El vagyok keseredve nagyon... Még mindig nem akar indulni a ditech SR. Vettem bele új gyertyát, 3 napig kifogástalanul inult, de aztán mintha elvágták volna. Ma bütyköltem, próbáltam gyetyahézagot állítgatni, a pipakábel másik végét lehúztam a transzformátorról, befújtam a csatlakozókat kontaktspray-vel. Fogalmam sincs mi lehet a baj, tanácstalan vagyok. :(
Hát átírásra én pöttyet sokallom a 30e ret.Ha jól tom ccm enként 28 Ft körül van forgalmi+törzskönyv meg 12e tehát 50-enek KB 13-14e és ha lecsavarozod a rendszámot azt a 2 évenkénti 8e ret sem kell fizetni bizti ugyanannyi mintha nem lenne rendszám és 650 Ft súlyadót fizetek évente.Ez még messze nem a 30e res kategória.Viszont ha fenn a rendszám B-kategóriás jogsival nem vezethető.
Rendszámos robogó számos előnyt élvez át kell íratni, műszakisztatni kell. Az átírást alig takarja 30 rugó. Műszaki 2 évente 12. Én nem költenék 50-es robogóra ennyit.
Nekem is rendszámos.Régebben olcsóbb volt a forgalmiztatás mint ha a nélkül vettél volna fel hitelt.Így ha ráköltöttél egy forgalmira való pénzt 30e körül akkor nem 30-40% os THM volt hanem 20% kötüli mert járműhiteles lett és egyszerűbb is volt nem kellett munkáltatói meg egy csomó igazolás.Motmár a forgalmi is jóval drágább és a hitel is olcsóbb lett ezért nem jellemző ez.
elég furcsa is lett volna, hisz azt mondták hogy 2009-től már a szalonból rendszámmal jönnek ki a gépek, és 2008 végén még semmi hír nem volt pontosan milyen rendszámot kapnak meg hogy is lesz a papírozás.
igen ez igaz:D csak érted, igényes szép motort szeretnék, zavar az a kis bisz-basz vmi:D:D kössz szépen, a matrica megoldás se rossz 5let:D:D de azért maradok az 1.nél:DD: mostmá kív vok a többi matrica alatt mi van:D:D
Most komolyan azért a ló...sznyi sérülésért akarsz egy bazi nagy idomot venni?
Leveszed beballagsz egy műanyagoshoz megjavítja majd fényező és utána visszaszereled egy másik indexbúra és kész.Vagy olcsóbb ha nyomsz rá egy matricát.
Amúgy a bontott darabok sem mindig 100%-osak.De keress itt.
Hát évjárat és kaszni stimmel viszont ditech és 150e ért szabadulna tőle úgyhogy én ugyan imádom a ditechet de nem venném meg szerintem van/lessz vele gond ha ilyen olcsón kínálja.Meg kéne mézni hogy idul e pöccre és nincs gebasz sehol.Ditechnél minden apró csuklás és olyan hiba kopás amitől egy karbis vígan meg megállást okozhat.
De mint mondtam ha csak 150e körüli pénzed van és egy megbízható mindenes járgányt keresel saját részre úgy járnék el hogy keresnék egy kasznira szép nem hiányos darabot ami kehes motorikusan és alkudnék rá 90-100 körül elhoznám kihánynék minden mozdíthatót belőle és jó minőségű tuningalaktrészekkel kipofoznám.
Van itt is meg egüforumon is egy halom olcsó használt jó állapotú alkatrész amivel érezhetően nagyobb teljesítményű lessz a gép és nagyságrendekkel megbízhatóbb mint bármi amit a H.autón veszel.
Szevasztok srácok!
Lenne 1 kérdésem!sérült az 1. idomom bal alsó oldala annál a felömlő szerűségnél, azt hol, v mennyiért tudom kicserélni? v tudtok ilyen bontót v vmi?csak az a gáz, h a moci nem egészen gyári színű, + azt is lefujatni... nem tudtok vmi megoldást?
köszönöm szépen!
Nem hacsak nem cserélt hasidomot mert az és a blokkon a dekli inkább 1997 előttire utal.2001 esek már www-s ek voltak azoknak ha jól tom ditech féle has idomuk és banán deklijük volt és a legtöbbje levegős volt.
Mindhárom nem eredeti állapotú gép több évjáratból összeollózott évjáratok feltüntetése sem jó egyiknél sem.Nekem az első tűnik legbizalomgerjesztőbbnek.Végső döntéshez meg kéne nézni mindet motorikus állapot miatt.
Ő hogyan csinálhatta? http://www.hasznaltauto.hu/2554716_aprilia_rally_2004
Lenne egy újabb kérdésem:
Honnan lehet megtudni, hogy egy robogó lopott vagy nem?
Mivel, ha majd kell rá rendszám, akkor nem szeretnék gondot.
Az az igazság, hogy olyat keresnék amivel nem kell semmit foglalkozni, tudom, hogy ez szinte lehetetlen....
Leveszed beballagsz egy műanyagoshoz megjavítja majd fényező és utána visszaszereled egy másik indexbúra és kész.Vagy olcsóbb ha nyomsz rá egy matricát.
Amúgy a bontott darabok sem mindig 100%-osak.De keress itt.
www.robogobonto.hu
De mint mondtam ha csak 150e körüli pénzed van és egy megbízható mindenes járgányt keresel saját részre úgy járnék el hogy keresnék egy kasznira szép nem hiányos darabot ami kehes motorikusan és alkudnék rá 90-100 körül elhoznám kihánynék minden mozdíthatót belőle és jó minőségű tuningalaktrészekkel kipofoznám.
Van itt is meg egüforumon is egy halom olcsó használt jó állapotú alkatrész amivel érezhetően nagyobb teljesítményű lessz a gép és nagyságrendekkel megbízhatóbb mint bármi amit a H.autón veszel.
Lenne 1 kérdésem!sérült az 1. idomom bal alsó oldala annál a felömlő szerűségnél, azt hol, v mennyiért tudom kicserélni? v tudtok ilyen bontót v vmi?csak az a gáz, h a moci nem egészen gyári színű, + azt is lefujatni... nem tudtok vmi megoldást?
köszönöm szépen!
Erről mi a véleményed?
http://www.hasznaltauto.hu/2650765_apri
lia_sr_2002
A segítségetek szeretném kérni:
Kinéztem pár motort, ezekről mi a véleményetek?
http://www.hasznaltauto.hu/2680561_ap
rilia_sr_2001
http://www.hasznaltauto.hu/2681227_apri
lia_sr_2004
http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar
/nagyrobogo/showAdvert12489856.html
Előre is köszönöm!