Üdv! 98-00 SR-em van (nem tudom pontosan)
És az a bajom vele, hogy (ezt nemtudom hogy kéne szakszerűen mondani) alacsony furdulaton nem megy rendesen a motor cammogva felkell gyorsulni 20-25re és utána ránt meg, még jobban csinálja ha előtte mondjuk megpróbáltam a füvön előtte kipörgetni a kereket, vagy gumit égetek (persze nem olyan füstfelhősen, csak lightosan max két-három másodpercig, ahogy egy tuning mentes robogóval lehet/szabad ) Pont emiatt rossz, mert amúgy nemlenne katasztrófa, de egy ilyen után még a vizes füvön is csak éppen úgy tudom kipörgetni hogy majd belehal szegénykém . És ami a legfurább hogy ez egy idő után enyhül, pl tegnap előtt pörgettem, tegnap nem motoroztam, és ma megint simán aszfalton is ment a kipörgés(persze ezután megint nem), szóval szerintetek mi okozza ezt? Segítséget köszike, kiváncsi vok mi lessz erre a reakció
HI! Zoli! Mostmár értem miért mondtad amit mondtál. A tartályokból tényleg felesleges leengedni a folyadékokat. Majd folytatom a levelet, de suliba kell menni. A lendkeréklehúzóról nem tud vki adatokat mondani? A kétkörlámpás apriliához kell!
Annyira össze vissza van horpadva hegesztve meg nem túl szép javítások vannak rajta hogy nemigen tudja senki megmondani.Meg egy távolabbi és rosszabb szöget is választhatnál hátha még nehezebb dolga lenne szegény csóriknak találgatni.Én valami gianneli reverse szintűre tippelnék de elég kevés szeletből áll ahoz ez inkább egy belépő sima sportkipuffra jellemző de én elég kevés vagyok hozzá nincs nagy tudásom hogy biztosra menjek.
Sziasztok! Valaki nem tugya mijen kipufogom van? mert már 3 szer irtam forumba de soha senki nem válaszol ha valakinek van valami tipje lécives irja meg! köszönöm Bocs az át szine zet kép miat de nem találtam a normálisat
Az én gépem is 50 felett indul meg, 750 ig, de sikerült lejtőnmár 90 et is! Csak az a bajom hogy 50 alatt emelkedőn meg nem megy, inkább lassul.
Utána nézek ezeknek a kuplung rugóknak Köszz
Ugye ez valami baromság?
És az a bajom vele, hogy (ezt nemtudom hogy kéne szakszerűen mondani) alacsony furdulaton nem megy rendesen a motor cammogva felkell gyorsulni 20-25re és utána ránt meg, még jobban csinálja ha előtte mondjuk megpróbáltam a füvön előtte kipörgetni a kereket, vagy gumit égetek (persze nem olyan füstfelhősen, csak lightosan max két-három másodpercig, ahogy egy tuning mentes robogóval lehet/szabad ) Pont emiatt rossz, mert amúgy nemlenne katasztrófa, de egy ilyen után még a vizes füvön is csak éppen úgy tudom kipörgetni hogy majd belehal szegénykém . És ami a legfurább hogy ez egy idő után enyhül, pl tegnap előtt pörgettem, tegnap nem motoroztam, és ma megint simán aszfalton is ment a kipörgés(persze ezután megint nem), szóval szerintetek mi okozza ezt? Segítséget köszike, kiváncsi vok mi lessz erre a reakció