Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valószínű h nem a kompresszor a bajos, nyáron volt márkaszervízben és ott "elvileg" azt mondták h rendben van!
So úgy kezdődött az egész h tavasszal beszart a benzinszivattyú! Elvittem márkaszervízbe (én hülye), kicserélték és még aznap megint cserben hagyott a gép. Benzines lett a gyertya! Visszavittem, kivertem a balhét, csinálgatták, de jobb nem lett. (akkor mondták h kompresszor jól működik). Sajnos akkor azt is mondták h a főtengely csapágyas, ebben az a szép h egy éve volt ott teljes átvizsgáláson és akkor is ugyanilyen kotyogós hangja volt, de nem említettek a kedves szerelők semmit! Ennyit a márkaszervízről, purdé banda! Akkor úgy voltam vele h megy ameddig megy, nincs idő a javításra (mindig azzal jártam dolgozni - napi 60 km). És most beszart! Eszem ágában sincs szerelőhöz vinni, mert bárhová vinném átbasznák a fejem! Egy kis segítséggel magam felújítom!
hát a lámpáról hadd ne meséljek. azóta is hordom szervízbe. hiába lett kicserélve az egész lámpatest, az is "elromlott". Múlt szerdán, kaptam vissza ismét a motort azzal a mondattal hogy "csak izzót kellett benne cserélni". volt már fogyasztóvédelem, minden franc, de se csere, se javítás, se pénzvisszafizetés nincs.

Most ott tartok hogy hopp' egy hét eltelt és még JÓ a lámpám. Ilyen kékes-fehér tuningizzókat tettek bele (18-20W körülit) mert hátha azt nem fogja kivágni - mondták. hát szép és jó, csak kék fénnyel a sötétben abszolút nem látok
Hát ezt nem tom én zsír állapotú használt lámpát vettem 6e ért a gépbe és simán jó.Ezt a zárlatot nem értem hogy nem lehet egy ilyen lámpát rendesen megcsinálni.Vagy ha már megesett mért kell ennyit szarozni én ugyan nem motorboltban melózom hanem bútorban de ha valaki nálunk költ 400e körüli összeget egy 4-5-20e köröli tételen nem tökölünk kicseréljük és elégedett a kedves vásárló lehet visszajön máskor is.
A lámpás sztori megoldódott komplett első lámpát cseréltek neki és más emberkéknek is volt ugyanilyen problémájuk . Szegénynek nincs szerencséje vele .
Na a második benyakiállót megúsztam 20 méterre a kút mellett állt le lepattantam róla és frissen betóltam.
3kmert? én amikor elszállt a szijj akkor 13at nyáron, 0 árnyék, 2felüljáró az volt a legkeményebb ,meg 1 hónapja az injektor tömitögyürü miatt 11kmert és pont ma reggel 2öt benya miatt !
Ha hivatalos szervíz akkor simán lehet kötelességük megjavítani.Ám én egyszer tóltam mert DH kormány van rajta me hőfokmérővel és bicikli sebességmérővel 3 Km toltam a dögöt benya miatt úgyhogy azt nem ajánlom ki voltam mint a teve 2 hónap sivatag után. A lámpás sztori megoldódott?
köszi szépen. akkor majd egyszer jókedvemben visszaviszem. amugy nemrég nyíilt városunkban hivatalos aprilia bolt és szerviz, gondolom oda is lehet vinni, mert olyan közel lenne hogy gyalog is el tudnám tolni. :)
Vagy a szintmérő akadt be ezért nem megy fel vagy a műszer rossz vagy a csatlakozók oxidálódtak át kell nézni de garis cipelni kéne tehát kútba esett dolog.Otthon cserélni dolgokat gondolom nem akarsz mert nem azért vettél garis gépet így a legolcsóbb tippem hogy tegyél rá keresztbe ott a Km óra KB 200 Km a táv amit elmegy a gép 1 tankal vagy a lötyögteted mint a simót és ha csörgedezik a nafta akkó még van benne.
Sziasztok! Nem működik a motoromon a benzinszint-mutató. Ha a tele tank üreset jelez, vagy pedig pont félúton áll bármikor. Mit lehet ezellen tenni? Trükk? Garis a motor ugye, de nincs kedvem cipelni 50km-t. Elég volt belőle

Köszönöm a megtisztelő válaszokat előre is.
nekem is ilyen erőelvesztés volt amikor megadta magát a mocim, megszorult az egyik főtengelycsapágy
szakadó esőben 2km tolás....
üdv
tudna nekem valaki szerezni sr2es hátsó sárvédöt?
vagy esetleg hol lehetne kapni
köszi
Nagyobb főfúvóka, könnyebb görgők, esetleg kuplungrugó csere. Vagyis kell egy hangolás. Bár megpróbálhatod simán kicserélni is, de lehet rosszabb lesz.
csáá érdeklödnék vettem egy zx kipút a mocimra ha én cserélem ki mit vegyek figyelembe?vagy csak levesz és újat felrak?elöre is kösszzzzzzzzzzzz
Huh ditech megadhatta magát más miatt is mielőtt cseréled a főtengelyt nem árt egy kompresszor vizsgálat sem.Fel lehet viszonylag kevés pénzért házilag újítani és lehet az volt a gond de ha kotyog lehet tényleg rossz.Kitartás egy ditech szervíz nem egyszerű móka.
Hi! Mondanék pár szót a robogóról! Aprilia sr50 ditech, 2002 év végi. Most van benne közel 14000 km amiből 11300 km-t én hajtottam belé! Sajnos a főtengely eléggé kotyogott, és sztem emiatt adta meg magát :( Ha otthonról fogok írni akkor rakok fel képet is róla! Bye
Üdv Mindenkinek! Ma kezdtem bele a kis Sr felújításába! Fél hónapja megállt :( Vmi motorikus baja lehet szegénynek! Menet közben elfogyott az erő belőle! Sajnos tudtam h előbb utóbb megadja magát, de minden nap dolgozni jártam véle a nyáron! Lényegében azért regisztráltam, mert biztos vannak olyan emberek akik tudnak segíteni a tapasztalatukkal! Jó éjt!
Hellósztok!
Eladó egy ismerősöm sr-je, ha érdekel írj e-mailt(adatlapomon van).
Hali.
szerintem nem vészes a költsége egy motor fényezésének. így gyors számlolásból is kb 10ből mindennel együtt megvan a dolog. amúgy alapozó nem kell, mert a szórógitt már alapból alapozóként is szolgál.
Majd ha aktuális lesz, akkor msn-en értekezünk, mert fórumot nem folyamatosan vizslatom.

Üdv:Daveid
Sziasztok régi sr-hez van csomó alkatrészem léghütéses van elsö fejidom kompletten müszerfalal gyári kormány gyári kétrészes kipufogó spirál gyári gázkar visszapillantó balos van egy turbina alakú sportlégszüröm ennyi ha valakit érdekel akkor vegyen fel msn-re ricsike0417@hotmail.com vagy a telefon számom 06302006562 az áról megyegyezünk ha érdekel valakit
Szia Torbad!

Köszi minden info-dat, ha belevágok, akkor mindenképp beszélünk még, mert látom nem ismeretlen a téma számodra! Míg tart a szezon (legalábbis nekem), addig nem kezdem el, de ha bejönnek a hidegek, akkor bontás lesz. Remélem árban nem lesz olyan magas ez a művelet!

Előre is köszi minden infodat!

Széles utat!

Üdv: Coolbiker
köszönöm a válaszokat tárcsafékkel kapcsolatban.
még mindig keresem motorom nincs eladó senkinek sem?
ajánlatokat kérek
üdv mindenkinek
Eladó rs125! akár hitelre is, 0Ft önerőtől

ELadÓ! (Link1)
ELadÓ! (Link2)
Friss műszakis!
Garantált karcmentes állapotban! (6800km)
Első tulajtól.
Gyári, szalon állapotú.

Érdeklődni lehet:
msn-en(adatlapomon van), e-mail-ben: szoke.csab[kukac]gmail[pont]com vagy itt a fórumon.
( Akit kicsit is érdekel a gép nyugodtan vegyen fel msn-en, vagy írjon e-mail, megbeszéljük. )
Minden ditech elöl hátul tárcsás. 1998 van rakétalámpás sr. Attól függ milyet választasz attól függ, hogy tárcsás-e hátul vagy nem.
Nekem 2002-es di-tech-em van.Az már elöl-hátul tárcsás.