Akkor jó.Csak mert a gépkönyve azt írja hogy el kell aludnia.Vagy hülyeséget olvastam.Azt nem tudom hogy elektronikát cseréltek-e rajt.De lassú az biztos.Vagy lehet hogy a régi tulajt nem zavarta hogy ilyen,és hagyta a a folytást.Hát én sem tudom.Szóval azt mondod cseréljek kipuffot?Nézegettem már,elég húzós az áruk.De lehet hogy a varióval is vannak gondok.Az elején mintha nem akarna annyira húzni,de utána meg megindul mint állat.Azt utána már hiába húzom,nem nagyon akar jobban menni.Szerinted?
A lámpa rendben van így. Indulás után alszik el. 17x12-es 7,2gr-es a gyári görgő mérete. Malossit vegyél bele mert az teflon bevonatos és elég tartós. Szedd szét és nézd meg, hogy kockás-e. A kevés végsebességet okozhatja a szíj elvénykonyodása. Nem érdemes kipuff csere nélkül változtatni görgő súlyt. Nem hiszem hogy fojtott mert egy 7 éves motor esetében nem hiszem el hogy egyetlen tulajnak sem jutott eszébe, hogy csak lassú ez a motor. Esetleg elment az elektronikája és kapott egy fojtottat. Bármi lehet.
Hát hogy import-e azt nem tudom.Egy hónapja vettem,2001-es évjárat.Talán érdemes feltenni a progit.1-2 dolgot már kicseréltem rajta,de még a varióig nem jutottam.Olvastam hogy a görgőkkel lehet még játszani,hogy ilyen meg olyan grammos kell bele.Szerinted milyet tegyek bele.Igaz még azt sem tudom hogy milyen van benn,meg hogy hol.Még tanulnom kell a dolgot.Még szeretnék kérdezni vmit.Hogyha ráadom a gyújtást,az ellenőrző lámpának el kell-e aludnia miután feltölt a pumpa?Úgy tudom hogy igen,de az enyém nem alszik el,csak miután elindult a motor.
Az olasz importok nem fojtottak. A tiéd mikori? Sokat jelent a sportprogram, mert tovább engedi forogni a motort az elektronika. A varionál ellenőrizheted, hogy van-e hézagoló gyűrű esetleg. 10 rongyért fel lehet töltetni a sportprogramot amivel 85-90-es óra szerinti sebességet el lehet érni.
Nos.
Minél újabbat: azért, mert a régiek közül rengeteg az olasz import aminek nagy része hulladék, és könnyedén belefuthatsz olyanba ahol mindent neked kell cserélni. (gumik, akksi, fékbetét, görgők, szíj, csapágy, stb..)
Ne ditechet: azért, mert kevés a hozzáértő szerelő és sajnos kevés mo-i ditech van, és kevés a karbantartott ditech. Te otthon max gyertyát tudsz cserélni. Igaz kevesebbet fogyaszt, ami kedvező, de ennyi. Az alkatrészek elég drágák: 28 ezer kompresszor, 20 ezer pillangószelep stb...
Karbisat: Igaz többet fogyaszt benzinből és olajból is, de kevésbé érzékeny, otthon is szerelhető és több a szerelő is.
Persze be lehet torkolni, egy hulladék karbissal is. Én karbisat vennék.
Kösz conair!Szerintem még folytásos a gép.Olyan 70-75 körül megy,de csonton.De mértük kocsival,úgy csak 60-65.Elég sovány.Amúgy mennyit dob rajt a sportprogram?Gondoltam hogy a varióját kéne egy kicsit változtatni.De még nem nagyon csináltam ilyet.Szerintetek milyen rugó vagy görgő kellene bele,hogy jobban menjen.Vagy esetleg más folytás is van benne?
Sziasztok!
Én még kezdő motoros vagyok és most szeretnék apriliát venni inkább injektorosat vagy karbisat? Melyik megy jobban melyik birja tovább?Melyik a megbizhatób? Most nézek egy injektor hibás sr-t hiányzik róla egy-két elem megéri megvenni vagy tul sok a gond vele? Ha nézek motort és amotorban van hiba milyet nem éri meg venni mert drága? Van profi szerelőm Bocs a sok kérdésért ! segítsetek!
felesleges lecsiszolnod műanyagig. Utánna alapoznod kell a műanyagot ,mert nem fog rátapadni a szóró tapasz.
1000-es vizes csiszolás olyan mint a tükör ,(sima) . a műanyag szálkásodik ha csiszolod De ahogy gondolod.
Csak a gameboy kell és kártya, amiben a szoftver van. Nincs cd, nem lehet pc-re kötni. A gameboy és a szoftver segítségével lehet kiolvasni a hibakódot és sportprogramot rátölteni. Amennyiben csak 70-et megy a diteched és fojtott az elektronikád akkor van értelme a rátöltésnek. Egyébként használtan 50ezer körül mozog a cucc.
Sziasztok!Nekem aprilia sr 50 ditechem van.Láttam a youtube-on egy videót vmi gameboyba dugható kártyáról,amivel az elektronikát lehet tuningolni.Nem tudjátok hol tudnék ilyet beszerezni?És elég csak a gameboy,vagy vmi más is kell hozzá (cd,progi).?Esetleg van vkinek ilyen,tudna vmit mondani róla.Van róla képem.
Ja, és még Torbad hozzászólásának utolsó részéhez, mert ez lemaradt.
Haveromnak CPI Hussar-ja van, neki ugyanezek az indítási problémák léptek fel, mondtam neki, hogy gyertya-csere, meg karbi állítás, de nem nagyon foglalkozott vele, mert nem igen ért hozzá, pedig, volt mikor menetközben leállt. Én gyertya-cserét és karbi állítást javaslok, mert nekem is volt karbisom, és azt is kellett állítani, ha jött a hideg.
Zolinak és Torbadnak különösen köszönöm a hasznos tanácsokat! Valószínű hogy nem fogom bántani azokat a részeket, de lehet hogy megpróbálkozok a térdidomon egy kis lökhárító festékkel, ahogy Zoli mondta, mert az elég megviselt. A többi meg maradhat, mert nem vészes. Kék színre gondoltam, majd valami olyan árnyalatot kell választanom, ami illik ezekhez. Amugy már szétrobbantottam, és ma kezdek tisztítani, matricát leszedni és csiszolni. Úgy tervezem, hogy a műanyagig leszedem 100-as papírral, arra meg mehet a szórógitt, vagy poliésztergitt (szerintetek melyik legyen? ). Meg egyébként is be kell szereznem egy komplett első idomot, aminek nincsenek letörve a fülei, mert bátyám elhasalt vele, és megszabadította néhány fültől, és letyegett. Folyamatosan tudatom veletek majd, hogy hol tartok, ha nem baj
meg tudnátok mondani hogy átlagba hány ezer kilométerenként kell variószíjat cserélni?mert ahogy nézem nincs senkinek sonicja és így gondoltam itt kérdezem meg.ja meg azt szeretném kérdezni hogy ki mit mond a leovince zx/tt csőről mert láttam hogy sok motoron az van, de van aki isteníti hogy milyen jó van aki meg azt mondja hogy csak hangot csinál.
Hali !
Érdeklődnék xenon lámpa SR 50-be szereléséről.(rakétalámpás) Lehet h már beszéltetek ilyenről,de a fórumban nem lehet keresni...
1 db 35w- os xenont be lehet szerelni, vagy akár egy párt? (70w már sok lehet a generátornak)
Milyen foglalattal lehet beletenni? H7 H4?(jelenleg P26s foglalatú van) Át lehetne-e alakítani h távolsági fényszóró is legyen?(talán nem ez a legfontosabb ha bonyolult)
többen írják h az erősebb halogének(20-27 Watt) meg olvaszthatják a foncsort?!(és a xenon?)
Ha xenon ...Át kell kötni aksira h egyenáramot kapjon?
Létezik megoldás jobb fényforrásra a gyáritól? (a xenon jól hangzana)
Bocs , hogy csak kérdésekkel bombázok, de nem találok igazán kiinduló pontot se lehetséges az egész vagy sem? Lehet, hogy fel kell adnom...?
Minden segítséget kösz! akár e-mail-t is írhattok: lsada@freemail.hu
Csak azt tudom mondani amit Zoli is, szerintem ezeket a felületeket nem érdemes basztatni, gittből lehet kapni olyan ami elég flexibilis, mert ugye az autó lökösöket is éri hajladozás, mégsem reped, de szerintem nem érdemes pöcsölni vele. Műgyanta nem rossz ötlet, de tapasztalat nélkül elég bosszankodós és undorító munka., nem beszélve arról hogy azt szopóka csiszolni amúgy ezek a felületek ennnyire gázosak hogy mindenképp csinálni akarsz vele valamit? Szerintem a moci színét ezekhez az idomokhoz kéne igazítani majd, és kihagyni őket a felújításból. legalábbis szerintem.
De ha mindenképp ezekkel is akarsz valamit kezdeni,akkor megkérdem nagybátyjámat,mit ajánlana,aztán majd megdumáljuk.
Nem ehhez tartozó kérdés, amire mástól is várom a választ.
Hidegen a robogóm nem akar elsőre folyamatosan járni, hanem beindul, aztán leáll, beindítom megint, aztán megint leáll és ezt kb 3x. utána már nem áll le. Nyáron nem csinál ilyet. Mitől lehet ez? lehet hogy "téli" gyertya kéne bele? vagy ami már benne van az szar? amióta vettem ez a gyertya van benne és tuti hogy vagy 4-5 ezer km-t beleraktam.
Az alsó idom sok próba szenvedés és melóval egyedileg csináltam műgyantából.Nagyon nehéz volt összehozni de elég szépen sikerült bár így visszagondolva a rengeteg meló lehet nem érte meg.
Értem, Zoli, és köszönöm szépen a tanácsodat, de azt kérdezném, hogy te hogyan csináltad meg a kerék feletti idomodat (a képeid között láttam), hogy olyan sima lett? A bárhol kapható lökhárítófestékre gondolsz?
Ezek egyikére se fessél ha lehet.A picit bordázott verziot lökhárító festékkel lehet szépen megcsinálni én a másikra is azt ajánlom.A pici kockást meg isten őriz gittelni mert annyi kell hozzá és annyit kell csiszolni hogy belegebedsz azonkívül mikor rakod fel mozgatni kell be fog a vastag gitt repedezni.Én a közepét csináltam meg simára de máig nem jó úgyhogy tapasztaltból beszélek.Ha karcos megcsiszolod és max egy lökhárító festék vagy matt fekete és kész.
Hali!
Azt akarom még kérdezni, hogy az olyan felületekkel, mint amiket a képeken mellékeltem, mit csináljak, ha újra akarom festeni? Gittel kihúzni egyenesre, és ugyanúgy festeni mint a többit? Mert ugye az kopik, meg többet van használva, mint az idomok. Olyan festést (felújítást) szeretnék, ami mindennapi használatban sokáig megállja a helyét, ha vigyázok rá.
Ha feljössz a fórumra, kérlek írj valami ötletet, hogy hogyan kellene ezt csinálni, mert azt hiszem, szétrobbantom, és nekiállok csiszolni.
Minél újabbat: azért, mert a régiek közül rengeteg az olasz import aminek nagy része hulladék, és könnyedén belefuthatsz olyanba ahol mindent neked kell cserélni. (gumik, akksi, fékbetét, görgők, szíj, csapágy, stb..)
Ne ditechet: azért, mert kevés a hozzáértő szerelő és sajnos kevés mo-i ditech van, és kevés a karbantartott ditech. Te otthon max gyertyát tudsz cserélni. Igaz kevesebbet fogyaszt, ami kedvező, de ennyi. Az alkatrészek elég drágák: 28 ezer kompresszor, 20 ezer pillangószelep stb...
Karbisat: Igaz többet fogyaszt benzinből és olajból is, de kevésbé érzékeny, otthon is szerelhető és több a szerelő is.
Persze be lehet torkolni, egy hulladék karbissal is. Én karbisat vennék.
érdekelne hogy alvázszámbol hogyan lehet megállapitani egy motor évjáratát?
lehet e eggyáltalán?
köszi mindenkinek
Én még kezdő motoros vagyok és most szeretnék apriliát venni inkább injektorosat vagy karbisat? Melyik megy jobban melyik birja tovább?Melyik a megbizhatób? Most nézek egy injektor hibás sr-t hiányzik róla egy-két elem megéri megvenni vagy tul sok a gond vele? Ha nézek motort és amotorban van hiba milyet nem éri meg venni mert drága? Van profi szerelőm Bocs a sok kérdésért ! segítsetek!
1000-es vizes csiszolás olyan mint a tükör ,(sima) . a műanyag szálkásodik ha csiszolod De ahogy gondolod.
Haveromnak CPI Hussar-ja van, neki ugyanezek az indítási problémák léptek fel, mondtam neki, hogy gyertya-csere, meg karbi állítás, de nem nagyon foglalkozott vele, mert nem igen ért hozzá, pedig, volt mikor menetközben leállt. Én gyertya-cserét és karbi állítást javaslok, mert nekem is volt karbisom, és azt is kellett állítani, ha jött a hideg.
Zolinak és Torbadnak különösen köszönöm a hasznos tanácsokat! Valószínű hogy nem fogom bántani azokat a részeket, de lehet hogy megpróbálkozok a térdidomon egy kis lökhárító festékkel, ahogy Zoli mondta, mert az elég megviselt. A többi meg maradhat, mert nem vészes. Kék színre gondoltam, majd valami olyan árnyalatot kell választanom, ami illik ezekhez. Amugy már szétrobbantottam, és ma kezdek tisztítani, matricát leszedni és csiszolni. Úgy tervezem, hogy a műanyagig leszedem 100-as papírral, arra meg mehet a szórógitt, vagy poliésztergitt (szerintetek melyik legyen? ). Meg egyébként is be kell szereznem egy komplett első idomot, aminek nincsenek letörve a fülei, mert bátyám elhasalt vele, és megszabadította néhány fültől, és letyegett. Folyamatosan tudatom veletek majd, hogy hol tartok, ha nem baj
Addigis minden jót!
Üdv: Coolbiker
Érdeklődnék xenon lámpa SR 50-be szereléséről.(rakétalámpás) Lehet h már beszéltetek ilyenről,de a fórumban nem lehet keresni...
1 db 35w- os xenont be lehet szerelni, vagy akár egy párt? (70w már sok lehet a generátornak)
Milyen foglalattal lehet beletenni? H7 H4?(jelenleg P26s foglalatú van) Át lehetne-e alakítani h távolsági fényszóró is legyen?(talán nem ez a legfontosabb ha bonyolult)
többen írják h az erősebb halogének(20-27 Watt) meg olvaszthatják a foncsort?!(és a xenon?)
Ha xenon ...Át kell kötni aksira h egyenáramot kapjon?
Létezik megoldás jobb fényforrásra a gyáritól? (a xenon jól hangzana)
Bocs , hogy csak kérdésekkel bombázok, de nem találok igazán kiinduló pontot se lehetséges az egész vagy sem? Lehet, hogy fel kell adnom...?
Minden segítséget kösz! akár e-mail-t is írhattok: lsada@freemail.hu
Csak azt tudom mondani amit Zoli is, szerintem ezeket a felületeket nem érdemes basztatni, gittből lehet kapni olyan ami elég flexibilis, mert ugye az autó lökösöket is éri hajladozás, mégsem reped, de szerintem nem érdemes pöcsölni vele. Műgyanta nem rossz ötlet, de tapasztalat nélkül elég bosszankodós és undorító munka., nem beszélve arról hogy azt szopóka csiszolni amúgy ezek a felületek ennnyire gázosak hogy mindenképp csinálni akarsz vele valamit? Szerintem a moci színét ezekhez az idomokhoz kéne igazítani majd, és kihagyni őket a felújításból. legalábbis szerintem.
De ha mindenképp ezekkel is akarsz valamit kezdeni,akkor megkérdem nagybátyjámat,mit ajánlana,aztán majd megdumáljuk.
Nem ehhez tartozó kérdés, amire mástól is várom a választ.
Hidegen a robogóm nem akar elsőre folyamatosan járni, hanem beindul, aztán leáll, beindítom megint, aztán megint leáll és ezt kb 3x. utána már nem áll le. Nyáron nem csinál ilyet. Mitől lehet ez? lehet hogy "téli" gyertya kéne bele? vagy ami már benne van az szar? amióta vettem ez a gyertya van benne és tuti hogy vagy 4-5 ezer km-t beleraktam.
Köszi. Szevasztok
Azt akarom még kérdezni, hogy az olyan felületekkel, mint amiket a képeken mellékeltem, mit csináljak, ha újra akarom festeni? Gittel kihúzni egyenesre, és ugyanúgy festeni mint a többit? Mert ugye az kopik, meg többet van használva, mint az idomok. Olyan festést (felújítást) szeretnék, ami mindennapi használatban sokáig megállja a helyét, ha vigyázok rá.
Ha feljössz a fórumra, kérlek írj valami ötletet, hogy hogyan kellene ezt csinálni, mert azt hiszem, szétrobbantom, és nekiállok csiszolni.
Széles utat!
Üdv: Coolbiker