Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindent amit mondtam meg az általános állapotot csavarok állapotát hogy egyformák és gyáriak legyenek ha mocskos koszos nem lehetett jó élete stb...Fokozottan kell figyelni minden apróságra nem szabad egy legyintéssel elitézni hogy áh ez apróság olcsón kijön a javszer.
Jah, én meg az hittem, hogy ez gyári fényezés. Akkor marad a kiszemelt di-tech. Miket érdemes megnézni 1 di-techen?
Bocs írják is a hirdetésben, hogy karbis. Egyébként biztos nehéz dolgod lesz 200 ért kifogni egy normális állapotú motort ami nem bontó, vagy friss olasz szökevény. De lehet azért találni karbantartott példányokat is.
Ez nem ditech, és 01-02-es évjárat. Morinis karbis blokk természetesen újra fényezve. Jól néznénk ki ha a szalonban ilyet adnának.
Mint mondtam ránézésre jó bár tuti nem gyári a fényezés nincs matrica.Ha tuningot szeretnél inkább pigi vagy mina blokkosat nézz ez morinis az tuningra nem az igazi kevés az alkatrész.Igaziból látni kell élőben a gépet kép alapján nem lehet állapotot mondani.
Hmm, nem biztos, hogy ditechem lesz.
http://www.hasznaltauto.hu/2668100_aprilia_sr_200
3
vélemény?
Mi az a egyszerre indulás?

A ditech nem szereti a 10nél hidegebb fokokat. Ajánlatos eltenni ekkor már télire. A ditech soha nem fog első indítóra beindulni, hanem teker 2-tőt 3-at.
Nekem hidegben is 1-2 nyögés sóhajt egyet és puff már jár is.Itt sz.g vezérli a dolgot a vízhőfok alapján kalkulál és egy fix beépített táblázat alapján dúsít.Pont mint az autóknál ott sincs az elején semmi kihagyás meg fulladás semmi csak megemeli az alapot majd bemelegszik és visszaáll.Ha hidegben gyanúsan nehéz az egész a ditechnél az már egy nagyobb gond előszele.
Hidegben is egyszerre induljon?hát szerintem ez nem olyan biztos mert hidegben szerintem semmien motor sem indul elsőre, vagy tévedek ám meg ha nem is indul akkor még ott van az aksi cserés lehet
Egy két csuklás belefér de ha sok van az már gáz.
Nem fullad, csak akadozik az alapjárat 1-2 percig, amit azon látni, hogy vibrál a lámpája, de aztán ez elmúlik, sztem ilyenkor éri el az üzemi hőfokot.
Nem szériahiba a gyári előírás 4000 Km enkénti gyertyacserét ír.Én arra értem hogy még hidegen elsőre is jónak kell lennie 1-2 perc nek sem szabad eltelnie hogy ne fuladjon.Tehát indít beröffen ésha utána gázhűzásra fullad az rossz.
Mármint arra mondtam, hogy nem értem, hogy te azt írtad, hogy egyenletes alapjáratnak kell lennie egyszerre beindítás után, meg gáz húzásra rendesen pörögnie,de haveromnak 1-2 percig nem teljesen egyenletes az alapjárat, de gázhúzásra viszont pörög rendesen. Lehet a gyertya a hibás? Egyébként széria hiba, hogy körülbelül 3000 km-enként gyertyát kell cserélnie?
Egyszer látnod kell mikor húzod nem megy mert lábbal vissza tod fogni meg durrog és lángot köp.Na az az apróbb egyenetlen alapjárattal kezdődik.
Injektoros, ha húzza a gázt pörög rendesen. Nem értem
2x3x forgatja beröffen és nem erőtlen elcsukló hanem vidáman felpörög néh egy apro kihagyás még belefér de gáz húzására gondolkodás nélkül kell hidegen is pörögnie.Ez ha mondjuk noszogtatásra kezd lassan felpörögnia akkor inyektorgondra utalhat.Haverodé karbis?
Pontosabban inkább vibrál, mint akadozik. Mindegy most úgy is eladja, mert kell neki zsé autójogsira.
A rögtön egyenletes alapjáratot hogy éred? Haverom srje indítás után kb 1-2 percig "köhög", látni rajta, hogy még hideg, mert a lámpa fénye is akadozik, vagy ez már hibának számít? Pár perc melegítés után el szokott tűnni. ez 10 fok alatti hőmérsékletben szokott előjönni. Lehet, hogy az már hideg neki?
160e nem drága érte ha jó az állapot.Hidegen is pöccre gázadás nélkül kell indulni és rögtön egyenletes alapjáratnak lennie.Semmi puff-durr nem nem lehet és rögtön egyenletesen kell húznia.pillangó szelepem még van is hozzá tartalékban.Olcsón adom.
170ezerért árulja, gyári festés, esni, csúszni nem estek vele, hanem 1x álló helyből elburult a motor, és 1 helyen lejött róla a festék, ahova csak 1 matrica kell, mert emiatt nem hiszem , hogy újra festeném. Emiatt a hiba miatt oda adja 160ezerért, 18e km van benne, ami sztem normál.
Ha jó nincs is azzal gond. Két legdrágább alkatrész hozzá a kompresszor ami 27e, de fel lehet újítani 4,5e ből ha nem rossz a fenékszelep. A másik a pillangószelep ami 22-24e. Ha szerencséd egyikbe sem futsz bele. Mennyiért vennéd?
Hát jobbra nincs pénzem, és azért 2002est néztem, mert haveromnak is ilyen van, ő már 3 éve használja, belenyomott kb 15 ezer km-t és csak dugattyút cserélt, variátor szíjat, meg görgöt, ami sztem nem vészes. Ja és itt a városba lakik 1 szerelő, aki elég jól vágja a ditechet, szoval ha tolnom is kell oda, az is max 1 km. Egyébként az előző tulaj 1 nő, akit ismerek is személyesen, és nem hiszem , hogy csutkán járt volna a motorral. Majd kiderül
Amúgy meg érdekes ha a New SR nek is bedöglik a vizpumpa+olajpumpája akkor az én 2001 es ditechem maga megtestesült hibátlanság olajpumpát csal kattogáskor hallottam hogy van egyáltalán.Vizpumpát meg egyszer szereltem 5 év aéatt de akkor már több vol benne 2x mint a 9e resben.Hengert lehet venni hozzá de nm érdemes az a része jó a többivel van gond ha leharcolt a gép inkább nézz egy ilyen árkategóriájú karbisat.Csak jó álapotú ditechet szabad blokktipustól függetlenül venni azokatt meg nem adják el.
Mi az, hogy nem nagyon csípik? Ugyanannyit elmegy mint bármelyik másik motor. Egyébként mivel vas henger van rajta meg lehet fúrni és létezik 3 javítóméret, így komplett henger vásárláson én nem törném a fejem esetleg felújításon. Ha rám hallgatsz nem veszel 2002-es ditechet csak akkor ha leinformálható az előző tulaj.
lehet szükséged is lesz rá mert a morini blokkokat nem nagyon csípik