kora téli)időszakra gondolok.
Köszönöm
Hogyan csináltad, és mivel? (Érdekelnek a költségcsökkentés érdekében) Kíváncsi lennék rá, mert ha így olcsóbb, mint megcsináltatni, lehet nekiállnék valamikor...
Hello! Ingyen volt mert én csináltam
Szerintem,vetesd ki a fojtásokat,de szervizben,hogy a garancia megmaradjon rajta.Attól még nem lesz semmi baja,ha kiveteted azért vannak benne,hogy bizonyos országok sebességkorlátozásainak eleget tegyenek,valamint amíg a moci bejáratós,a hülyegyerek ne tudja széthajtani és ezáltal garanciális javításra visszavinni.
Ha már bejárattad,érdemes kivetetni,utána is lehet normálisan közlekedni vele,de jó az a tudat,hogy van egy kis többlet teljesítmény,ha kell ha 80as órád van 65-70utazóval vígan mehetsz vele,semmi baja nem lesz,maxon olyan 90körül fog szaladni(óra szerint)
Üdv!

Jardine: szerintem én fix hogy szétvágatom, mert más megoldást már nem látok. Amúgy azért necces, mert valami speckó hegesztővel kell összevarrni, hogy ne legyen csúnya.

Tevez11: szerintem vedd ki nyugodtan a fojtásokat, mert attól lesz gyári a motor, hogy úgy megy, mint a többi (gyári). Mondjuk nekem is benne volt a variátor fojtása, pedig én 5900 km-rel vettem. Tuningolni, meg nem muszály... Én sem teszem, bőven teljesíti, amit egy 50-estől el lehet várni.

Öcsi78: szépek a felpolírozott felnijeid. Mennyibe voltak? Mert nekem is ez a tervem velük...

Gyors tavaszt!
Köszönöm!
Még spekulálok rajta,mert így tényleg full gyári a motor,amit hosszú távra vettem"nyugdíjas bácsika"motornak,és ha kivetetem a fojtást utánna megindul a lavina a Tuning irányába,ha pedig késöbb eladásra kerülne a sor akkor a gyári gépet könnyebb eladni,legalább is én így gondolom.
Hello! A kipufogón vannak vakcsövek ezeket kell levágni és a helyét beheggeszteni, a karbi és a levegőszűrő között egy lyukacsos rézlap van amit ki kell venni és a variátor meg a külső tárcsa között lévő gyűrűt kell eltávolítani.Ezek után meg újra hangolni a motort
Sziasztok!
Sikerült végig olvasnom a fórumot(bele telt egy kis időbe....)és rengeteg hasznos infót tudtam meg a motoromról.Most mégis egy olyan kéréssel fordulnék hozzátok,amire szeretném ha segítenétek.1057km van a motorban,és a "folytás(okat)szeretném belőle kivetetni,nem szervízben,hanem motorszerelőnél.Tudnátok segíteni,hogy ebben a tipusban hol találhatóak?A fényképeim között fent van a motor.Mert nem vagyok egy Valentino Rossi de ez az 50-60km/h max.sebesség az egy picit karcsú.
Köszönöm előre is az infókat.
Adios
Eltaláltad coolbiker .Arra gyanakszom , hogy elég kokszos lehet , mert néha "röfög".Nekem Honda Diom volt régen és annál működött a kipuff kiégetés, mondjuk annak egyenes kipufja volt.Lehet nekem is az marad, hogy szétvágatom, kiégetem aztán vissza.Attól sztem jobb lesz. De ezt nemtom ki csinálja meg. Egy jó lakatos sztem meg tudná. Na további szép napot.
Ez sajnos a múszer része nincs külön a teljes műszert kell cserélni vagy javítani.
Igen,csak ami a csőben van annyi folyik ki...
Hali!
Van valakinek műszerfalra kijelző?
Raktam fel képet mire gondolok.
Jah van egy kérdésem! A benzinszívattyú és az injektor közötti benzincsövet ki kell cserélnem, mert szét van repedezve. Nos, ha lehúzom a szivattyúról, akkor nem fog folyni a benzin. Mármint csak annyi amenyni a csőben van. Ugye?
Az tiszta sor, h ha nincs sérülés, akkor is sok a munka. Szerencsére van egy festő haverja apának, aki anyagárba megcsinálja. A 400as burgman nagyrobogót 10E Ft körül csinálta meg. És metálfény is van rajta. Nekem az akadály most talán a pénz. Van félretett pénzem, meg dolgozok is a suli mellett, meg van ösztöndíjam is. Csak a laptop 150E felett van, azonkívül van egy bnőm is . Igazából jövő nyárra tervezem.
Majd megpróbálok valami spéci anyagot szereztetni rá, ez már csak részletkérdés. Az enyémet sem az én hibámból kell kijavítani, hanem mert az előző gazdák tanyáltak vele, bátyám meg mindezt megkoronázta áprilisban, egy murvás elcsúszással. Szal rendbe vagyunk. A magyar közlekedésről csak annyit, hogy felénk sem ismeretes az index és a tolerancia alkalmazása.
A pakliba meg benne van, hogy eltaknyolhat az ember, és oda a munka, de én nagyon csinján bánok a géppel (túlzottan is néha).
Lali, akkor gittelni kell, meg csiszolni annyit, mint az állat. Ha befejeztem, akkor elmondok mindent nektek, de még a java hátra van. Meg sok mindent akarok rá, pl: új üléshuzat, kereket felpolírozni, trepni taposót... meg ilyenek, szal nem mostanában lesz olyan, mint amilyennek képzelem, de ha a festés megvan, megosztom veletek. Csak a jóidőre várok, hogy lehessen fújni.
Sajnos benne van a pakliban. Csak az a baj, h mindig más baromsága miatt szív az ember. Mindig az ártatlan hal meg. És akárhogy vigyázol, akármilyen óvatosan, körültekintően vezetsz, mindig te szívod meg! A rendőr akkor fényképez le amikor 61-el mész városban, bezzeg aki 120-szal söpör végig lakott területen, az megússza! Mindegy, nagyon elkeserítő a magyar közlekedés. Tisztelet a pár kivételnek, aki legalább indexel kanyarodáskor.