Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
a jogom kipufogójánál a benzines trükk működött...
ennél a kipufnál sztem nem jönne össze...
ez csak elmélet, most találtam ki: felhevíted a csövet és festékszóróból (nekem van a kompresszorhoz) benzint spriccelsz bele... az izzó csőtől belobbanna a benzin... és sztem leszedné a cuccot... vagy ez hülyeség?:S
Hát Lali, ez mind szépen és jól hangzik egy egyenes, rövid kipufogónál, de én megpróbáltam, de nem jött össze, mert sok benne a kanyar. Még a feléig sem izzott fel. Nekem tele van kokszal, és folytja a gépet, de nemtom hogy szedjem ki belőle... Ez a módszer nem vált be...
El volt kokszosodva már rég, de most ugye mozgatva, meg rázva lett, levált az oldalfaláról a cucc, és nem tudja kiköpni. Lehet fel kell nyittatnom valakivel, aki jól össze tudja hegeszteni, csak nem tudok senkit a környéken.
Ezt szinte kizárt végigégetni.
Pörkölővel izzó vörösre hevíted a kipuffogó egyik végét, majd kompresszorral fújod bele a levegőt, ha vane benne koksz, akkor szépen végigég. Egy izzó karika végigmegy az egész kipuffogón.
Mire gondolsz Jardine? Csak nem el van kokszosodva, és ki akarod takarítani? Én félnék ettől a módszertől... Neked bevált? Nem sérültél meg? Vagy ennyire nem veszélyes?
Ja és ezek a kipuffok szeretik a kiégetést?Mármint sima benzin bele aztán gyufa?Mer a régi Hondámon működött.
Tényleg szebb átfújva. Nagyjából az enyémen is így néz ki, ezér gondoltam, hogy átfestem:D
A pillangószelep állásást érzékelő potméter a hibás! Én is jártam így Most hála istennek megy, befújtam a csatlakozót kontaktspray-vel.
Üdv mindenki!
Lenne egy problémám!Van egy 2001 egyes Ditechem.Most lett a henger felújítva.3 hetet ment aránylag jól.Most pedig menet közbe elkezdett villogni az injection check de kialudt.Nemsokkal ezután hiába húztam a gázt elkezdett lassulni mígnem megállt.Leállítottam.Aztán ismét elindítottam de nem mentem egy kört és ugyanígy csinált.
Kérlek segítsetek!Előre is köszönöm!
a 4,9grammos görgő már nagyon könnyű egy mezei kipuff, karbi , varió összeállításhoz ha a gyári görgősúly 6,2gramm nem?
Üdv mindenkinek ! Mivel az Arrow kipufogóról szinte semmit nem találtam, itt szeretném megkérdezni, melyik a jobb 70-es hengerre?Gianelli reverse vs. Arrow titanium? Köszi előre is!
Megmondom őszintén, én nem igazán csiszolgattam mindenhol, csak ott, ahol rozsdás volt, és mállott róla a festék. Ott lehúztam, aztán mosás, száraz törölgetés, és festék. Hogy mennyire lesz tartós, azt a használat váltja be. Hogy ilyen festéket lehet-e kapni.... Ezt egy ismerőstől kaptam, és elvileg 180 °C-ig hőálló. Kazánokat hegesztenek össze, meg kennek le, onnan szerezte.
A hengernél biztos hogy nagyobb hők vannak, de hátrébb, meg a kanyarnál, meg a kisdobnál meg fog maradni az fix.
A képen remélem valamennyire látszik, hogy milyen volt. (Meg van égve a csonk közelében, meg hátul is rozsdás a felfröccsent víztől, meg fakó. Festve azért sokkal szebb.)
Ha alapos munkát akarsz végezni,ajánlom vegyél drótkorongot,olyat amit fúrógépbe lehet fogatni,nagyon szépen le lehet vele a régi festéket szedni.mindenképpen használj hozzá Vmi védőcuccost(pormaszkot és szemüveget),mert nem vmi egészséges a festékpor és elég savanyú íze is van:d
Hali!
Van egy robogóba való aksim! alig használt kb 5km-t! 12V 4AH! ha valakit érdekel írjon!
szerintem ahol a hátsoteló a blokkhoz kapcsolodok ott mellette van vhol, bár nembiztos:D
Szóval kazánfestékre gondoltam, amit írtál. Nem kályhafestékre
Köszi a gyors választ. Nem akartam lefújni a krómozott részt, csak érdekelt, hogy a tiéd milyen volt előtte?Lassan neki kéne állnom lefújni, de akkor ezt egy alapos csiszolás fogja megelőzni Egyébként szerinted lehet kapni kályhafestéket is spray formában?
Heló köszi a választ
Jah és még lenne a tarsolyomban egy kérdés
A motorszám hol található
Én is Mobil1 et öntök a ditechbe, lassan 2 éve. Azelőtt vmi fullszintetikus Agip volt, a pontos nevére nem emlékszem, de azzal sem volt baj. Csak az előbbi ingyen van
De egyébként nincs törve sem meg semmi!
Üdv Jardine!
Egy kicsit rendbe tettem előtte (ahol rozsdás volt, megcsiszoltam simára, rendesen letakarítottam, és ecsettel lekentem, mert úgy adtak spéci hőálló festéket, amit a kazánoknál is alkalmaznak. Csíkos lett egy kicsit, és jobb lett volna fújni, de nekem így is jó, mert sokkal jobb lett, mint előtte. Ahogy Gregus mondta, lehet leég róla, bár nem tudom... Az autósboltos hőálló biztos hogy leég róla, de ez a spéci talán nem. Mindegy, mert nagy hőt csak a henger alatt kap, ott meg nem látszik, hátrébb meg szép.
A visszahajlásnál a "kis dob"-ra gondolsz? Azon nekem sajna nincs króm . Azt a krómozást semmiképp ne kence-ficéld össze! Én azért kentem le, mert full felújítás van (optikailag) meg a 6. évét tapossa a drágám, szal nem árt a karbantartás.
Olajból pedig full szintetikus, Mobil1 Racing 2T-t használok. Szereti, és kiváló minőség.
Remélem válaszoltam mindenre!
Korai tavaszt srácok!

Üdv: coolbiker
Jardine,ha hőálló fekete festékkel lefújod a kiput az kb 1hónapig jó utána újrakell fujni..én a gyári kipuffot már 3 féle képpen lefujtam de sehogy nem maradt meg rajta.ha csontig lecsiszoltam úgysem..a könyöknél pedig leég pár km után!a lejtartósabb a krómozás..Olajból ha diteched van nesajnáld a zsét rá FULL SZINTETIKUSAT bele és valami márkásat.(ditechbe mást ugysem lehet).ha sima karbisod van azsem fogja kiköpni a full szintetikusat csak a motor élettartamát növeled!
ja igen igy értem az árat:)
Nekem a kormány alatt (a lábam között) van egy kipattintható műanyag és az alatt van az alvázszám....
Szerintem szép a moci,