Nem igazán jó ötlet a gyári kipufogót szétcseszni. Ha mákod van, valamivel jobb lesz, de ha nem akkor azt sem tudod mit tegyél vissza bele, hogy jó legyen, mert ez a képlet nem működik: jó kipufogó=üres kipufogó. Szerintem ne babráld.
Még lenne egy olyan kérdésem.Ha a gyári kipuffból kibuherálnám a szabad gáz áramlását akadályozó dolgokat,akkor változna-e a motor teljesítménye?Mert nem nagyon akarnék sport kipufit venni.
Hát ma néztem egy újat,de az sem volt teljesen zárva.de kissebb volt a rés mint az enyémen.Végül is kinyit, megpróbáltam mvízben.Akkor marad régi.Kösz a hozzászólást.
Elvileg zárva kellene lenni és a szélén van 1 pici furat ott kering a víz addig amíg fel nem melegszik.
Ha nem zár teljesen akkor az még nem olyan nagy gond mintha nem nyitna, így kicsivel tovább kell melegíteni indítás után. Lényeg hogy teljesen kinyisson melegvízben.
Ha pedig télen használod akkor takard le a hűtőt, hogy üzemi hőmérsékletre tudjon melegedni a motor. Figyeld a hőmérőt is.
Sziasztok!Nem tudjátok véletlenül hogy a ditech-ben a termosztátnak teljesen zárva kell-e lennie hideg állapotban.Mert kivettem hogy megnézzem működik-e,és nem volt teljesen összezárodva,olyan 2mm rés volt.Beletettem melegvizbe végül is működött,de utána nem zárt rendesen.Szerintetek ez ilyen vagy dobhatom el?
Huh ez érdekes hozzáállás.Ennyit szívni és elvileg megbízható karbis.Na mindegy én szívtam a ditechel de enyit és ennyire nem szívtam vele.
Amúgy a kuplung nem csúszik?Kipuff nincs eltömődve?Esetleg nem ragadt meg Valahogy?
Kb ilyesmik jutnak eszembe ditechnél ezt a visszalassulást a kompresszorhibánál tapasztaltam de csak rántásszerűen vissza a gázt majd ujra rá és ment is.Karbisnál passz.
hát szerencsére nem ditech-em van, úgyhogy szerintem igy is jó, legalábbis múltkoriban jót tett neki. amúgy tuti gyertya, mivel a 4000-re szervíz előtt nem volt semmi baja, aztán ugye ilyenkor gyertyát is cseréltek, utána meg rögtön elkezdődött ez a fura motorhang és leszabályozás, ugyhogy tuti az a ludas. max tetetek majd bele egy új gyertyát, meglátjuk azzal mire megy.
aha, köszi. én is gyertya dolgora gondoltam. mert mikor most ősszel megint csinált ilyet, elegem lett belőle, fogtam kimentem egy hosszú útra, nekihúztam és teljesen végsebességig húzattam. na onnantól 1 jó hónapig király volt. ugyanezt kellene most is?
hello! nekem is szokott ilyen hangokat kiadni, mikor húzom, berreg csattog és leesik a végsebesség. de nekem akkor a gyertyát kell kiégetni. de volt már előtte is ilyen, akkor a sok önindítózás miatt megsült a trafó és az volt cserés.
hát szerintem a motorból jön, de hát menet közben nem lehet igazán megállapítani pontosan hol berreg, de elég éles hangja van, mintha kínoznák a motort, olyan mint ha be lenne rekedve, meg mint ha végsebesség 2xesével menne annyira olyan a hangja.
az az érdekes hogy nem mindig csinálja. van amikor 1 héten át mindig, de volt amikor 1 hónapig tök jó volt. most már ugyse megyek vele, majd ünnepek után visszaviszem ha jó idő lesz. addig i ha valakinek van hasonló tapasztalat kérem írjon.
Hellosztok!
olyan kérdésem lenne,hogy régebben valakinek a képei között láttam 1 kék fehér sr-t!
hebo kormány meg ha jól emlékszem 70 es volt....
stage 6 matricák rajt,fém színű taposók stb örülnék ha valaki leírná annak a felhasználónevét akié a gép
előre is köszi
Sziasztok, nekem is ugyanez a gondja az Sr50-esemnek, mint Ivokának (lásd előzmény). Beírtam még nyáron, de nem kaptam rá választ, sőt eddig akit kérdeztem nem tudta a megoldást, ilyen hidegben meg már nincs kedvem messzi-messzi szervizekbe futkosni. A motor még 1 éves sincs, tavasszal vettem újonnan.
Nekem is 60-70 körül megy-megy -megy, aztán kerregő-berregő hangot ad a motorja, és lemegy a sebesség 40-re, hiába huzom neki, nem megy többel. Leviszem a gázt 0-ra és ujra meghuzom akkor már csak 40-ig megy fel és ha tovább huzom megint berregő (nagyon irritáló éles) hangot ad.
nem tudom mi ez: gyertya? vagy szériahiba?
amúgy abszolút nem vagyok az a nekihúzos végsebeséges fajta, átlagosan használom a motort, nem szoktam nagyon neki nyomni, szóval abszolút jó kezekben van. Nem értem miért van ez a hiba.
*** Még jó hogy a lámpám most jó! Megérte beletenni a kékes 18 W-os izzókat ***
nem tudna valaki nekem mondani egy címet, ahol aprilia sr 50 dekormodellt tudnék venni?
Ha nem zár teljesen akkor az még nem olyan nagy gond mintha nem nyitna, így kicsivel tovább kell melegíteni indítás után. Lényeg hogy teljesen kinyisson melegvízben.
Ha pedig télen használod akkor takard le a hűtőt, hogy üzemi hőmérsékletre tudjon melegedni a motor. Figyeld a hőmérőt is.
Amúgy a kuplung nem csúszik?Kipuff nincs eltömődve?Esetleg nem ragadt meg Valahogy?
Kb ilyesmik jutnak eszembe ditechnél ezt a visszalassulást a kompresszorhibánál tapasztaltam de csak rántásszerűen vissza a gázt majd ujra rá és ment is.Karbisnál passz.
az az érdekes hogy nem mindig csinálja. van amikor 1 héten át mindig, de volt amikor 1 hónapig tök jó volt. most már ugyse megyek vele, majd ünnepek után visszaviszem ha jó idő lesz. addig i ha valakinek van hasonló tapasztalat kérem írjon.
olyan kérdésem lenne,hogy régebben valakinek a képei között láttam 1 kék fehér sr-t!
hebo kormány meg ha jól emlékszem 70 es volt....
stage 6 matricák rajt,fém színű taposók stb örülnék ha valaki leírná annak a felhasználónevét akié a gép
előre is köszi
Nekem is 60-70 körül megy-megy -megy, aztán kerregő-berregő hangot ad a motorja, és lemegy a sebesség 40-re, hiába huzom neki, nem megy többel. Leviszem a gázt 0-ra és ujra meghuzom akkor már csak 40-ig megy fel és ha tovább huzom megint berregő (nagyon irritáló éles) hangot ad.
nem tudom mi ez: gyertya? vagy szériahiba?
amúgy abszolút nem vagyok az a nekihúzos végsebeséges fajta, átlagosan használom a motort, nem szoktam nagyon neki nyomni, szóval abszolút jó kezekben van. Nem értem miért van ez a hiba.
*** Még jó hogy a lámpám most jó! Megérte beletenni a kékes 18 W-os izzókat ***
mind1