Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!Nem lehet hogy a termosztát végett nem mutat semmit?Lehet nem jó és mindig nagy körön keringeti a vizet.Amúgy nekem sem mozdul meg,pedig letakartam a hűtőt.
neked karbis vagy vagy ditech?
mondjuk sreknél nem tudom hogy van mert vannak olyan motorok amiknél teljesen felmegy a mutató egészen középig, de vannak olyanok is ahol épp csak megmozdul, csak akkor kezd el felfelé kúszni ha pl nagyon lassan mész, és meleg van(pl nyáron dugóba)
Hála istennek nekem semmi bajom vele! Egy csöppnyi ingadozás van, vagy esetleg picig ugrik, de sztem ez normális. Az a legnagyobb baj h most a 0-án van a szintmérő. De várom már h készen legyen. Holnap rendelem meg az alkatrészeket, jövő héten megjön. Sajnos csak a vizsgaidőszakban lesz időm összepakolni. :( Ahogy számolgatom 50-ből kijön. Voltam bent aprilia kereskedésbe, hátha vmi oknál fogva kifogok olcsóbb alkatrészeket... persze én hülye . Egy gyári főtengely 58.000, utángyártott meg 40.000. Hát köszi, ennyiért 2-3 at lehet venni.
Üdv!

A vízhőfokmérő nekem sem mutat semmit általában, csak nyáron araszoláskor indul meg egy kicsit. De a hőgombával nem lehet semmi baj, mert az adja a jelet a szg-nek (Zoli mestertől tudom, mert én is fordultam hozzá a tavasszal ugyanezzel a problémával), és tökéletesen működik az injektor is. A benzinszintmérő meg ritka dolog, hogy pontos, én egy alkalommal nyakig tettem, elkezdett ingázni a 2 végpont között, míg ki nem fogyott az a tank benzin, aztán kész, azóta jó. (már amennyire, mert megyek vele 200 km-t, és már pirosban van, és nem tudok rátankolni 3,5 liternél többet, szóval ez is csalós, de hál'istennek jó irányba, legalább nem kell tolni.)

Széles utat! Rövid telet!
hát a benzinszintmérő néha nekem is szokott rakoncátlankodni.volt pl olyan hogy azt mutatta hogy 1/4-ig van még a tank oszt leállt alattam.hazatoltam.mondom faternak hogy megpurcant.aztán megnéztem a gyertyát semmi baja.kérdezi van még ebbe benzin?hát mondom hogy van.belenézünk a tankba csont üres.

szal én azóta nem hagyatkozok rá.de szerintem valahogy felakad az úszó a tankba mert pl ha teletankolom akkor pár km-ig azt mutatja a műszer hogy tök üres aztán pl 10 km után meg rendesen felemegy a mutató arra a szintre amennyi benzin ténylegesen van a tankba.szerintem hogyha meg nem mér semmit a hőfokmérő akkor a hőgombát nézd meg.
nem tudja valaki mi lehet a gond ha a vizhőfok mérő egy helybe áll ha hideg akkor is a és a benyamérő mért szar?
Van jobb oldalt a vázhoz rögzítve egy elektromos olajpumpa a középső idom alatt ami két részből van.Onnan megy egy vékony átlátszó cső a szívócsőbe.Onnan a levegő porlassza és viszi a forgattyús házba az olajat itt szétterül majd megy fel a felömlőkön a levegővel a henger égésterébe és itt kapja meg a finom cseppekre bontott benzin és levegő keveréket a gép és gyujt.Ezért kell neki ennyire kevés olaj nem jut benzin a főtengelyhez csapágyakhoz ami lemosná és kivinné a szabadba a sok olajat.
Huh, most ég a pofám... Akkor itt a következő kérdésem! Hogy van olajzása a dolgoknak a blokkban? A csapágyak hogyan vannak kenve?
Ajjaj ez egy igen téves diagnózis.Az nem olajzó hanem kompresszor a főtengely hajtja meg van benne egy excenteres pálya amire a görgő támaszkodik.Na a görgőhöz csatlakozik egy pici dugattyú ami létrehozza a nyomást a benne lévő fenékszelep segítségével majd a csövön keresztül nem olajzóba hanem inyektorfejbe továbbítja a levegő nyomást amibe adagolja az inyektor a benzint.
Van a blokkon 4 csavar, ami egy négyzet alakú fémet fog oda az öntvényhez. (olajzó) Ez egy csövön kapja az olajat az olajadagolótól. Remélem mostmár tudjátok miről beszélek :) Hogyan működi ez a szerkezet pontosan? azt látom h egy kerék a főtengelyen gördül, meg h van benne egy rugó, de mi alapján engedi be az olajat? Ha vki tudja írja már le! Igazából csak a kíváncsiság az egész.
Sziasztok! Az egyik ismerősöm járgánya eladó. Ha valakit érdekelne: http://www.hasznaltmotor.hu/ha...
hehe jó hogy van ez a forum ha gázvan mert csornán nekem van egyedül sr em:D de akkor ha szar a vizhőfokmérő akkor mi lehet a gond? és a benyamérőnél?
hát havernak is kb ugyanez volt tekerte, de hiába neki komplett önindító csere lett.
Sziasztok!Tudna valaki választ adni a problémára?Ugye már hideg van reggelente,a motor kinn ál!Reggel egyből beindul,rendes alapjárat,semmi probléma,míg rá nem űlök és el nem indulok!Egy utcányit csak pöfög csörög durrog,utánna megy megy rendesen!Ötlet?1000 km van benne!Megszívja magát vagy mi a fene?
próbáltam töltővel,de úgysem!amúgy az akksi bika, mert tekeri sokáig!próbáltam egymás után vagy ötször is kb10-15 másodpercig de semmi!az akksi tuti jó!egyszer beindult vele, de utána semmi!a szikrát megfogom nézni,majd írom mi lett!köszi addig is!
Nézd meg van-e szikra mikor indítózol. Elvileg a szikrának nincs köze, hogy rúgod vagy indítózol. Elég furcsa hiba. Az akksi meddig tudja tekerni? Próbáltad egy töltött egy akksival?
próbáld meg ugy inditani hogy az aksi töltöt rárakod és akkor inidítasz
Szia!nem,nincs rajta csak sima 50-es henger,meg az indítónak nincs baja mert tekeri,az akksi is bírja,de sajna mégsem indítja be!nem lehet hogy indítóval nem kapna szikrát,vagy vmi gyújtás hiba lenne?(annyira nem értek hozzá)!
Simán beindítja a 70-es hengert az önindító. Nagyobb akksit szoktak belerakni néhány ah-val. Ennyi. Valami más baj van ott, ha tekeri mind a bolond és nem indul be, rugásra meg indul.
nincs rajta 70es henger?mert a régebbi példányok amin 70es henger van azoknak jellemző hogy szar az önindítójuk.mert ugye sok fiatal racer önindítóval indítja(ha be tudja egyáltalán tekerni) és hát a 70 köbcenti valamivel csak több mint 50 és szegény önindítót ez 1 idő után megöli.
Szia!jó de nekem egyáltalán nem indul vele se hidegen se melegen,csak tekeri mint a bolond!nagy ritkán elkapja!A festékről vki tud vmit írni mert gőzöm sincs hogy mivel kell festeni?
Hello mindenkinek!
van 1 elado aprilia mx50 tÍpusu supermoto-m!telefonon hÍvj!06304405584!Árban megegyezÜnk!kÉrÉsre kÉpet kÜldÖk!
én hidegen mindig berúgókarral indítom.hidegen kb 2szer próbáltam(aznapi első indítás) szivatóval+önindítóval egyszer beindult pöccre másik alkalomkor meg nem nagyon akart csak forgatta az önindító de aztán megpróbáltam berúgókarral és indult egyből.