Inyektornak mi köze bármi nyomáshoz?Vagy a benzinnyomás esett le akkor az AC a gond ha a belsejében sok vagy kevés a nyomás akkor nyomáshatároló.Elég spiler szerelő lehet ha simán kiszúrt egy nyomáshatároló gondot.Általában autómatikusan furni szokták bármi a gond vele a "hozzáértő szerelők".
A kompresszió és a kompresszor közt KB annyi a közös mint a narancs és a cseresznye közt mindkettő kerek és mindkettőnek szára van.A kompresszio a hengerben lévő nyomás ha 1,5 akkor ott vlami nagyon elbaszódott/törött valami dugócseres és fúrás a vége 3-4 bar nál már be sem indul ez sérülés mértékétől (menthető e a henger) KB 10-12e Ft.Ha a kompresszor a gebasz az 1,5 megint rossz 5 bar alatt szállít akkor kezdődik a durrogós gond tehát ha tényleg 1,5 akkor ott is szakadt/törött valami tehát nem lehet felújítani az 20e felett van.
Tehát jó lenne tudni tényleg a kompresszor vagy amit gyanítok gyűrűtörés vagy ilyesmi a hengerben.Nem mindegy és nem egyforma helyen/okból van a két hiba.
Ismerős di-techje kipurcant, amit megmondott, ugyhogy azt hanyagolom, a szerelő (csepregi) elég hamar rájött a hibára: kompresszió 1.5 bar, ugyhogy sztem ebből kompresszor csere lesz, mert ott van vmi pöcök, ami szintén nem jó, ezért nem lehet felújítani. Még van dilemmám karbis és di-tech között, majd meglátjuk melyik lesz. Ide írok először ha, megvan.
Sziasztok!
2003-as Aprilia SR-re van csomagtartó, vagy hogyan tudnék én rárakni egyet? (Pizza futárkodom, és a melegbe jobb lenne motorral menni, mert ugye az számomra gazdaságosabb)
Előre is kössz a segítséget!
Nekem inyektor 5 év alatt egyszer sem romlott el.Minden más mechanika kompresszor stb igen de speciel az inyektor nem.Pedig még mindig egy ótvar régi agyonbuzerát 2001 es levegő inyektor van benne meg a hozzá való inyektorfej.Szűrő egy darab se és csak Aucanos benyával van üzemelve.Pedig istókugyse vettem én bele inyektort inyektorfejet mindent hogy majd kellhet de ez a piszok nem akar elromlani.
háát legfőbb hibája az injektor báár szerintetek ha jó buli hogy havonta egyszer megáll a motorod, mer eltömődik 1000km-enként. szerelő erre csak azzal tud jönni hogy koszos benzint raktál bele. báár nemtudjuk mióta lehet rosz a mol-os benzin jahm meg volt már rajta 2benzinszűrő és semmi válltozás nemérdekes. el tudta végre adni sajna bukott rajta elég nagy öszeget:S ez van. de lényeg hogy a tied nem ilyen. örülj neki és vigyázz rá üdv
ez egy nagy baromság lehet haverod imádja a motorját csesztetni vagy csont gázon jár vele üveghangon aztán akkor nem csoda ha meg ujj megkéne adni a módját a bejáratásnak is estleg
vigyázni kell ezekkel a ditech sr-ekkel. naon sok típushibája van. 1ik haveromnak volt, zsír új 2006os volt még anno. többet volt szervízba mint nála:S 650ezer ft ér. ez van! ha robogoban gondolkocc maragy inkább a karbisnál sztem. főleg hogy látom csepregi vagy, és a közelbe nincs hozzáértő szerelő sajnos
A kiszemelt diteched hol van?
Én Bakonyjákóról hoztam a mocimat 110e forintért olyanoktól akik nem sokat értenek hozzá. a szervízben is lehuzták őket 100e el az ien tüzősarú meg légszűrő meg fékbetét csere volt a számlán:D
Tehát jó lenne tudni tényleg a kompresszor vagy amit gyanítok gyűrűtörés vagy ilyesmi a hengerben.Nem mindegy és nem egyforma helyen/okból van a két hiba.
2003-as Aprilia SR-re van csomagtartó, vagy hogyan tudnék én rárakni egyet? (Pizza futárkodom, és a melegbe jobb lenne motorral menni, mert ugye az számomra gazdaságosabb)
Előre is kössz a segítséget!
Akit érdekel írjon mail-re: Whyti@citromail.hu
REKLÁM : tankoljon ditechjébe TECSO,ÓSAN benzint és nem lessz gondja.
Na mindegy az inyektorrendszer nekem nem okozott gondot a kompresszor annál többször de annak is megvan az olcsó javítási módja.
Had tanuljunk már mire kéne ügyelni vásárláskor.
Én Bakonyjákóról hoztam a mocimat 110e forintért olyanoktól akik nem sokat értenek hozzá. a szervízben is lehuzták őket 100e el az ien tüzősarú meg légszűrő meg fékbetét csere volt a számlán:D