tudnátok nekem abban segíteni, hogy az sr 50(98-as Minarellis)-embe kellene ékszíj, de nemtom mekkora kell bele.
megtudnátok mondani hány cm-es?
(esetleg plusszba még linket is elfogadok )
hali pedig szerintem az kellene de ha pl elviszed egy profihoz és az csinálja untána meg kromofággal leöntöd a kipufot és Jól! lemosod( mert ha nem ledobja hamar a festéket és) lefujod hőállóval olyan lesz mint az uj :D
Már megint van egy "kis" problémám (gond gond hátán ). Ugyebár szét van kapva a moci, és levettem a kipufogót is, mert mikor még használatban volt, fütyült, meg a tömítés is kivolt mint kiderült, meg ráférne egy festés. Na mármost: vasárnap visszatettem az új tömítéssel, elindítottam, alapjáraton nem volt gondja. Mondom megyek egy kört. Az van, hogy nem engedi felpörögni a gépet, prüszköl, köpködi a kormot, meg sípol is néha, meg hallani rajt, hogy a gázok kűzdenek a kijutással. (Amikor le volt véve, megráztam egy picit, és zörgött benne valami, talán a katalizátor hullott szét, és egy darabja elzárja a gáz útját.?. ) Valószínű nem az a gondja, hogy ki kell "kormolni" mint amikor megszívja magát, mert egyszerűen el sem jut olyan fordulatig. Nem a blokkal van a baj, mert a kipuff nélkül megpróbáltam egy pillanatra pörgetni, vette a fordulatot, mint az őrült, szal kipuff probléma véleményem szerint.
Nem tudom mi lenne vele a teendő, mert szétvágni szerintem nem érdemes. Újat venni pedig nem akarok szíre-szóra, mert nem egy kis összeg, pláne a felújítás közepén.
Kérlek javasoljatok valamit, ha tudtok! (Zolira főleg számítok! )
Nagyon jó kedved van ahhoz képest Károgsz össze vissza . Sajnos a problémádban nem tudok segíteni, de van itt egy két tapasztalt, ők biztosan mondanak vmit a gépedre!
Sziasztok!
van egy RS 50-en, nyáron vettem 250 km-rel (vmi törpe eldőlt vele). Van egy problémám, 70 körül elkezd berregni és hiába húzom neki, egyre lassul, elveszem a gázt akkor elhallgat, de 50-55 felett megint kezdi...
Mi lehet a baja?
Ja meg az lenne, hogy én gyakran járok sötétben és ezen a szérián nincs refi...., nem tud valaki vmi erősebb izzót bele, mert a f***-om kivan, hogy alig látok...
előre is köszi
Nem a márka számít bár annyiban igen hogy azért ismertebb legyen ne az Albán nemzeti olajtársaság ajánlásával legyen a dobozon.Tehát a fontosabb hogy kifejezett 2t motorhoz legyen és a legfontosabb hogy full szintetikus legyen az olaj.Az hogy most Shel,Aral,ÖMV,Valvoline,Total vagy Motul az lényegében tök mindegy.Bár versenykivitel sem az igazi mert vannak olyan olajok amiket szivattyús olajzásúhoz nem ajánlanak azokat keverni kell.
Fontos volna még ma este választ kapnom a kérdésemre!
Nem tudok Castrol 2t olajhoz jutni, mert nem olyan helyen lakom. OMW kút van a közelbe, maradt még a simsonos időkből egy fél liter omw -s 2t olaj. Ahol vettem (újonnan) a motort, ott azt mondták, hogy ha Castrol -t öntök bele akkor adnak csak garanciát. Engem igazából nem érdekel a garancia. MSN -en azt mondták ha OMW -t öntök bele akkor szarrá ba**om a motort. Most ebből mi igaz azt nem tudom, épp ez érdekelne.
Nem tudom mit tegyek. Bele önthetem az OMW 2t motor olajat aprilia rs -50 -be? (Persze az lenne a lényeg, hogy ne mennyen tönkre...)
szószó, a 160 ezer ft-os tuningomhoz képest olcsó, de az "csak" egy műanyag darab.Azt gondoltam ezeket 3-5 között dobálják:)
de amugy http://www.muanyagjavitas.hu szerintem megcsináltatom náluk
Nem ismer valaki robogóbontót pesten(akár agglomeráció)? a robogobonto.hu-t már néztem, de nincsen az állóhengereshez való légszűrőház...
Lehet,hogy rossz helyeken néztem, de eddig újonnan mindenhol 9-12 ezer között mozgott.
Csemegézzél!