Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a helyzet, hogy igy sikerült megvennem, bár elsőnek nem nagyon örültem , mert az első gazdája pár kisebb csinositást elvégzett a mocin (nem VOLT mind ízléses).Ez kivételesen már nekem is tetszik.Egyébként ahogy néztem egy egyszerű karbonmintás matrica.
Azt a karbon mintás kis műanyagot a lámpa mellet h csináltad? Naon cép
A tiéden még nem kell cserélni, mert normálisan megy. De egy kopott szíj okozhat meglepetést. (meg sok más is)
Cseréljél egy malossi kevlarra, mellé rendelj egy garnitúra 17x12-es 7,2gr-es malossi görgőt is, meg egy malossi red filtert. Ezeket cseréld ki és megnézzük mi újság. Persze a szemrevételezés is sokat elárul. Lehet, hogy más baj van látni kellene.
A hivatalos oldalon Aprilia RS 50 van.
Naki!Nincs eladód olcsón,ugy félpénzér.
én is feltétlen kicserélem de ha egy 2009-es modellt veszel a szijjból akkor 110-et is viheti
Sziasztok!Akkor lehet hogy csak nekem is szíjat kéne cserélni? Kicsit hihetetlen a dolog,de hát kitudja.
mennyit megy egy aprilia alaból?ÉS hogy gyorsul még nem volt apriliám
engem érdekelne a motor megvan még és mikori?
Ja és 2001 től felfelé
Hát ugy egy Aprillia sr 50est szeretnék karbisat viszonylag jó motorikus és eszttétikai állapotban! Olyan 170 000 körül
remélem mindnekinek érthető a helyzetem
meg lehet nézni a mocit:D minden gyári rajta. csak most darabokban van.
nem
ditech a gép, és a szíja me, volt különösképp elkopva, bírta volna még sztem. A szíjcsere előtt 80 körül ment :D
Hát lehet sok a domb arra felé. 100-az naon durva, pigi blokkos sr-m, ami karbis volt, görgőzve ,csővel, ment így.
Ja és 2005-volt, 3000km-val
Érdekes ez, hogy 56 volt a max majd hajtottad full gázon és egy szíjcserével 100 lett. Elég hamar lerongyólódott a gyári szíjad. Vagy te mentél vele nagyon sokat, vagy nem 2000 km volt benne mikor megvetted. 2002-es karbis a tiéd? Akkor gondolom minarelli levegős vagy karbis morini ami elég ritka. Megnézném azt a 2002-es motort. Akkor gondolom gyári gumi is volt rajta.
www.motor.hu
www.hasznaltauto.hu/#motor
www.kepesmotor
.hu
www.expressz.hu

Nézz szét hátha találsz valami magadnak valót. Egyébként ha legközelebb ilyet írsz határold be, hogy mennyi szánsz rá, mert így elég tágas fogalom ez az aprilia.
EZ épp olyan mint az én buhert babettám az elején alig vitte ki a 30 at most meg a hatvanat simán viszi és minden gyári benne csak a benzincsap nem :D Csak a karbit hangoltam
aki tud ajáljon valami apriliát eladót karbisat
Akkor most mondok vmit Az én motorom 2002 év végi! 2004 ben került hozzám 2733 kmrel. Akkori végsebessége 56-57 km/h volt! Egy nyarat jogsi nélkül motoroztam csak úgy faluban. Már ekkor nagyon picit nött a végsebessége (~65 km/h) Következő nyáron meglett a jogsi, és akkor már jártam is vele dolgozni. Napi 60 km-t full gázon mentem. A 3. nyár alatt a végsebessége 80 ugrott. Ekkor lett benne cserélve ékszíj, ekkor 100at is mentem véle. A motoron minden gyári, se kipu se egyéb nem került bele, és nem járt szerelőnél sem.
Lehet igazad van.7végén meg is nézem.Azt talán majd többet tudok mondani.Addig is köszi a tanácsot.Dávidnak is van vmi igaza,de én nem szoktam szervizbe futkozni,olyan szerelő fajta vok .
Én azért megnézném a görgőket, mert lehet vagy valami idióta kicserélte a gyáritsulyút másmilyenre, mert azt hitte jobb lesz, megnézném a szíjat 17-18mm szélesnek kellene lennie azt hiszem. Aztán a kuplungot nézném meg.
Vehetsz rá puffot, de szerintem nem fogsz átütő sikert elérni, csak egy hangyányit, és annyit nem ér szerintem.
szerintem vidd el valami szerelőhöz mert nem éri meg otthon gépet baqrkácsolni ugyse sül ki semmi jó a végén mindig az van go a szervizbe vagy tönkre megy a többszázezres motorod