Conair
Köszi a tippeket. Csak az a kérdés melyik a hibás. Annyiféle tippet kaptam azt se tudom mit cseréljek le előbb.
Az az érdekes hogy régebben 50-is húzott, most meg 50 felett és közben nem cseréltem le semmit benne, csak néhányszor elmentem vele melózni. (60 km oda vissza) Akkor kezdte.
Még a kipufogó is gyári a motoron. A végét meg vagy elhiszed vagy nem, nem akarom bizonygatni még jobban. Én amúgy 80 kg vagyok. Még egy kérdésem lenne. Nem tudod a lendkeréklehúzónak a méreteit, menetét?
A gyári fojtás a kipuffban lehet, (vakcső, beheggesztés, esetleg könyökcsere), variátorban (variátorgyűrű), karbiban (főfúvóka) esetleg levegőszűrőben (szívócsonk), illetve más görgőket szoktak beletenni a gyengébb beállításokhoz (kínnyai motoroknál persze még van elektronikai korlát is CDI). Magától nem szívódik fel a gyári fojtás. Egy könnyű sofőrrel, jó beállításokkal új szíjjal el tudom képzelni a 90-95-töt. De a 95-höz már tényleg kell sík út. Nekem a 70-es szekér ment 102-tőt. Én 88kg vagyok.
Az én motorom sem egy egyszerű eset :) Az enyémmel nem az a "baj" h mikor és hogy indul meg, hanem h teljesen gyári a motor és 85...95 volt a vége. ( azért csak volt mert most szét van szedve ) A gyári folytás csak úgy szét tud esni, vagy megszűnik létezni? Mert nem tudom mi a magyarázat rá. Annyi h ékszíj csere előtt 80at ment, utána meg 100at egy kis ideig. Utána összekopott a rendszer és átlag 90 lett a vége. Nem tudom mi történt, de nem volt ellenemre Szerettem az autók között cikázni, persze ésszel. remélem a generálozás után még sokáig repeszthetek a mocival
Nyugodtam vesszetek össze Most itt a fórumon mindenki tud nagyzolni. Nem ártana ha mindenki azt írná ami a valóság. A valóságban megnézném kié mit tud.
Mielőtt ilyeneket írsz másoknak,szét kéne nézni kicsit az adatlapján (conairre gondoltam konkrétam)
Hamarabb ült motoron,mint mielőtt megtanult volna járni,szóval rossz embernek osztod az észt nagyon
Különben meg mit számít mennyit megy a motorod?A csajoknak jobban bejössz,ha nem 80at,hanem 100at mondasz?bár kétlem,hogy csajozol...
Ha 50 felett indul meg akkor rosszul van hangolva. Minden sebesség tartományba egyenletesen kellene húznia. Meg kellene nézni a kontrasztrugó, görgő, kuplungrugó párosítást. Ha 50-ig nem megy a szekér, persze lassul emelkedőn 50 alatt.
Én már akkor motoroztam mikor még te csattogós lepkét tologattál, és ne mond már nekem, hogy 50-es full gyári géped lazán viszi a 100-at. Volt néhány motorom, és ültem is néhányon úgyhogy nemigen kell a vetítés.
A babettáról elképzelem nyélgázon az 50-et, de egy gyári sr-től a 100 az erős egy picit gyárin.
Csak akkor ÍrkÁlj ki a fÓrumra ha Értesz is a motorokhoz.nekem volt mÁr babettÁm is És az lazÁn lŐte az 50-et .............ja És nem csal az ÓrÁm mert be van mÉretve
könnyebb variógörgők 0.5-1 grammal,vagy erősebb kontrasztrugó(sárga),nekem ugyanez volt a bajom vele mikor megvettem,ugrott mint az állat,de 30körül visszaejtette a fordulatot és még a kymcok is rámvertek elég gáz volt,70től megint szépen húzott,de addig babetta gyorsulás,na ne mááár...
Köszi a tippeket. Csak az a kérdés melyik a hibás. Annyiféle tippet kaptam azt se tudom mit cseréljek le előbb.
Az az érdekes hogy régebben 50-is húzott, most meg 50 felett és közben nem cseréltem le semmit benne, csak néhányszor elmentem vele melózni. (60 km oda vissza) Akkor kezdte.
Mennyiért mennek újan a gyári kipufogók? (DiTech-re)
Széles utat!
Hamarabb ült motoron,mint mielőtt megtanult volna járni,szóval rossz embernek osztod az észt nagyon
Különben meg mit számít mennyit megy a motorod?A csajoknak jobban bejössz,ha nem 80at,hanem 100at mondasz?bár kétlem,hogy csajozol...
A babettáról elképzelem nyélgázon az 50-et, de egy gyári sr-től a 100 az erős egy picit gyárin.