Hát én szakadok,ölitek itt egymást!
Szerintem egy robogó órájából nyugodtan el lehet venni egy 10 est,annyit biztos csal.Nem létezik hogy éppen gurul a motor és azt mutatja h 20 meg 30.... Ez hülyeség kérem!
Mondjuk az enyém most még többet mert most szakadt el a spirál vagy ilyesmi!
Zoli32-ről meg csak annyit hogy mikor én voltam szarban a kis SR-emmel (NORMÁLIS karbis) tudott nekem jó tippeket mondani,amiket ki is próbáltam,igaz nem lett jó a motor.de azóta tudom már mi lehetett a gyíkja:csak egy gyári cső mellett voltna rá Giannelli Silencers helyett és jó is lett volna sztem.
Hogy lehessen egy kicsit vitatkozni én is irok 1-2 saját tapasztalatot... Nekem full gyári állapotában(természetesen a folytások nélkül),ha nem fújt szembe a szél és én sem vacsiztam sokat, akkor ÓRA SZERINT felkúszott 95km/h-ig a mutató.Most egy 70es polini vashenger van rajta,kis hátszéllel egyszer megvolt a 110,de ez szintén ÓRA SZERINT.Ja és 120as óra van benne.Amit viszont észrevettem,hogy a kipuff tényleg sokat számít,ez a mostani zx nem igatán vált be,tavasszal első dolgom lesz ledobni róla Ami nekem az 50es ditechre nagyon bevált az a technigas next-r volt,másnak is merem ajánlani.főleg azért mert nem annyiba kerül mint egy reverse és annyival nem rosszabb.mint amennyivel olcsóbb...kicsit elkalandoztam
Jó az hidd el mennyi zsömlét lehet a robiba tömni és mennyit az RS125 be vagy cross bringába? És az átlag tecsovásárló ugyanakkorát ugrik ijedtében ha fröccsölöm mit a crosstól.
Ebben teljesen igazad van! Mert az ien robogokat álalába többet szerelik mint hajtják (tapasztalat) Már lecserltem énis mert nem érte meg azzal motorozni kivéve mikor 1-2 szer bementem városba azt körözgetem másra nem nagyon yo
Láttam az sv-t, volt közelebbi ismeretségi körömben 1000is ,V2,furcsa hang,nem rosz! 1000es állítólag 280körül ment! Mind1 is! Részemről én sem vitatkozom már! Én sem órához néztem,sokszor bemértük több km/h -állásból mindig úgy vettük észre,hogy 8-11% körül csal! 85-90az megvolt 50esen,70esen 8-10el több! Nekem is volt birigló óra más motoromon,de azok is kicsit furán mért 60-70ig jól,normálisan beállítva kerékátmérőhöz,utánna viszont a fordulatszámmérő alapján is rosszul! Pl 70et-ment bikeóra szerint 5000rpm-en 6.-ban 10000rpm-en meg 94et mutatott,holott az közel se annyi volt...Lehet azért mert valami Beta 2-volt a márkája,na mind 1,sztem itt befejezhetjük,én tudom ez tényleg úgy ment,Te meg úgy sem hiszed el!
Nos irtó felesleges a vita.Én sosem gyári óra szerint mérek te viszont ahogy észrevettem igen és szerintem itt a vita.Ragaszkodsz a 100-hoz de azt ezen az SR-en nem tom honnan vetted mikor 80-as az óra.Nekem ha ránéznél a kormányra bicikli óra van ezért alapból GPS-szerinti tesztutakat tettem a többi óra csak arra kell hogy legyen rajta valami.De ez is felesleges jelen állíás szerint átminősül a gép bevásárló járművé a többi hosszabb utat a lejjebb található ezüst SV-vel fogom tolni úgyhogy azt gondolsz a technikai tudásomról meg a tapasztalatomról amit szeretnél EZ megy 220-at az fix.
A külső tárcsak és a csúszka közé kell betenni, alapból lejjebb fog lenni a szíj, azért rövudebb áttétről indul, és azért állóhelyből is jól fog gyorsulni, de vigyázz, "papír vékony" alátétet tegyél be és akkora legyen az alátét átmérője mint a csúszka
Amit meg te mondasz,hogy főtengelyen 22,keréken 16,5 ez szinte mindennél így van! Van itthon is rotax 123-blokkal szerelt motor,neked az rs-be ha jól sejtem 122-es van,teljesen nyitottan 34hp,34es karbival,arrow rendszerrel...főtengelyen az is kb 26-28 ha megvan! Ezt meg sztem,ahogy visszaolvastam te érthetted félre,amit írtam,(jóval jobb cuccok)! De,hogy mégkönnyebben lehessen megérteni fogjuk rá van egy 10lovas sr,meg egy 14 lovas(mind 1 most mikkel van szerelve,ennyit tudnak). A 10lovas eléri a 100at 15 sec alatt,még a 14 lovas 13,5 alatt,így értettem én,nem 1enesen arányos,telj növekedést érzel dinamikában!
SZ@rul fogalmazok ez van! Írok egy példát! Minden következő lépes után 70es öntöttvas,70es alu stb...így tovább nem arányos teljesítménynövekedés okoz,mint pl: fogjuk rá 10lovas öntöttva,meg 14lovas alu(normális,hozzá illő alaktrészekkel),nem fogod pluszba azt a 4hp-t érezni,jobb lesz,de nem annyival...Így talán könnyebb megérteni,hogy nem arra gondoltam,hogy az alap 70es szettek után,egy csúcs kategóriás nem sokkal megy jobban!
Amúgy sem vagyok a tuning híve,nagyobb motort kell venni és kész! Sem a tartósságnak,fogyasztásnak nem tesz jót...19,1 sec 400méteren lehet robogó köt jó(ezt nem tudom),viszont ezt a távot 15sec alatt egy széria 25ös enduro teljesíti!
Szóval sem azt mondtam! Ha kicseréled az említett dolgokat,jelentős teljnövekedést érzel! Ha az általad fölsorolt alkatrészeket használjuk,természetesen össze nem lehet hasonlítani a kettőt,de ne "csúcs" kategóriájú alkatrész hasonlíts az alaphoz! Lehet félreértettél vagy én fogalmaztam rosszul! Alap dolgokhoz már ez is jelentős válzozás,utánna nem ekkora lépésekben,hanem jóval "kisebb" külömbségekkel, fog jobban menni! 9-10le ami 70es szettekhez van írva az valóbban csak adat! Viszont ott is van megfelelő beállítással 17,5 ös karbi,a szetthez tartozó kipu és akkor elérheti ezt a szintet! De a 90nem helytálló! 110óra szerint,amit utánna már nem mértünk,máshoz viszonyítva 100lehetett és nem egy versenypilóta súlyú vagyok!
Amugy a giannelli kipu egy szar kupac necsodálkozz ha jog nem ment töbet 100 nál 50 % átételel meg s6 racingel oda legaléb egy r1200 vagy egy evo2 kipu kéne és nem 50 en hanem 5% átelel
Az hogy oda van irva megjegyzésnek a henger melé hogy 8 le vagy 10le!az nem jelenti azt hogy ferakod és 10 le kapásbol Az max 10 le tud leadni ha kivan fullra kivanhegyezve! Amiket meg felsoroltál tuning motyok a legalapabb szarok! természetesen jobb mint a gyári de nem az igazi... szal kb 90 max a sebeség!Vas henger meg alapbol kevesebet pörög mint az alu!De az tecet hogya felsorolt cucok vannak a motorba és joval jobb cucokat cserélünk ki nem sokal lesz jobb a teljesitmény:DLáttál mér meni egy team2 vagy evo 2 big bore tcr robogot?Az evo2 henger papiron 22 le de h jol emléxek azis csak fötengelyen,egyik gyerekét mérték neki keréken volt 16.5 le!
Egy s6 sport hengerel r1200 kipuval 19 karbival polini vario meg sok aprö dologal 400 m en mentem 103 as végsebeséget 19.1 másodperc alatt!
De hagyuk ha neked gyárilag megy 100 at akor egéségedre irigyelek
Amúgy volt vizes se-em is,de nem vettem észre szériaként semmi külömbséget teljesítményben! Ezekszerint,tiéd 120as végsebessége az valós vagy nem? Mert viszonyítva,ez egész alap cuccokkal is megközelítette annak a végét!
Az sr-em egy viszonylag alap,motor volt,mivel nem láttam értelmét "agyontuningolni"! 70-es motoforce öntötvas szett,kiput látod a képen,17,5 ös karbi,variátor szinte gyári volt,kivéve a görgőket(pollini),kevlárszíjat(motoforce),kontrasztr
ugót(hebo)!
Bocs,ezt a görgőzést félreértettem,nem rám vonatkozott! Nem szeretek belemenni ilyen "vitákba",mert mindig mindenkinek úgyis más a véleménye és mindig a másik hülyének nézi az "ellenfelet",pedig ez nem mindig így van! Minden motor más és más,ez tény,2azonos motornál is vannak marhanagy eltérések! Te lehet olyanokkal találkoztál én ilyenekkel,elhiszem a Te megrögződésed az és nem azért mert "füllentesz",hanem lehet tényleg úgy van ahogy mondod,viszont nálam is ez a helyzet+
Na most óra szerint írok mindent,nem máshoz viszonyítva! A 100at sportkipuffal értettem! 80at pedig gyárival! Azért is szóltam bele,mert valaki azt írta,az övé 100at megy 50esen sporkipuffal és Te nem hitted el neki! A di-techek pedig 90et tudnak,nem 1 et láttam. Természetesen mindent sík úton értem,nem lejtőn,mert lejtőn,csak a "hülyegyerekek" nézik! A kor nincs semmihez kötve,attól,hogy valaki akár 30évvel is idősebb,nem feltétlenül rendelkezik nagyobb tudással is! Én nem kértem senkitől,görgőzésbeli tanácsot! A szerelőt,szinte mindenhol fölhozod! Ha meg szeretsz tuningolni és te csináltad az sr-ed,akkor nem értem,egy görgőszett,és kontrasztrugószett szinte alap követelmény és én inkább megcsinálom magam,minthogy húzós összegekért "szerelő" állatalam inkább javítónak mondott "szakember" végezze el,meg aztán ki tudja mi kerül akkor bele!
Imádom amikor sajlát magaddal is vitatkozol.Én ha esetleg olvasnál nem csak a véleményedet hangoztatnád annyit mondtam hogy VALÓSAN még egyszer leírom VALÓSAN nem óra szerint órával nem foglalkozom az te is írtad csal 75-72 amit a te véleményed sem cáfol csak megerősít:
"Nem kamugép hírében álok,nekem óra szerint 100at ment 50esen,mint ahogy azt valósan leírtam olyan 85(gps),90(több jármú órája)szerint! Más is írta ezt!Gyárilag 80,ami valósan 72körül lehet!"
Namost már inkább had ajánljak egy szerelőt olyannak aki fórumon kér tippeket görgőzés terén.Nekem nem tünik szerelőzseninek.Inkább szerelő hangolja be neki mint vesz 6 görgőkészletet meg egy kuplungugó készletet 10-15e ért mint szerelő belerak egy megfelelőt és megússza 5e ből.Szerinted melyik éri meg jobban egy sima srácnak aki nem szeretne tuningal mélyen foglalkozni?
Na a személyeskedésel meg tényleg nem kéne menni tovább mert vagy 14 évvel idősebb vagyok nálad és láttam pár dolgot én is úgyhogy semmit nem tudsz rólam.Az adatlapomon lévő SR-t saját két AMATŐR kezemmel raktam össze az utolsó csavarig a HEBO aluhengertől a 21-es DO karbin át az S6 pro kipuffig.Hangolással együtt.Nálad meg egy sima levegős 50-es SR-t látok.Én saját tapasztalatokról beszélek nem a láttam haverom apjának az unokatestvérénak a lányának a gépét dolgokról.Ditech a büdös életben nem megy 90-et gyárilag és ne mond hogy nincs tapasztalatom vele mert 5 éve nyúzok egyet az utolsó darabjáig ismerem kipróbáltam egy halom görgőt vario is lett rá téve 70-es henger is van rajta és mégsem megy 110-et valószínűleg azért mert ÉN alkalmatlan és AMATŐR vagyok hozzá.Esetleg ha elvinném hozzád talán segítenél rajta?Itt van 1,5 órára salgótarján lepöfögök vele és megbűvölöd hogy ej de menne 120-at is.Nameg a 17,5-ös karbi 70-es vas szett meg sima sportkipff mikor volt agyontunig?Az inkább csak egy pici teljesítmény növelés semmi több.
Na én befejeztem
Azt hozzátenném,hogy 50esen,gyári cuccokkal 4,5 le egy ilyen sr,70es öntöttvas szett,sportkipu,ajánlott 17,5-es karbival 10körül vannak,na nekem érdekes módon 70es szettel csak 10el ment többet(110)! Gyári di-tech-ek 90et tudnak óra szerint!
De inkább rádhagyom,nincs kedvem vitatkozni,ráadásul olyanon amiben igazat mondok,ha te ezen kételkedsz,akkor lehet a te sr-eddel,vagy a hozzáértéseddel van a probléma! Amúgy is gyári 50es endurok,supermotok,amiken ugyan így minarelli hengerszett van képesek elérni ezt a valós,akár 100km/h-s végsebességet!
Szerintem egy robogó órájából nyugodtan el lehet venni egy 10 est,annyit biztos csal.Nem létezik hogy éppen gurul a motor és azt mutatja h 20 meg 30.... Ez hülyeség kérem!
Mondjuk az enyém most még többet mert most szakadt el a spirál vagy ilyesmi!
Zoli32-ről meg csak annyit hogy mikor én voltam szarban a kis SR-emmel (NORMÁLIS karbis) tudott nekem jó tippeket mondani,amiket ki is próbáltam,igaz nem lett jó a motor.de azóta tudom már mi lehetett a gyíkja:csak egy gyári cső mellett voltna rá Giannelli Silencers helyett és jó is lett volna sztem.