Ha még 4 év gari van rá akkor nem minarellis az fix.Minarellit 2001-óta nem gyárt az Aprilia én piaggiosnak nézem a gépet.Gari érdekes téma én nem tökölnék vele viszont napi szintem 80-100 Km országúton majdnem nyélen az nem jó dolog ezt nem erre találták ki.Ha mindenképp 50-est szeretnél hagyd gyárin max egy variot rakj bele és ne húzd neki.Utazóban inkább óra szerint a 80-at tartsd az 65-70.Én ha van A1-ed ennél a távnál egy 4t 125-öst vagy 250-est javasolnék.
A1-es jogsim van. a blokk minarelli (rem jól írom). beleszerettem ebbe a mociba. naponta 80-100 km mennék vele (balaton-velencei-tó oda-vissza).
még 4 év gari van rajta.. ezért nem akarok nagyobb hengert... a szervízes srác azt mondta, hogy akkor felejtsem el a garit.. a 70-es hengerrel kb mekkora lesz a fogyasztása? most 3 liter körül van. a karbi állítás mennyit segítene rajta?
Attól függ milyen a gép.Hogy karbis és SR az kevés blokktipus kéne.Ha nem akarsz 70-es hengert elég gyér a mozgástér.50e ből kijön egy sportkipufogó meg egy malossi multivar kis görgőzéssel fel lehet max 85-ig valósan menni végre ez óra szerit csalástól függően 95-100 lehet de ezt hosszú távon nem fogja birni.Szerintem tedd le a jogsit és vegyél nagyobbat.Esetleg elgondolkodhatnál egy 70-es vas hengerszetten is.
Sziasztok! lenne egy kérdésem. most lesz a 4000-es szervízem. nyárra szeretném kicsit feltunningolni a motort... nem akarom nagyon, nekem nem kell 70 ccm-es motor... mittom kéne egy erősebb kuplung, hogy bírja a terhelés... hosszabb útakra fogom használni.. jó lenne ha a 70 utazósebességet jól bírná.. milyen görgők kellenének bele? nem nagyon értek ehhez... sportkiput is tennék rá.. milyet ajánlotok?
a pénz nem nagy gond... kb 50ezerből szeretném megúszini :S remélem lehetséges
itt is írhattok, vagy ide is: tesumka@vipmail.hu
Köszi szépen a kommenteket! Ettől tartok én is, hogy ezt otthon nem fogom tudni beindítani. Az ac működik annak elvileg semmi baja! Nézte ezt a Nagykátai ditech szerelőt csak az a gondom hogy 130 km re van, az meg elég sok! Körülnézek még jobban ki foglalkozik ilyesmivel Komárom - Esztergom megyében. Talán a Tatai apriliások tudnak segíteni :)
Üdv
Sajnos a ditech nem az a motor amit paraszti ésszel szöggel kalapáccsal meg lehet oldani. Lehet pillangószelep, és kompresszor hibád is. Esetleg a kompresszort tudnád otthon megnézni. A pillangót nem. Ezek még az olyan hibák mikor meg sem nyikkan a motor, csak forgatja az önindító. Gondolom a gyújtást ráadva az ac működik.
conair: Köszi szépen, hogy írtál a problémámhoz. Az a helyzet, hogy gyertya meg légszűrő az rendben van a motoron, viszont a csöveket még nem néztem úgy meg hogy valaki ült volna rajta. Egy cső lett rajta cserélve a főtengelycsapágyas szerviznél. Több tippem nekem sincs miért nem indulhat a gép, minden esetre ellenőrzöm úgy is a csöveket hogy valaki ül a motoron! Viszont tippeket még mindig várok. A nagykátai szerelő sajnos nagyon messze van nekem, ha valaki közelebbit tudna ajánlani megköszönném. A Dorogi Egü motorsosok már ismernek de nem szívesen vállalják a ditechet :)
Köszi előre is minden segítséget!
Nos mielőtt elviszed szerelőhöz, nézd meg, hogy el van-e valamelyik csöved valahol. Előfordul, hogy csak akkor látod mikor ráülsz, mert akkor reped. Cserélhetsz gyertyát levegőszűrőt, majd ha ez sem segít ajánlatos szerelőhöz vinni, mielőtt több kárt okozol.
Sziasztok!
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy 2 hónappal ezelött megállt a motorom, mintha simán elforgattam volna a slusszkulcsot, semmi durrogó hang, egyszerűen megállt. Aprilia Sr 50 ditech (morini blokkos). Azóta nem volt időm komolyabban foglalkozni vele 2 hete beindítottam, csodával határos módon elindult, mentem vele 2 km-et és újra megállt. Azóta nem indul el. Érdekes volt amikor beindult egy fél tenyérnyi friss benzinfolt volt alatta. A benzincsöveket és a befecskendező részt megnéztem és minden meg volt rajta rendesen húzva. Szóval nem tudom mi baja lehet. Tavaly nyáron kapott új főtengelycsapágyat ugyanis az előzőt eltörte. Ezzel egy időben új főtengelyre is szükség volt. Régebben még csinált olyat, hogy hosszabb útnál elkezdett puffogni a kipufogó és nem egyszer volt már arra is példa, hogy a gyertya porcelán részét eltörte. A javítás után nem tapasztaltam ilyet bár kb 200 km et ment azóta. Ami még nem működik rajta az a benzinszint jelző és a vízhőfok mérő de ez a kissebbik gondom
Ha valakinek van valami ötlete, hogy mi az amit megnézessek vagy megnézzek a motoron örülnék ha megosztaná velem! Sajnos tippem sincs, hogy ki az aki Komárom - Esztergom megyében ditech javítással foglalkozik.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Széles utat, gumi fákat mindenkinek!
nekem Continental Conti Twist(kép) van fent hátul, és nekem nagyon jó.viszonylag hamar bemelegszik, és jól is tapad.sajnos elől a gyári szar Sava ami elég kaki.hátulra is csak azért raktunk újat mert bátyámnak sikerült belemennie egy 100as szögbe a motorral, és kiszúrta a gumit.én már kb 5000km-t mentem a contival és még 5000ret bőven elmegy, vagy még többet is.
Szerintem nem. Szerintem vezetheted. A motor nem attól lesz nagymotor, mert van rajta rendszám. Egyedül az a kétszemély zavar. Ha lehet szállítani utast akkor biztosan nem elég az smkp jogsi. Jó kérdés.
erről mi a véleményetek?
http://www.hasznaltauto.hu/2691762_apri
lia_sr_2001
még 4 év gari van rajta.. ezért nem akarok nagyobb hengert... a szervízes srác azt mondta, hogy akkor felejtsem el a garit.. a 70-es hengerrel kb mekkora lesz a fogyasztása? most 3 liter körül van. a karbi állítás mennyit segítene rajta?
a pénz nem nagy gond... kb 50ezerből szeretném megúszini :S remélem lehetséges
itt is írhattok, vagy ide is: tesumka@vipmail.hu
előre is köszi:)
Üdv
Köszi előre is minden segítséget!
Csaba elég jól érti a ditechet nagykátán, és makón Háry Sanyi.
ha érdekel valakit írjon
2001
2003-as
210.000ft/db irányáron
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy 2 hónappal ezelött megállt a motorom, mintha simán elforgattam volna a slusszkulcsot, semmi durrogó hang, egyszerűen megállt. Aprilia Sr 50 ditech (morini blokkos). Azóta nem volt időm komolyabban foglalkozni vele 2 hete beindítottam, csodával határos módon elindult, mentem vele 2 km-et és újra megállt. Azóta nem indul el. Érdekes volt amikor beindult egy fél tenyérnyi friss benzinfolt volt alatta. A benzincsöveket és a befecskendező részt megnéztem és minden meg volt rajta rendesen húzva. Szóval nem tudom mi baja lehet. Tavaly nyáron kapott új főtengelycsapágyat ugyanis az előzőt eltörte. Ezzel egy időben új főtengelyre is szükség volt. Régebben még csinált olyat, hogy hosszabb útnál elkezdett puffogni a kipufogó és nem egyszer volt már arra is példa, hogy a gyertya porcelán részét eltörte. A javítás után nem tapasztaltam ilyet bár kb 200 km et ment azóta. Ami még nem működik rajta az a benzinszint jelző és a vízhőfok mérő de ez a kissebbik gondom
Ha valakinek van valami ötlete, hogy mi az amit megnézessek vagy megnézzek a motoron örülnék ha megosztaná velem! Sajnos tippem sincs, hogy ki az aki Komárom - Esztergom megyében ditech javítással foglalkozik.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Széles utat, gumi fákat mindenkinek!
http://www.pirellityre.com/web...