Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aksi csereeeeeeeeeeee
Sziasztok!
Eladó az SR-em. Ha valakit érdekel írjon és mondok többet róla.
Hát azt még nem néztem meg.De lehet hogy igazad van.Azért úgy néz ki hogy meg van a gond.Dután még vhogy sikerült elindítanom.Mentem vele néhány kört,azt mondom leveszem az aksitartó fedelet,vagy mit.Hát látom ám hogy az injektor tetején lévö befecskendező körül spriccelt a benzin.Meg mintha a hang is onnét jött volna.Lekaptam az injektort,szétszedtem.Hát láttam hogy a tömítés össze volt csipetve.Vmi idióta hülyén rakta össze.Ugyhogy gondolom hogy ez lehet a probléma.De szinte az összes tömítés rossz volt benne.Nem tudjátok hogy lehet-e hozzá tömítés garnitúrát kapni?És hol?Ja!És még hogy az injector fejet mivel tudnám letisztítani.
Szia!
Nekem is volt ciripelő hang... és a max az 40 volt... Szedd le a deknit, a főtengelyeden lévő variátor hátulján van egy lemezke aminek sok jelentősége nincsen.. valószínűleg neked is az szakadt szét és verődik hozzá valamihez mikor jár a motor.. (Nekem is mondták, és az volt a baj...) ráadásul az enyém jól be is gyűrte, de kiszedtem a maradékot, meg a csavarjait, és jó lett. ha már itt tartunk? a görgők súlya mivel van kapcsolatba? minnél nehezebb annál lassabban éri el a végsebességet? vagy hogy van ez?
sziasztok. van egy aprilia sr-em ditech, tuning, és amikor húzom neki nemindul el, csak pörög nagyon, és durrog a kipufogó, és tűz jön belőle. amikor megindul, akkor viszont nagyon nagyon húz. találkoztatok már hasonlóval?
Cseréld ki az akksit.
Sziasztok! nekem olyan problémám van, hogy nemrégiben vettem egy sr 50-est (Kétkör lámpás) el kezdett olyat játszani, hogy önindítóval hidegen nem akar egyáltalán beindulni... berugó karral pedig 1 rugásra indul... tanácstalan vagyok aki tud segítsen.
Sziasztok!Kérnék egy kis segítséget.Nekem ditechem van.Tegnap elmentem vele egy körútra,de mire hazaértem olyan furcsa ciripelős hangja lett,és egyre nehezebben akart elindulni.Később meg el sem indult.nem tudjátok esetleg mi lehet a gond (kompresszor,injektor)?Vagy mi adhat ilyen furcs hangot?Meg úgy vettem észre mintha nem is ment volna úgy(még míg elindult).Vagy az injektor tisztító miatt lenne,mert elötte öntöttem bele egy nagyon picit.Szerintetek?
Sorry. 00-01, 120-as óra. 02-03 80-as óra.

-- 1 üveg bor elfogyott.
Bazz ne legyél sügér. Ditech--- nincs berugókar, 01-02--- 120-as óra 03--80-as óra. Megnézed a vízpumpa felől a mocit és ha látsz 3 csavart akkor morini, ha fekete lapos tányért látsz csavar nélkül akkor piaggio.
ÉS én ezt honnét tudjam meg hogy mikori am motor sajna csak adásvételi van hozzá
2003.07-hóig morini utána piaggio.
Mikor fejezték be a morrinis ditecheket?
Ja.
A Morini-s DiTech az fekvő hengeres?
sajnos nem
Pofára jó lehet a mérete okozhat gondot nekem is nagyobb volt mint az SR projektora.De nem reménytelen kézbe kéne venni és megnézni.
Helósztok
Nem tud valaki eladó xenon izzókat régi sr-hez?
Sziasztok.Nem tud valaki régi SR-hez átlátszó hátsólámpa sort + első átlátszó indexet?Jah + hozzá égőket.Meg ha valaki tud régi SR-hez oldal sztendert az létszi írjon.
MSN:benkocscsalad@hotmail.com
E-mail:kotlos10@
citromail.hu
A ditech aprilia lendkeréklehúzójának az adtai kellenének. Vagy esetlek képet tud vki küldeni, esetlek linket ahol találok. Előre is köszi
Bocs Zoli! Nem akarlak állandóan zaklatni, de te vagy aki egyáltalán tett már valamit a xenon lámpa működéséért az SR-hez.
itt az (apróban) van egy gsxr projektor itt http://www.kepesmotor.hu/lampa...
szerinted ez rögzíthető?!
Bocs Zoli ! Neked van igazad...
üdv
lássuk akkor ZD4MZ0100TS001010

AKKOR ELMÉLETILEG EBBEN BENNE VAN AZ ÉVJÁRAT?
SAJNA ÉN NEMTUDOM KIOLVASNI
VALAKI SEGITENE?
KÖSZI
Milyen görgőt tettél bele? Elég sovány az óra szerinti 80, hacsak nem 120kg vagy. Ha 120-as óra van benne akkor 2001-2002-es, ha csak 80-as akkor 2002-03-as. A felniben is benne van az évjárat, de azt hiszem az alvázszám 10 számjegye az évjáratot jelöli. A levegőszűrőt is kitakaríthatod.
Sziasztok!Nemrég lecseréltettem a görgőket(semmi extra),a hajtóműolajat,és a gyertyát.(NGK CPR8E).Ja,bocsi,morinis di-tech.Szóval kipróbáltam,és egy tizessel többet tud végre(80 óra szerint).Elég robbanékony indoláskor,de 50-60 körül nagyon lusta lett,illetve az emelkedőket nem bírja úgy.65-70-nél ismét megindul.A motor alapon halkabb lett.
Még egy kérdés.Hol tudnám a motoron megnézni pontosan a gyártási idejét?
Szivesen vennék véleményeket.
Köszi!