Üdv, hamarosan lehet én is csatlakozom az sresek táborához 1 2002es morinis ditecchel, és az lenne a kérdésem, hogy 50es hengerszettet lehet hozzá venni, ha esetleg a gyári tönkre megy? mert én csak 70eseket találtam. nincs elméletileg semmi gondja, csak előre tervezek, várom a válaszokat. Gábor
Ez egy S6 pro elméletileg és inyektorosra nem jó túl erős/pörgős neki.Inyektorosra inkább Leo TT,ZX,Gianelli extra.reverse jó de az már inkább 70-esre.
annyit tuti nem adtam volna érte.A robogobontoban van 5e ért pumpa és kicserélem 20 perc alatt.Bár a márkakereskedés az más tészta ha nem értesz a szereléshez akkor ez van oda kell vinni viszont az drágább mind alkatrészben mind munkadíjban ha nem kellett szétdobni a blokkot az meg jó.
25 rugó az szép summa.Ha egyáltalán cseréltek rajta valamit.Ez tuti hibádzik valami a vizpumpacsere nem 25 lenne mert szét kell dobni a blokkot ha megtörtént akkor jó árban volt a javszer.Ha nem akkor meg vagy valamit nagyon tudnak és nem dobták szét akkor is jó árban volt.Ha meg szét sem dobták és ki sem cserélték a pumpát akkor átcsesztek.De hogy olajpumpa ennyiből márkakereskedésben nem jön ki az fix.
magyarországon vásárolt és hát a szíjnak sem volt semmi baja egyszer csak köpködött a gép és bevittem mondták hogy ezt kell kicserélni ami 25 rugó volt
Ha itthoni és nem futár volt akkor lehet a KM nem csalós.Vizpumpát még megértem de az olajpumpát mé kellett cserélni?Szétvitt valamit a szíj rajta?És mennyibe fájt ez a művelet?
Tuti nem, 9e nél semminek nem szabadna szétmennie még az inyektornak sem.Dobj fel képet a gépről.A vizpumpára még mondanám hogy széteshet 20-25e nél de az olajpumpa elég stabil jószág nem szokott tönkremenni max a szíj.
Hello én júniusba vettem használtan egy aprilia SR factory ditech-es modellt és akkor volt benne 9000 km most van benne 12000km és szét ment a vízpumpa és az olajszivattyú szerintetek ez valós kilométer ami most benne van?
Üdv Néktek!
Nagyon kellemes az idő, én ma már robival jöttem melózni, élvezkedek kicsit, ajánlom nektek is
Olyan kérdésem viszont lenne, hogy mennyi nyomásnak kell lennie a kerekeben, szerintem az elsőm kicsit megpuhult a téli állásban...?
Áh a bánatot öljük egymást.Csak két tapasztalatokon alapuló véleményt cseréltünk ki semmi több.Ez távolról sem ölés amúgy abban egyet értettünk hogy az SV-650 óra szerint is meg amúgy is viszi a 220-at.
Vettem a gyári Slideremre egy Bidalot Racing kipufogót hogy majd azzal fogok száguldozni...
Ráraktam,50 nél többet sehova,nem is pörgött,le is vettem róla. Utána a kipu eladása előtt megint rápróbáltam hogy mit csinál. Megint csak 50 fél városon keresztül.De egyszer csak a főúton vhogy összeszedte magát elkezdett felpörögni és -hozzá teszem óra szerint- 95 ig meg se állt.Utána sikerült ugy hozzá hangolnom,hogy egyre kisebb lett a gyorsulásban a lyuk ahol csak gondolkodott,asszem 4,5 g-os görgő,egy fordulat a kaja állító csavarom és ugy ugrott 50 ig ahogy most a gyári csővel csak 30 ig. Egész jó volt.
További szép napot és mielőbbi felmelegedést!
Nagyon kellemes az idő, én ma már robival jöttem melózni, élvezkedek kicsit, ajánlom nektek is
Olyan kérdésem viszont lenne, hogy mennyi nyomásnak kell lennie a kerekeben, szerintem az elsőm kicsit megpuhult a téli állásban...?
Remélem teljesülni fog!
De olyan büszke vagyok rá!
Ráraktam,50 nél többet sehova,nem is pörgött,le is vettem róla. Utána a kipu eladása előtt megint rápróbáltam hogy mit csinál. Megint csak 50 fél városon keresztül.De egyszer csak a főúton vhogy összeszedte magát elkezdett felpörögni és -hozzá teszem óra szerint- 95 ig meg se állt.Utána sikerült ugy hozzá hangolnom,hogy egyre kisebb lett a gyorsulásban a lyuk ahol csak gondolkodott,asszem 4,5 g-os görgő,egy fordulat a kaja állító csavarom és ugy ugrott 50 ig ahogy most a gyári csővel csak 30 ig. Egész jó volt.
Amúgy így néz ki: