Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem nem, mert azért ott már magas a fordulata egy alapgépnek. Haveromé 2004-es karbis, az ő tudatában 2 állása van csak a gázkarnak , és úgy beveri neki a 4-et, szal huzamosabb 70-80-nal elhiszem hogy annyi eszik.
Nekem egy 2008.-as sr50 sreet-em van ,70-80 as tempónál a fogyi 4L +egy kicsi. Ez talán nem sok.
Hali!
Szerintem ez kamu, mert haveromnak is karbis van, és simán megetet vele 4 litert (na persze nem szelíd vezetési stílussal ). Nekem DiTech-em van, és az is simán benyel 2 litert nagyobb tempónál huzamosabb ideig, úgyhogy átlagban talán lehet számolni a karbisnak 3 litert normál vezetési stílus mellet.
Rövid telet!

Üdv: coolbiker
Sziasztok! Az szeretném meg kérdezni , hogy az SR50-nek (karbis) mennyi a fogyasztása,mert van aki azt állítja hogy 2L/100Km. Szerintem ez kevés.
Igen, igazából el lenne a cél. azért kiváncsi leszek a végére mert eddig is ment 85-90et óra szerint, csak még ez bejáratós, de már most sokkal jobban húz
Elég egy Leo TT.G.next,T.tek stb belépő szintű kpuff és egy vario meg egy picit nagyobb karbi a 12-estől. ez kijön a Yasu. Z árából és többre mész vele.
én most azon gondolkozok, hogy valamilyen sportkipufogót kéne rakni, és a leo zx és a yasuni z között gondolkozok .csak annyi, hogy lehet a yasuni sok lesz a gyári hengerhez nem?mert más tuningot nem igazán tervezek, esetleg utánaállítani a karbit meg a varióba más görgőket belerakni.
Vas henger 17,5-ös katbi leo ZX.Sima utcai túlélő csomag.Kis fogyi 80-90 Km/h óra szerint.Jó bevásárló gép a nagy mellett.
Leo Vince(remélem jól írtam) ZX a kipufogó
A karbiból is nagyobb lett rátéve aszem valami 17,5-es (vagy 19-es) és a kipuf is sport, de nem tudom hogy milyen... nem nagyon értek hozzá.
Az jó.Karbi kipuff?
70-es és levegős, és amúgy nagyon húz
70-es vagy 50-es.
Nem rossz alsó kategóriás henger gyárival KB megegyező minőség és élettatram.=0-es vagy 50-es?Remélem vagy a gép a fényképben szereplőtől ellentétben vizhűtéses vagy a henger a képpel ellentétben levegős külömben nem lessz hosszú életű.
Sziasztok! Van egy '98-as SR-em és a szerelőm ezt a blokkot tette bele (felújítástra kényszerült).
Tudnátok mondani valamit róla, mert én nem sokat találtam neten!?

Előre is köszi és Boldog Ünnepeket Mindenkinek!
Elvinni szervízbe.Nekem sosem sikerült pontosan rájönnöm mi okozza csak annyit hogy a hideget nem szereti melegebb időben meg simán meg mint a saffausen.
A gyertyának csak a legteteje benzines. És ha ez a baja akkor mi a teendő?
Hengerfejben a hőszenzor ha az rossz sok benzint mivel nem a jó jelet veszi ad így elkezdi köpködni a gyertyát.
Eddig semmi baja nem volt téli indításnál. Mindig egyből beindult, sőt már a garázsba töltött éjszaka után is elsőre beindult, ilyenkor 5-6 fok lehet ott. És egészen más hangja van ha a gyertya takarítás után, meg miután párszor indítgattam. A szenzoros részt nem értettem...
Hideg van neki tedd le pihire majd ha stabil 15 fok lessz minimum akkor próbáld.Ha úgy sem hőmérséklet szenzort nézzél.Esetleg egy champion RG6YC gyertya segíthet de nem biztos.
Hát ha valaki halmozza azt élvezeteket.Nade 250-es?Minimum 400 de inkább 500 as T max.
Üdv Mindenkinek! Először is Kellemes Ünnepeket Kívánok!
Egy hete összepakoltuk a robogót, biztos emlékeztek rá mi volt a baja. Mindegy inkább leírom. Beszart a főtengelycsapágy, lényegében ezért lett szétszedve. Vettem hozzá főtengelyt, csapágyakat, dugattyút, simmerringet, tömítéskészletet. Ez csak az egyik baj, a másik h rakoncátlankodik a kompresszor. Kezdem: Egy hete fél 2 felé álltunk neki ketten az összepakoláshoz. Minden rendben ment, a hengerfejet megsíkoltuk, de az összepakolás után a főtengely nem fordult át. Visszaraktuk a gyári hengertalptömítést. Szerencsére megoldotta a problémát. A blokkot visszaraktuk a helyére, és amint az összes elektromos kábelt összeraktuk, beindítottuk. Ment az izgulás h vajon beindul e, ugyanis a hengferfúrós koma mondta h nem biztos h befog indulni, mert ha az akksit leveszik elszáll minden beállítás. Járt úgy nem egyszer h vitték vissza a hengert h szar, a végén kiderült h az elektronika viccelődött.
Mindegy, beindult, szép hangja volt. Baromira örültem h végre pötyög a gép. Éjszaka fél 2 kor végeztünk a teljes összepakolással. Másnak vettem bele fagyállót, légtelenítettem. Szépen beindult akkor is, úgy ahogy a nagykönyvben le van írva. Aztán harmadnak felvittem a pincéből, lemostam. A mosás előtt pöccre indult, utána pedig az isten se bírt bele szuszt lehelni. A gyertyát nézegettük apával. Rossz helyre adja a szikrát, ezt a problémát is sikerült kiküszöbölni. 3 gyertyából egy ami használható. Viszont azzal sem akar máig beindulni. Kivettem megtakarítottam, ollé nagy nehezen beindult egy napot járt a motor, mentem is vele 25 km-t. Melegen utána prímán indult. Sajnos másnap reggel nem indul. Ugyanaz a probléma. Kitakarítom a gyertyát, utána olyan hangja van mintha beindulna, kis gázzal be is indul, de nemsokkal utána le is áll. Pár próbálkozás után olyan hangja van az önindítózáskor, amiből hallatszik h nem akar beindulni, csak a főtengelyt forgatja. Gyertya ki, tisztít, berak, nehezen beindul. Ahhoz h beinduljon, 3x 4x ki kell venni a gyertyát. Mi lehet a probléma?
A kompresszort szétszedtük, kitakarítottuk, és amikor mentem pár kört, jól is működött. Szépen is megy, húz is ahogy kell. Nem tudom mi a baja lehet most? Vegyek bele új gyertyát? Eddig mind a 3 gyertya működött (egy db két pólusú )!
A kettő együtt a király választás.
De ha van a padláson 6 kilos sporttúra gépe mért is cserélné egy 250-es tepsire.
Sziasztok!ha valakinek van 50-es Guliver robogója,pár alkatrész elado lenne hozzá,inkább burkolatok,vázcuccok...stb..üdv