ez a gyújtás tuning cucc a 70esen mennyit dob sztetek? én is nézegettem, elivleg 2-3le azt írták, de ez nekem fura:S megéri sztetek? az a kapcsolós malossi nem lehet rossz akkor:))
Hű hát nagyon bonyolult.Regisztráltatod magad.Kiválasztod a megfelelő terméket majd beteszed a kosárba megadod az adataidat.majd vársz ha szerencséd van pár napot csenget egy DPD-s Vagy MPL,es,DHL-es srác leperkálod a termék árát meg 1500 postaköltséget és boldogan bonthatod ki a cuccot.
Szia Ivoka!
Én a scooter shop tól rendeltem ami Győrben van. Futárral kiküldték.
Le kell bontani az elejét a gépnek és a gyári lámpák kábelére kell rákötni. A neont pedig külön kapcsolóval az akksira kell kötni. 1 óra szerelés.
Nem nem gyártanak csaka 70-eshez.
Nem nem lessz az 50-es tőle táltos.
Igen lehet a régi eletronikára programot tölteni.
Aprilia szervízben .
15e-30e ig szervíz válogatja.
Helló érdeklődnék nem e tudna valaki morrini blokkos sr-hez alkatrészt szerezni karburátoros és szívócsonk meg kábelköteg meg alaplap kellene ha valakinek lenne nagyon megköszöném.
Hali! Vki tud nekem segíteni? Hallottam, hogy Di-Tech-be gyártanak tuning elektronikát, de sajnos nem sok információt találtam ezzel kapcsolatban. Ha vkinek van vmi infója róla (pl. mennyibe kerül, hol lehet kapni, ér-e vmit, stb.) akkor az lécci írja meg.Köszi
Nehezen.A lényeg egy bontott C corsa oldalvillogó belevágva az idomba és műgyantával odaragasztva.Viszont a villogó 5w a robi indexe 10w ha normál villogást akarsz egyenletes világítás helyett át kell szerkeszteni 10w osra.
Sziasztok !
Most írok először ide az oldalra, biztos foglalkoztatok már ezzel a a témával amit szeretnék kérdezni de sajnos nem nagyon van időm visszaolvasni a fórumot!
Szóval: van egy 2002-es sr ditechem 70es mallossi full tuningos, morini blokkos, és hát beteg a kicsike már 2 hónapja szerelőhöz járkálok vele, azt mondja most hogy vagy injektor vagy computer baja lehet....az a legrosszabb hogy nem lehet tudni mi baja, pedig már A-Zig végiglett nézve a moci.
Szóval: nehezen indul, néha gázra nem reagál semmit a motor, mikor elindul köhög csattog és ordít, aztán hírtelen megindul és utána nincs vele baj, ha megállok....leáll és megint ugyanez a procedúra....alacsony fordulaton és alacsony sebességnél. Ha leállítom és beakarom indítani akkor megint elkezdi ugyanezeket a hibákat reagálni...valakinek lenne valami tippje hogy mi lehet a baj ?
Nagyon fontos lenne, segítsetek kérlek !
Help
Át lehet alakítani annyira nem drága a dolog bár nem is olcsó.Ha normálisan csinálod még jó is lessz.Én már csak tudom lenn a pincében áll egy átalakított.De ott a nagy de hogy megéri e ha valami gond van vele megy rosszul meg baja van akkor olcsóbb ha megcsináltatod és elpasszolod majd veszel karbist.Ha komolyan tuningolni akarod és pigis új factoryd van megértem hoy nem akrsz bukni az eladáson akkor megéri az átalakításon gondolkodni ha nagyon bele vagy zúgva a gépbe.
Nos ezt letárgyaltuk maga az átalakítás két megoldással lehetséges vagyis van egy harmadik itt a forumon dio kolléga csinált egy horrorosat de az elég barbár dolog nem ajánlom.
1.ha régebbi morinis tudsz venni hozzá bontott cuccot olcsón egyszerűen beszerzel egy komplett gyujtást,karbis hengerfejet,kábelköteget,CDI-t,egy hengerfejet karbisról, szívócsövet,szivatót,karbit.bowdeneket,és egy megfelelő dugót a kompresszor helyére.Ez bontóban is legalább 30-60e Ft de így lessz egy karbis géped kérdés nem e a főtengely a gond vagy a dugó+henger.
2Ha a másodikat választod kell egy malossi elektronikai átalakító ez magában 54e Ft de nem kell kábelköteg és adnak vele dugót is a kompresszor helyére.érdemes még a karbis hengerfejet és szívócsövet is beszerezni meg a gázbowden is más bár azt át lehet berhelni én biciklibowdent használok és kell egy kézi szivató meg a hozzá illő karbi.
Én a 2. utat csináltam végig simán megy de a tuning miatt jópár dolog eleve cserélni kellett így szerintem olcsóbban kijöttem mint az elsővel pláne hogy az összes inyektoros laktrészt el tudtam passzolni.
A gépről van pár fotó a képeim közt az SV alatt.
köszi
a tiedről h-h hiányzik a légszűrő?