Akkor nézd majd meg a membránt, hogy rendesen zár-e.
Mert ha nyitva van akkor a hengerben lévő vákuum ugye beszívja a benzint, de mivel nem zár így egy részét ki is fújja a karbi fele.
Igaz még így is legalább puffannia kellene.
Karbiban nézd meg, hogy a kis kehely nem-e esett ki. (amibe felülről belemegy a súber tű --- már jártam így is)
Estét srácok, azt szeretném kérdezni, h ha rakok a gépre egy sport légszűrőt, (kipufot csak késöbb tom beszerezni) akkor az magában valamelyest növeli a teljesitményt? ..amugy bentvan a furott henger 3.probára indult elégedett vagyok ,
nem a karbinál spricceltem be a benzint... ami idegesítő, hogy emléxem rá mikor el vittem a motorfelújításra akkor még 2 bakelit szerű lap volt a membránomon, most meg 4 kis fém lemezke
Kiveszed a házat, és beleszívsz arrol az oldalról ahol a karbi csatlakozik. Ilyenkor zárnia kell.
Nézd meg a membránlapok szélét is, ne legyen sérült.
Ha valami miatt is fém membrán van benne cseréld ki karbonra, mert ha a fém eltörik akkor valószínü összecseszi a hengert is.
Ha a karbi csatlakozásnál spriccelted bele a benzint és úgy indúlt akkor mindenképpen karbi hiba van.
Ja mindenféle hozzá nem illő cuccal jó szerelni.Ám láttam egy képet egy présrről ami gyári cucc lehetett avval könnyű lenne.Van egy megfelelő méretű fém karika ami pont feltámaszkodik a kuplungra meg egy laposvas ami a másik oldalon a tárcsára és két menetes szár összefogja persze erős vastag anyagból van mindkettő simán összenyomja és kész.Má akartami hsonlót összeeszkábálni csak jött a nagymocc és ez már kimarad az életemből.
Amúgy a kis ditech nekem is tök tünetmentesen lógatja a csápjait az egyik fele a múhely egyik részében másik meg az asztalon.Össze van rakva csak rá kéne venni magamat hogy visszapattintsam a blokkot.
Ha a membrán rossz,törött,nem zár akkor pont, hogy úszni fog a benzinben a gyertya ez biztos...de 5letem nincs,a karbis nem az én világom sajnos,bár most tünetmentes a ditech
am én is itt vagyok 19 évesen.. imádom a mocikat.. a régebbieket is... egy simsont gyilkoltam 5 évig, meguntam, hogy mindíg ki jött rajta valami ráadásul egyre rosszabbak az utángyártott alkatrészek. meg vettem az SR-t és tessék. De ha tudnám mihez nyúljak..
Először én is csőfogóval estem neki...végül is lejött úgy látszik a mi korosztályunk hasonló gondolkodású nincs lehetetlen,csak tehetetlen A fiatalabb generáció sajnos már nem ilyen talpraesett...akinek nem inge persze ne vegye magára,de tapasztalataim szerint nem nagyon szeretnek szerelgetni,inkább a tv,számítógép stb..
Ó dehogynem. Bár nem kombinált hanem a csőrös kell.Először a ráállós módszert próbáltam de féltettem a családi ékszereket.Így simán az asztalra és neki a fogóval ilyen állítható pofás kinai vacakkal simán lejön csak a kuplungot nyomva kell tartani hogy ne terhelje az anyát.
háát igen az is egy megoldás,hogy az ember csinál magának speciális szerszámokat,de nem mindenki rendelkezik barkácshajlammal,kézügyességgel,nem utolsósorban műhellyel...
különben,ha sikerül is levennie a harangot valahogy,utána egyből szembe találja magát a 38as anyával,amit szintén nem fog tudni levenni kombinált fogóval
Én kép alapján 200 Ft értékű hulladékvasból és 3 db M8x16 os csavarból csináltam egy lefogót ami ronda mint a bűn de még sosem okozott gondot a kuplungharang levétele.
Ha sűrűn szerelsz akkor megéri beruházni vmi hasonlóra:http://www.vatera.hu/autos_utv...
barkácsá
ruházakban szokták árulni néha,én a praktikerben vettem elég jó áron.(ennél jóval olcsóbban)A variátort is szépen le lehet vele szedni,nem beszélve a hátsó kerékanyáról amit segítség nélkül szintén macerás lelazítani.
Ha csak évente 1-2x szeded szét,akkor érdemesebb elmenni egy autószerelőhöz ,a le szedésért és felrakásért nem hiszem hogy pénzt kérne....(persze ,ha a többit te csinálod. oldaldekli fel leszerelés stb...)
Én se vagyok még nagy szakértője az SR-nek, de annyira jutottam, hogy az enyém valamiért nem akar anyagot kapni.... abból jutottam erre a megállapításra, hogy a simsonnál bevált jó módszert alkalmaztam.. fecskendő.. kicsi benzin a hengerbe.. gyertya vissza és indítás... meglepő módon egyből beindult pörgött is párat de leállt. már csak annyi a kérdésem mi miatt nem kaphat anyagot? a karbit teljesen szét szedtem és kipucoltam.. mégsem kap anyagot. A membrán lehet a rossz?
Szia, bár én nem sr-s vagyok.
Hát először is kellene egy körmöskulcs vagy ha az nincs akkor valamilyen szíjas vagy láncos szorító. Másodszor ha nem volt még javítva, szerelve a kuplung egy légkulcs sem ártana. Na meg egy segítőtárs is kell.
Remélem segítettem, sok sikert a bütyköléshez.
Mert ha nyitva van akkor a hengerben lévő vákuum ugye beszívja a benzint, de mivel nem zár így egy részét ki is fújja a karbi fele.
Igaz még így is legalább puffannia kellene.
Karbiban nézd meg, hogy a kis kehely nem-e esett ki. (amibe felülről belemegy a súber tű --- már jártam így is)