Hello ! Ha vkinek van eladó gyári légszűrőfedele 2004-es DiTech-re az írjon.Csak a fedele kéne ( aprilia A-1030 E3 35E0 ), És csak olyan , ami nem karcos , vagy nem törött. Aki tud segítsen lécci. Köszönöm
Rakétalámpás minarelli. Hogy mi mehet szét? Ne soroljam. Minden. Csak az a rossz, ha mindent neked kell cserélned. Elég jól hazavág anyagilag. Hidd el én tudom. Volt olasz import motorom.
Nálam ez az egész végsebességnövekedés 3 v. 4 év alatt történt, viszont én sem biztos h elhinném ha más mesélné. 70ről 80ra úgy akkor történt a dolog, amikor jöttem haza a munkából. Max gázon mentem és csak annyit vettem észre h a motor hangja nem a szokványos. utána ránéztem a mutatóra és 80 körül volt. Egyik pillanatról a másikra történt. Mi a picsa történhetett? Mert azt még vhogy elmegy h 56ról 70re emelkedik a végsebesség, de ez fokozatosan történt kb 1,5 év alatt. További szép jó reggelt mindenkinek! Aki tud drukkoljon, mert közgáz zh-t írok
Hát itt az a gond hogy a rakéta SR lámpabúrája a tejfölöspohár anyagához hasonlóból van ezüst fetékkel lefujva tehát ahogy conair írta minden ami 15w fölött van olvaszt rendesen én kísérlet képp beszereltem xenont a projektorba 2 perc és nem tudtam megfogni a búrát tehát felejtős.Amit írnak az a halogén 35-55w ra igaz annál tuti nem nyom több hőt de azzal a hővel is olvad.Beraktam egy cagiva projektort megszólalásig olyan mint az SR projektora de aluból van birja de az meg nem a fő tompítotja lehetett mert mindenfelé szórta a kékesfehér fényt de nem egy csóvába az sem volt jó most hajtok egy megfelelően kicsi KB 8-10 cm átmérőjű normál motor fényszórót ami beférne az egyik projektor helyére azt befaragom és megáltom mit működik.Ez KB úgy fog működni mint a 125 SR é 1 nagy egy projektor.Idő kérdése és meglessz a megoldás.
"A xenon égő egy nemes gázokat, xenont is tartalmazó mikro-kisülésű égő. Az égőben nincs izzószál, a fényt a két elektróda között izzó elektromos ív adja, ami egy nemesgázokkal teli üveg kapszulában jön létre, egy nagyfeszültségű transzformátor segítségével, két elektróda közt. Az ív meggyújtásához kb. 23000 Voltos feszültségre, van szükség, amit egy speciálisan erre a célra tervezett elektronikai egység biztosit a stabil ív megtartásához már elég a 80 Voltos- 400Hz-es váltó feszültség is.
A Xenon izzó UV védett, sugárzása nem károsítja a lámpa foncsort. A Xenonégő -nek működés közbeni hőmérséklete is lényegesen alacsonyabb, mint a hagyományos halogén égőké. Hideg fehér fényük kisebb hő terhelést jelent az autólámpának. Itt kell megemlítenem, hogy az csak tévhit hogy a HID Xenon kiégeti a lámpa belsejét."
kösz a hozzászólásokat...
találtam olyat h más hasonló motor projektorát tették át majd abba a xenont...
tuti, hogy a xenon is nagyon melegszik? próbálta is valaki közületek?
Először venni angels eyes lámpát , esetleg abba a xenon ... Így már rengetegbe kerül...
Neki rakétalámpás van. Nem új mint a tiéd. Gyárilag a rakétába 2x15 van. A nagyobb watt számú égő csont nélkül olvasztja a foncsort. Mindegy hogy mit teszel bele ha az új szentjánosbogarad nagyobb teljesítményű mint 15w akkor olvad. A megoldás egy angel eyes lámpa. Tompítottat meg nemigen lehet varázsolni egy projektor lámpás motorba, esetleg a 150 sr lámpáját lehet beleépíteni, amiben van reflektor, de horror árban van.
Itt nézz szét szerintem, van olcsó kategóriás szett is több fajta, én is most tervezem a beszerelését, bár nekem H8-kell és egyszerre nem megy a tompitott és a távolsági, igy a teljesitménnyel nem lez gond. Azt mondják nem bántja a foncolt... de nézz szét az oldalon sok okosság van!
üdv!
én a helyedben elsőnek ránéznék a variátorra, mert a leirásból valami olyan alkatrésznek tűnik ami nagyobb fordulaton dolgozik mint a moci többi "része", é szerintem az vagy a variátor környéke lehet vagy a máik oldalon a "trafó" környéke.... lehet hülyeség, nem vagyok szerelő ,de én ezeket nézném meg először, nincs-e valami "szokatlan" (pl. a variátortárcsán lévő"venti" nincs e sérülve stb..)
Írjatok már valamit ha tudtok?! (senkit se érdekel a téma?)
Érdeklődnék xenon lámpa SR 50-be szereléséről.(rakétalámpás) Lehet h már beszéltetek ilyenről,de a fórumban nem lehet keresni...
1 db 35w- os xenont be lehet szerelni, vagy akár egy párt? (70w már sok lehet a generátornak)
Milyen foglalattal lehet beletenni? H7 H4?(jelenleg P26s foglalatú van) Át lehetne-e alakítani h távolsági fényszóró is legyen?(talán nem ez a legfontosabb ha bonyolult)
többen írják h az erősebb halogének(20-27 Watt) meg olvaszthatják a foncsort?!(és a xenon?)
Ha xenon ...Át kell kötni aksira h egyenáramot kapjon?
Létezik megoldás jobb fényforrásra a gyáritól? (a xenon jól hangzana)
Bocs , hogy csak kérdésekkel bombázok, de nem találok igazán kiinduló pontot se lehetséges az egész vagy sem? Lehet, hogy fel kell adnom...?
Minden segítséget kösz! akár e-mail-t is írhattok: lsada@freemail.hu
1 kis segítséget szeretnék kérni tőletek: van 1 sr50 carb-om 2006-os és mostanában gázadástól kezdve - hülyén hangzik, de így van - sípoló vagy inkább furulya hangot ad ki menet közben és miután elveszem a gázt, akkor szépen folyamatosan az is abbamarad, újra gázt adva viszont elkezdi megint. nem tudjátok esetleg h mi lehet az oka?
előre is köszi
Csak most nézem, te sem panaszkodhatsz ! szép moci, a kipu krómozva van vagy polírozva? no meg a "helyzetjelzőt" hová raktad pontosan? tudnál esetleg egy fotót küldeni róla(világosban amikor nem világít)
milyen cuccok vannak még a gépben? na ennyi köszi
?
"A xenon égő egy nemes gázokat, xenont is tartalmazó mikro-kisülésű égő. Az égőben nincs izzószál, a fényt a két elektróda között izzó elektromos ív adja, ami egy nemesgázokkal teli üveg kapszulában jön létre, egy nagyfeszültségű transzformátor segítségével, két elektróda közt. Az ív meggyújtásához kb. 23000 Voltos feszültségre, van szükség, amit egy speciálisan erre a célra tervezett elektronikai egység biztosit a stabil ív megtartásához már elég a 80 Voltos- 400Hz-es váltó feszültség is.
A Xenon izzó UV védett, sugárzása nem károsítja a lámpa foncsort. A Xenonégő -nek működés közbeni hőmérséklete is lényegesen alacsonyabb, mint a hagyományos halogén égőké. Hideg fehér fényük kisebb hő terhelést jelent az autólámpának. Itt kell megemlítenem, hogy az csak tévhit hogy a HID Xenon kiégeti a lámpa belsejét."
találtam olyat h más hasonló motor projektorát tették át majd abba a xenont...
tuti, hogy a xenon is nagyon melegszik? próbálta is valaki közületek?
Először venni angels eyes lámpát , esetleg abba a xenon ... Így már rengetegbe kerül...
pörgök mi? most nagyon ráérek
én a helyedben elsőnek ránéznék a variátorra, mert a leirásból valami olyan alkatrésznek tűnik ami nagyobb fordulaton dolgozik mint a moci többi "része", é szerintem az vagy a variátor környéke lehet vagy a máik oldalon a "trafó" környéke.... lehet hülyeség, nem vagyok szerelő ,de én ezeket nézném meg először, nincs-e valami "szokatlan" (pl. a variátortárcsán lévő"venti" nincs e sérülve stb..)
Érdeklődnék xenon lámpa SR 50-be szereléséről.(rakétalámpás) Lehet h már beszéltetek ilyenről,de a fórumban nem lehet keresni...
1 db 35w- os xenont be lehet szerelni, vagy akár egy párt? (70w már sok lehet a generátornak)
Milyen foglalattal lehet beletenni? H7 H4?(jelenleg P26s foglalatú van) Át lehetne-e alakítani h távolsági fényszóró is legyen?(talán nem ez a legfontosabb ha bonyolult)
többen írják h az erősebb halogének(20-27 Watt) meg olvaszthatják a foncsort?!(és a xenon?)
Ha xenon ...Át kell kötni aksira h egyenáramot kapjon?
Létezik megoldás jobb fényforrásra a gyáritól? (a xenon jól hangzana)
Bocs , hogy csak kérdésekkel bombázok, de nem találok igazán kiinduló pontot se lehetséges az egész vagy sem? Lehet, hogy fel kell adnom...?
Minden segítséget kösz! akár e-mail-t is írhattok: lsada@freemail.hu
1 kis segítséget szeretnék kérni tőletek: van 1 sr50 carb-om 2006-os és mostanában gázadástól kezdve - hülyén hangzik, de így van - sípoló vagy inkább furulya hangot ad ki menet közben és miután elveszem a gázt, akkor szépen folyamatosan az is abbamarad, újra gázt adva viszont elkezdi megint. nem tudjátok esetleg h mi lehet az oka?
előre is köszi
milyen cuccok vannak még a gépben? na ennyi köszi