Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért neked is xaraxik?mi a gond vele?
Conair
Köszi a tippeket. Csak az a kérdés melyik a hibás. Annyiféle tippet kaptam azt se tudom mit cseréljek le előbb.
Az az érdekes hogy régebben 50-is húzott, most meg 50 felett és közben nem cseréltem le semmit benne, csak néhányszor elmentem vele melózni. (60 km oda vissza) Akkor kezdte.
most vettem
hmmmm ezek az sr-ek naon mennek,
Üdv srácok!
Mennyiért mennek újan a gyári kipufogók? (DiTech-re)

Széles utat!
ja bocs látom nem, pedig már kezdtem megörülni
Zsolo ezt nekem írtad?
85-90-et nekem is ment a gyári szekér, de a 100-at lazán viszi dumát már azért megkérdőjelezem. Egyébként nem tudom a lendkeréklehúzó méretét.
Még a kipufogó is gyári a motoron. A végét meg vagy elhiszed vagy nem, nem akarom bizonygatni még jobban. Én amúgy 80 kg vagyok. Még egy kérdésem lenne. Nem tudod a lendkeréklehúzónak a méreteit, menetét?
A gyári fojtás a kipuffban lehet, (vakcső, beheggesztés, esetleg könyökcsere), variátorban (variátorgyűrű), karbiban (főfúvóka) esetleg levegőszűrőben (szívócsonk), illetve más görgőket szoktak beletenni a gyengébb beállításokhoz (kínnyai motoroknál persze még van elektronikai korlát is CDI). Magától nem szívódik fel a gyári fojtás. Egy könnyű sofőrrel, jó beállításokkal új szíjjal el tudom képzelni a 90-95-töt. De a 95-höz már tényleg kell sík út. Nekem a 70-es szekér ment 102-tőt. Én 88kg vagyok.
Az én motorom sem egy egyszerű eset :) Az enyémmel nem az a "baj" h mikor és hogy indul meg, hanem h teljesen gyári a motor és 85...95 volt a vége. ( azért csak volt mert most szét van szedve ) A gyári folytás csak úgy szét tud esni, vagy megszűnik létezni? Mert nem tudom mi a magyarázat rá. Annyi h ékszíj csere előtt 80at ment, utána meg 100at egy kis ideig. Utána összekopott a rendszer és átlag 90 lett a vége. Nem tudom mi történt, de nem volt ellenemre Szerettem az autók között cikázni, persze ésszel. remélem a generálozás után még sokáig repeszthetek a mocival
Nincs benne a gyári folytás ennyi
Bocs a szövegért roszra kattintiottam rá és nem figyeltem.Jah amúgymeg nem csajozok mert van csajom
Különben én szeretem az ilyen témákat,feldobják a hangulatot,tegnap úgysem volt időm megnézni a dumaszínházat
Szó sincs itt veszekedésről,ezek tények, vitának helye nincs ,amúgy igazad van mindenki azt mond amit akar,csak ésszel tegye...
Nyugodtam vesszetek össze Most itt a fórumon mindenki tud nagyzolni. Nem ártana ha mindenki azt írná ami a valóság. A valóságban megnézném kié mit tud.
Mielőtt ilyeneket írsz másoknak,szét kéne nézni kicsit az adatlapján (conairre gondoltam konkrétam)
Hamarabb ült motoron,mint mielőtt megtanult volna járni,szóval rossz embernek osztod az észt nagyon
Különben meg mit számít mennyit megy a motorod?A csajoknak jobban bejössz,ha nem 80at,hanem 100at mondasz?bár kétlem,hogy csajozol...
Ha 50 felett indul meg akkor rosszul van hangolva. Minden sebesség tartományba egyenletesen kellene húznia. Meg kellene nézni a kontrasztrugó, görgő, kuplungrugó párosítást. Ha 50-ig nem megy a szekér, persze lassul emelkedőn 50 alatt.
Én már akkor motoroztam mikor még te csattogós lepkét tologattál, és ne mond már nekem, hogy 50-es full gyári géped lazán viszi a 100-at. Volt néhány motorom, és ültem is néhányon úgyhogy nemigen kell a vetítés.
A babettáról elképzelem nyélgázon az 50-et, de egy gyári sr-től a 100 az erős egy picit gyárin.
Csak akkor ÍrkÁlj ki a fÓrumra ha Értesz is a motorokhoz.nekem volt mÁr babettÁm is És az lazÁn lŐte az 50-et .............ja És nem csal az ÓrÁm mert be van mÉretve
Heló ha KB 15 perig melegíted akkor nem csinálja nekem próbáld ki
könnyebb variógörgők 0.5-1 grammal,vagy erősebb kontrasztrugó(sárga),nekem ugyanez volt a bajom vele mikor megvettem,ugrott mint az állat,de 30körül visszaejtette a fordulatot és még a kymcok is rámvertek elég gáz volt,70től megint szépen húzott,de addig babetta gyorsulás,na ne mááár...
nekem a simsonom 50es hengerrel ment 100at..........sztenderen
látom conair elemedben vagy
Nekem akkor csinálta ezt mikor szarakodott a hőgomba,vagy ha 70es henger van rajta,akkor sokat kap,cseréld ki az ngk gyertyát championra rg6yca