Az igaz hogy az sr-é (is) szárazon futó variátor,a múltkor szedtem szét egy 4ütemű 125-ös hondát,na az aztán teli volt pakolva zsírral rendesen
NADE : Ez saját tapasztalat,amióta kenem a görgőket,(a malossit,meg a motoforce-ot is )sokkal szebb lett a külső részük,nem kopnak annyira,nekem nagyon bevált,ugyanezzel a cuccal kenem a csapszeget és a kuplungharang tűgörgős csapágyát.Természetesen ésszel kell csinálni,a görgőket és a csapágyakat is csak finoman szabad bekenni,ne tocsogjon a kenőanyagban,hanem csak egy vékony filmet szabad felvinni,ellenkező esetben több kár lesz mint haszon
mondhat bárki bármit,ez le van tesztelve és műxik!Ajánlom másoknak is, kb 1500ftba kerül,ahol vettem motorosbolt, az az egüvel van kapcsolatban,de ha érdekel valakit megkérdezem,hogy konkrétan honnan szerezte be.
Ivoka szerintem ahoz kell erösebb (Hajtás) hogy folyamatosan gyorsulj meg lassits!hosszu távon egyenletes menetben nem anniyra megterhelö.a hajtás alat mi értesz? mert az a kuplunk vario és a szij..ami ott melegedhet az a görgö meg a kuplung ferodon rétege meg a szij, ebből a szij az ami feladhatja.sztem ajánlott egy kevlár szij és nem lesz vele gondod..a többi meg maga módján hűtve van.görgőt is érdemes cserélni 4ezer km-enként..motor meg ha elérte a üzemi hőjét és nincs vele gond nem megy feljebb a hőmérséklete!vizpumpa ha rendbe van, van benne hűtöfolyadék és minőségi olaj,avval sem lehet gond!én napi 30at mentem városba!az szerintem felér 60km egyenletes főuttal..
a varió kifejezettem SZÁRAZON fútó variátor ,nem kell rá semilyen kence,csak a stage6 hoz..aztmeg nem gyári mociba ajálnják .sztem böven jó egy jóminöségü szett max 3ezer..(6db)
Sziasztok!Lenne egy olyan kérdésem,hogy az ábrán a 14-es számmal feltüntetett gyűrűnek mi a szerepe?Az vmi hézagoló,vagy mi?És az felcsúszik a 13-ra,vagy csak elötte van,mert úgy az ábrán nagyobbnak tűnik.Csak azért kérdeném mert ez enyémbe nincs ilyen,vagy csak ez előző tulaj elfelejtette visszatenni.Előre is köszi!
Én sosem használtam kenőanyagot.Az valszeg a zsíros variokhoz kell.Sima normálhoz nem.
Én ha állítani akarod és játszol a súlyokkal inkább a készletet venném.1800 a 3 db abból 2 kell mert 6 a variogörgők száma a egy varioban. https://bolt.egumotors.hu/inde...
Ezek jók próbára utána ha megvan az ideális súly lehet egy malossi készletet venni.
Speciális
kenőanyagot is tartalmaz a csomag, amivel vékonyan meg kell kenni a görgőket!
ehez mért kell aza kis "speciális kenőanyag"? ha az csak...ugy:D és jo a variomhoz..(mért ne lenne jó?) akkor iylet veszek 1800 sztem elég korrekt
Sziasztok, az érdekelne h szerintetek, pl egy malossi red-filter vagy egy hasonló áru direkt szűrő a jobb választás? gondolok itt a henger élettartamára és a teljesitvénynövekedésre ~nagyobb fúvóka mellett! köszi előre is!
Én használtan vettem,2000km van ebben is részemről,előtte állítólag 1000körül futott.így nézett ki még festés előtt,teljesen fémig le lett tisztítva,jó kis meló volt nem vált be a 70es hengerhez,szerintem visszafogja,50es-hez inkább jó.Valamint egy kicsit módosítva lett a dőlésszöge,hogy hátul ne lógjon,hanem valami normális kinézete legyen.A képeim között látszik a különbség,hogy milyen volt és milyen lett. Akarok helyette egy reversét stb...16e az irányár.
én is azt akarom, hogy végig bírja a nyarat, a motort magát nem féltem, mert bírnia kell:) csak a "hajtóműt" vagy hogy mondják:)
én azt akarom, hogy tartósan bírja a terhelést, mert a városi keménykedés nem az én stílusom...
rövid távon jót tesz a motornak is ha magas a ford.szám, de tartósan nem, mert jobban kopnak az alkatrészek... a kipuff is jobb lesz, ha időnként odahúzol neki.
JAh és ha kell valakinek gyári varó,gyári plexi (picit sérült),gyári kipuff,középsztender vagy esetleg bontott öninditó piaggiós ditechre körlámpás! az irjon Gregus16@gmail.com vagy msn: gregus14@freemail.hu ra CSere érdekel malossi multivar ra!
ahha a fordulatszámot korlátozza de böven birja a fölött is!nemtudom menniyt pörög de viszonylag elég keveset!szóval +1000 nemhiszem hogy megviseli ha 4000ren pörög..az ujjakon van ford.mérö ők vágják!eben nemvagyok otthon!egy szezon alatt mentem 7ezer kmet!februárba vettem és októberben raktam le! az alatt 2x toltam egy tömités miatt a benzincsönél..elfáradt,egyszer +a szij szakadt el .a cserélendö,kopo alkatrészekre figyelsz és karbantartod akkor viszonozza azért ujjitom most hogy nyáron pöpec legyen!
"Nekem is ezz volt a bajom hogy városban (megállás-gyorsitás) nál nem olan pörgős...hogy miért nem tudom!van amikor ment mint a golyo volt amikor meg szép ráérösen gyorsult!" - a computer a motort védi... ha úgy látja jól, lassítja a gyorsulást, nehogy sérüljön valami.. sztem, de javítsatok ki ha rosszul gondolom
NADE : Ez saját tapasztalat,amióta kenem a görgőket,(a malossit,meg a motoforce-ot is )sokkal szebb lett a külső részük,nem kopnak annyira,nekem nagyon bevált,ugyanezzel a cuccal kenem a csapszeget és a kuplungharang tűgörgős csapágyát.Természetesen ésszel kell csinálni,a görgőket és a csapágyakat is csak finoman szabad bekenni,ne tocsogjon a kenőanyagban,hanem csak egy vékony filmet szabad felvinni,ellenkező esetben több kár lesz mint haszon
mondhat bárki bármit,ez le van tesztelve és műxik!Ajánlom másoknak is, kb 1500ftba kerül,ahol vettem motorosbolt, az az egüvel van kapcsolatban,de ha érdekel valakit megkérdezem,hogy konkrétan honnan szerezte be.