Szia!
a jogom kipufogójánál a benzines trükk működött...
ennél a kipufnál sztem nem jönne össze...
ez csak elmélet, most találtam ki: felhevíted a csövet és festékszóróból (nekem van a kompresszorhoz) benzint spriccelsz bele... az izzó csőtől belobbanna a benzin... és sztem leszedné a cuccot... vagy ez hülyeség?:S
Hát Lali, ez mind szépen és jól hangzik egy egyenes, rövid kipufogónál, de én megpróbáltam, de nem jött össze, mert sok benne a kanyar. Még a feléig sem izzott fel. Nekem tele van kokszal, és folytja a gépet, de nemtom hogy szedjem ki belőle... Ez a módszer nem vált be...
El volt kokszosodva már rég, de most ugye mozgatva, meg rázva lett, levált az oldalfaláról a cucc, és nem tudja kiköpni. Lehet fel kell nyittatnom valakivel, aki jól össze tudja hegeszteni, csak nem tudok senkit a környéken.
Ezt szinte kizárt végigégetni.
Pörkölővel izzó vörösre hevíted a kipuffogó egyik végét, majd kompresszorral fújod bele a levegőt, ha vane benne koksz, akkor szépen végigég. Egy izzó karika végigmegy az egész kipuffogón.
Mire gondolsz Jardine? Csak nem el van kokszosodva, és ki akarod takarítani? Én félnék ettől a módszertől... Neked bevált? Nem sérültél meg? Vagy ennyire nem veszélyes?
Üdv mindenki!
Lenne egy problémám!Van egy 2001 egyes Ditechem.Most lett a henger felújítva.3 hetet ment aránylag jól.Most pedig menet közbe elkezdett villogni az injection check de kialudt.Nemsokkal ezután hiába húztam a gázt elkezdett lassulni mígnem megállt.Leállítottam.Aztán ismét elindítottam de nem mentem egy kört és ugyanígy csinált.
Kérlek segítsetek!Előre is köszönöm!
Üdv mindenkinek ! Mivel az Arrow kipufogóról szinte semmit nem találtam, itt szeretném megkérdezni, melyik a jobb 70-es hengerre?Gianelli reverse vs. Arrow titanium? Köszi előre is!
Megmondom őszintén, én nem igazán csiszolgattam mindenhol, csak ott, ahol rozsdás volt, és mállott róla a festék. Ott lehúztam, aztán mosás, száraz törölgetés, és festék. Hogy mennyire lesz tartós, azt a használat váltja be. Hogy ilyen festéket lehet-e kapni.... Ezt egy ismerőstől kaptam, és elvileg 180 °C-ig hőálló. Kazánokat hegesztenek össze, meg kennek le, onnan szerezte.
A hengernél biztos hogy nagyobb hők vannak, de hátrébb, meg a kanyarnál, meg a kisdobnál meg fog maradni az fix.
A képen remélem valamennyire látszik, hogy milyen volt. (Meg van égve a csonk közelében, meg hátul is rozsdás a felfröccsent víztől, meg fakó. Festve azért sokkal szebb.)
Ha alapos munkát akarsz végezni,ajánlom vegyél drótkorongot,olyat amit fúrógépbe lehet fogatni,nagyon szépen le lehet vele a régi festéket szedni.mindenképpen használj hozzá Vmi védőcuccost(pormaszkot és szemüveget),mert nem vmi egészséges a festékpor és elég savanyú íze is van:d
Köszi a gyors választ. Nem akartam lefújni a krómozott részt, csak érdekelt, hogy a tiéd milyen volt előtte?Lassan neki kéne állnom lefújni, de akkor ezt egy alapos csiszolás fogja megelőzni Egyébként szerinted lehet kapni kályhafestéket is spray formában?
Én is Mobil1 et öntök a ditechbe, lassan 2 éve. Azelőtt vmi fullszintetikus Agip volt, a pontos nevére nem emlékszem, de azzal sem volt baj. Csak az előbbi ingyen van
Üdv Jardine!
Egy kicsit rendbe tettem előtte (ahol rozsdás volt, megcsiszoltam simára, rendesen letakarítottam, és ecsettel lekentem, mert úgy adtak spéci hőálló festéket, amit a kazánoknál is alkalmaznak. Csíkos lett egy kicsit, és jobb lett volna fújni, de nekem így is jó, mert sokkal jobb lett, mint előtte. Ahogy Gregus mondta, lehet leég róla, bár nem tudom... Az autósboltos hőálló biztos hogy leég róla, de ez a spéci talán nem. Mindegy, mert nagy hőt csak a henger alatt kap, ott meg nem látszik, hátrébb meg szép.
A visszahajlásnál a "kis dob"-ra gondolsz? Azon nekem sajna nincs króm . Azt a krómozást semmiképp ne kence-ficéld össze! Én azért kentem le, mert full felújítás van (optikailag) meg a 6. évét tapossa a drágám, szal nem árt a karbantartás.
Olajból pedig full szintetikus, Mobil1 Racing 2T-t használok. Szereti, és kiváló minőség.
Remélem válaszoltam mindenre!
Korai tavaszt srácok!
Jardine,ha hőálló fekete festékkel lefújod a kiput az kb 1hónapig jó utána újrakell fujni..én a gyári kipuffot már 3 féle képpen lefujtam de sehogy nem maradt meg rajta.ha csontig lecsiszoltam úgysem..a könyöknél pedig leég pár km után!a lejtartósabb a krómozás..Olajból ha diteched van nesajnáld a zsét rá FULL SZINTETIKUSAT bele és valami márkásat.(ditechbe mást ugysem lehet).ha sima karbisod van azsem fogja kiköpni a full szintetikusat csak a motor élettartamát növeled!
a jogom kipufogójánál a benzines trükk működött...
ennél a kipufnál sztem nem jönne össze...
ez csak elmélet, most találtam ki: felhevíted a csövet és festékszóróból (nekem van a kompresszorhoz) benzint spriccelsz bele... az izzó csőtől belobbanna a benzin... és sztem leszedné a cuccot... vagy ez hülyeség?:S