Zoli: nem tudom mennyit tudsz,vagy mennyit értesz a motorokhoz,különvéve elméletet és gyakorlatot,mit tudsz megcsinálni mongyuk a "motorodon"(robesz nem motor)! De nagyon amatőr emberkének tünsz,már azokkal a hozzászólásaiddal is,hogy mindenkinek szerelőt tanácsolsz(pedig egy ilyen primitív szerkezetetekhez,nem kell valami nagy tudású embernek lenni),na mind1 ne mennyünk bele itt a személyeskedésbe! Nem kamugép hírében álok,nekem óra szerint 100at ment 50esen,mint ahogy azt valósan leírtam olyan 85(gps),90(több jármú órája)szerint! Más is írta ezt!Gyárilag 80,ami valósan 72körül lehet! Te ilyen adatmolynak tünsz,nem azoknak kell hinni,ilyen alapon egy simson sem 3,6hp(jó állapotú,nem sufnyi szemetek),mert például 60es simsonok már egy jó állapotú sr gyorsulását tudják és valós 75km/h sebességet! Variátor valóbban elméletileg elvesz a teljesítményből,gyakorlatilag,egyenletesebb gyorsulást tesz lehetővé,váltással is másodpercek múlnak el,fordulat visszaesik,még 1robesz azonos fordulaton kb 7-8000rpm-en,ahol a teljesítménye javarészét leadja! Nem tudom mennyi motorod volt már és mik a tapasztalataid...Amúgy sem vagyok 1általán robogó párti,sőt igazából 1általán nem szeretem őket ,kényszer miatt került hozzám az sr is,tehát abszolút védeni sem akarom,nekem azt tudta ezzel lehet vitatkozni,mindenki nézzen kicsit magába én tudom,hogy nem hazudak,az meg hogy te elhiszed nem igazán izgat! Én láttam sok olyat,amik agyon voltak tuningolva,ott is láttam 1,2 dolgot megéri cserélni,jelentős változás okoznak(70es öntöttvas szett,sportkipu,17,5 karbi),de ezen felül már ha jóval jobb alkatrészeket is cserélünk,akkor sem lesz sokkal szembetűnőbb a változás! Egyébként a jog 100körül tudott és kb 60kg (stage6 recing hengerszett,gienleii silencers8azon belül nem tudom mi volt a pontos tipusa,50%-os végáttétel,21-es dellorto stb...) én is csodálkoztam,hogy nem is igazán megy többet,mégis könnyebb,mégis jóval "erősebb" elméletben"!
100-at egy gyári gép VALÓSAN akkor megy ha piros hó esik.Én mendemondákban nem hiszek csak pontos fényképes vagy személyes bizonyíték alapján.Tehát GPS-t lefényképezed oszt kezet rázunk.Egy gyáritól szép az az óra szerint 75-80 kipuffal 85 esetleg lejtőn 90.És semmi több a váltós 4t gépeknek a hajtásnál nem veszik el semmi míg robesznél a vario miatt legalább 20% nem mondhatod hogy ványdt 6-7 paciból lemegy 20% és mégis jobb lessz mint 10 ből szinte semmi veszteség.Ez ellent mond a fizikának nagyon.
Zoli: az meg hogy a 125ös 4T yamaha sr 100at megy az 1 dolog,az újabb 125 levegős,1hengeres,4T-k sem mennek többet,sőt még kevesebbet(különböző normák végett)! Az sr50-el én is aláztam xr-t is,hiába,hogy 50es és mongyuk sportkipuval,jó beállításokkal legyen 6-7 hp! Nem az adatoknak kell hinni és a katalógusokat böngészni,attól mert valami gyengébb "elméletben",gyakorlatban nem biztos.hogy így van! Tény,sztem normális kipufogóval egy újabb 50es robesz elég jól megy!
Ehez az óracsalásos dologhoz hozzátennék én is pár szót...Volt több robogóm is(mindnek 10et csalt fölfele az óra)! Az adatlapomon látható 2000es évjáratú www sr,levegős,fekvő minarelli blokkal gyári katalizátoros kipujával 75öt ment! ÉN 85kg vagyok,lett rá rakva egy gianelli silencers ,talán reverse sportkipu és 3grammos görgők,így óra szerint 100 néha 105öt is futott! Valósagban jóval kevesebb volt,mivel autók és több motor órája szerint is a 100 az 90volt,gps-el sztem olyan 85körül lehetett(nem mértük)! Viszont akkor még gyári 50es volt,bontatlan blokkal 22 000km megtétele után! Egyik ismerősöm,aki egy yamaha jog-ot tuningolgatott (70es aluhenger stb...) csodálkozott,hogy szérián hogy megy ez így! Én elhiszem aki azt állítja,hogy neki a gyári megy 100 at (bár ez csak óra szerint ennyi)!
Szia! Kicsijoe ha berakok egy alátétet akkor mifog megváltozni a motoron állóhelyzetből is fog gyorsulni?Kifejtenéd bővebben hogy ez az alátét berakás milyen változást hoz? Köszi kifogom kipróbáloni remélem bevállik eléggé idegesít hogy nem harap a kicsike!
Az órákról csak annyit h a multkorában a lámpánál ment előttem egy Citroen C4,aminek ugye középen van digi órája,azt figyeltem. A Slider órája 27 körül mutatott, a kocsi csak 17-et,szóval egy 10-es csalás biztos van benne...
Nagyobb a szórása az órának.Láttam ilyet pláne a 120-as ditech órának.De mindegy legyen megy 100-at.Bár hogy a fenébe tudták a 125 ös váltós 10 le körüli yamaha sr-t rontani hogy pont úgy megy mint a sima 50-es 5 lóerős robeszt?Mert KB 100-at ment alattam mint a diteched.Sehogy ez fizika nem mehet 100-al de hótt felesleges vita.Én nem tudlak meggyőzni te meg ugy se gyíőzöl meg úgyhogy fejezzük be szerintem.
Esküszöm h gyári motorral mentem 100 at is ékszíj csere után. 80kg voltam akkoriban. Amúgy most meg baszik elindulni hidegen. Olyan mérges vagyok, és fogalmam sincs mi a baja...
Autokat elözhetél de az kb 70 el ment ha elmondásod szerint 90 megy a motorod akor egy 90 el menü autot soha nem fogsz megelözni csakha kiseb sebeségel megy igaz?:D
Persze van olyan mi megy 100 fölött böven de nem dr el:D
Enyémis ment 108 110 et! Fertöszentmiklóson gy.versenyen lett mérve !de sok ora csal pl: mi mentün autoval eccer azt látuk hawer motrozik bemértük azt kérdeztük na vége menyi volt 115 -mondta (jovolt az 90 nek) de nem vetük el a kedvét
Ez hülyeség, lehet h van olyan óra ami csal, de sztem kevés. Az enyém átlag 90 et megy. Előfordult h külterületen autókat előztem, és! Full gyári a motor. Aztán láttam olyan robogót, ami 120 at ment, de az át volt alakítva rendesen.
Hallod ezt komolyan is gondoltad ?
Dr vashenger meg reversel 120 at? Gyári orák csalnak az a legjobb esetben is 90 megy de akor már k.va jol kivan hegyezve
Ma végre volt időm szétszedni a szekeret. Az injektornál, vagyis a hengerfej csapján lévő 2 tömítés teljesen ép. A gyertya ad kezdetben jó helyre, majd utána rossz helyre szikrát. Ezt talán sikerül megoldani. Meg annyit csinált apa, h a transzformátorból kihúzta a pipának a kábeljét. Beindult, mentem is vele jópár kört. Melegen kis gázzal szépen indult, de kíváncsi vagyok reggel beindul-e...
Már nincs meg a video nekem de sokmindent nem látsz rajta csk hogy egy szétdobott ditech elindul bazi nagy füst kíséretében és megy pár másodpercet.Ha az a terved hogy te is ezt csináld megoldhatod ráraksz egy karbit a szívócsőre és kész beindulni be fog de hogy működőképes lessz és használható tőle azt kétlem nagyon.
Hali mindenkinek kedves Aprilia tulajdonosok!
Én már váltottam Yamaha-ra,de mindegy...
Valaki segítsen nekem! Láttam itt egy videot még tavaj nyáron,valaki belinkelte,hogy injektoros SR-t alakítottak át karbisra! Na ezt a videot keresném,ha valaki tud róla valamit az írjon vagy linkelje be!
Előre is kösz!
Üdv
Áhh szteintem sok ahoz a vas hengerhez a Top Nardo meg különben is az az alu hengert szereti, meg még ugy irják, hogy 13-15Le hengerkhez!
DR hez rakjál egy Giannelli Reversét, nah avval már jól megy, mert a reverse vas hengerekre lett fejlesztve!
Egyik gyereklnek is van DR+ reverse meg 21 es karbi meg asszem valamilyen vario és nagyon ütös, igaz az már ki van hegyezve a henger olyan 13 Le körül lehet, és 120 a vége.
Véleményeteket szeretném kikérni!
1. Szerintetek mennyire lenne használható egy DR EVO 70cc+Top Nardo kombó?
Nem túl sok a kipu a hengerhez?
2. A fent említett pároshoz+gyári varió+sárga malossi k.rugó+piros kuplungrugók
kb. hány grammos görgőkkel kellene próbálkoznom?
Enyémis ment 108 110 et! Fertöszentmiklóson gy.versenyen lett mérve !de sok ora csal pl: mi mentün autoval eccer azt látuk hawer motrozik bemértük azt kérdeztük na vége menyi volt 115 -mondta (jovolt az 90 nek) de nem vetük el a kedvét
Dr vashenger meg reversel 120 at? Gyári orák csalnak az a legjobb esetben is 90 megy de akor már k.va jol kivan hegyezve
Dehogy tervezek ilyet,sose vennék di-tech-et!
De azért köszi!
Én már váltottam Yamaha-ra,de mindegy...
Valaki segítsen nekem! Láttam itt egy videot még tavaj nyáron,valaki belinkelte,hogy injektoros SR-t alakítottak át karbisra! Na ezt a videot keresném,ha valaki tud róla valamit az írjon vagy linkelje be!
Előre is kösz!
Üdv
DR hez rakjál egy Giannelli Reversét, nah avval már jól megy, mert a reverse vas hengerekre lett fejlesztve!
Egyik gyereklnek is van DR+ reverse meg 21 es karbi meg asszem valamilyen vario és nagyon ütös, igaz az már ki van hegyezve a henger olyan 13 Le körül lehet, és 120 a vége.
1. Szerintetek mennyire lenne használható egy DR EVO 70cc+Top Nardo kombó?
Nem túl sok a kipu a hengerhez?
2. A fent említett pároshoz+gyári varió+sárga malossi k.rugó+piros kuplungrugók
kb. hány grammos görgőkkel kellene próbálkoznom?